natsaako ?

Anonyymi

Lehtikirjoituksen mukaan kainuun kansanedustajat eivät näytä kannattavan natoon liittymistä, eivätkä kannata kansan äänestystä tästä asiasta.

13

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vellihousut.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt kannatusta on yllättävissäkin edutajissa, kun äänestys tulee.
      On poliittinen itsemurha äänestää natoa vastaan, seuraavissa vaaleissa ei ääniä tipu.

    • Anonyymi

      Poliitikko ei kannata kansan äänestystä. Mikä se on se kansan tahto.

      • Anonyymi

        Tuskin 7% äänierolla liitytään Natoon.Pitää olla selvä enemmistö.
        Keskusta tietää että Eduskunta tekee sen kaikkien sotahullujen puolesta ja liittytään .
        47% Kansalaisista on siis tyydyttävä kohtaloonsa,se on olla sodassa tahtomattaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin 7% äänierolla liitytään Natoon.Pitää olla selvä enemmistö.
        Keskusta tietää että Eduskunta tekee sen kaikkien sotahullujen puolesta ja liittytään .
        47% Kansalaisista on siis tyydyttävä kohtaloonsa,se on olla sodassa tahtomattaan.

        Millä päällä lasket? Jos 53% kannattaa ja 28%vastustaa, niin mistä tulee 47%, joilla tyydyttävä kohtaloonsa. Ja missä sodassa tahtomattaan? Natolla haetaan turvaa, ettei ylipäätään tarvisisi sotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä päällä lasket? Jos 53% kannattaa ja 28%vastustaa, niin mistä tulee 47%, joilla tyydyttävä kohtaloonsa. Ja missä sodassa tahtomattaan? Natolla haetaan turvaa, ettei ylipäätään tarvisisi sotia.

        Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sitä.

        Tuollako yrität kuitata älyttömän laskutoimituksesi ! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pitäis paremminkin Niinistön mennä Moskovan selitämään natokiimasten uhoa. Kertoa Suomen puoluettomuudesta .

      • Anonyymi

        Ja sinä mukaan tulkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä mukaan tulkiksi.

        Minä muuttaisin heti Venäjälle jos ei ois tuo heidän kieli noin vaikeahkoa.


      • Anonyymi

        Ihminen joka ei nyt mieti vakavissan Natoon littymisen etuja ja haittoja on joko äärettömän tyhmä tai puna-aatteen aivopesun tuotos.Oikeinkirjoituksestasi päätellen olet syntyjään venäläinen tai koulunkäynnin kesken heittänyt vötky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka ei nyt mieti vakavissan Natoon littymisen etuja ja haittoja on joko äärettömän tyhmä tai puna-aatteen aivopesun tuotos.Oikeinkirjoituksestasi päätellen olet syntyjään venäläinen tai koulunkäynnin kesken heittänyt vötky.

        Kyllä ne hooveri vaatteet suojasi monia suomalaisia viime sotienkin jälkeen ja eiköhän tulleet ameriikasta. Venäjä taisi olla hyökkääjä silloinkin.
        Kyllä se turva on haettava aikoinaan, myöskin sotilaallinen, nyt ajoissa. Venäjään Ei voi luottaa sen ymmärtävät melkein kaikki. Kuka meitä muut puolustaa kuin nato , sitä kautta muut pohjois maat. Tämä on se ainoa mahdollisuus. Muuten venäjä vie, jos ei lähiaikoina niin pitemmällä ajalla kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne hooveri vaatteet suojasi monia suomalaisia viime sotienkin jälkeen ja eiköhän tulleet ameriikasta. Venäjä taisi olla hyökkääjä silloinkin.
        Kyllä se turva on haettava aikoinaan, myöskin sotilaallinen, nyt ajoissa. Venäjään Ei voi luottaa sen ymmärtävät melkein kaikki. Kuka meitä muut puolustaa kuin nato , sitä kautta muut pohjois maat. Tämä on se ainoa mahdollisuus. Muuten venäjä vie, jos ei lähiaikoina niin pitemmällä ajalla kyllä.

        Saksa meitä puolustaa niinkuin viimeksikin , hyvä hyvyyttään polttivat huonokuntoiset rakennuksetkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe