Sodan takia rakennustarvikkeiden saanti ja hinta pompsahtaa. Paukkuuko budjetit jälkeen?
Assin budjetti
15
100
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä v***u sitte? Ei meiltä rahat lopu.
- Anonyymi
Idioottimainen kysymys, kai se on itsestään selvää, että kun materiaaleihinkaan nousee niin kustannukset kasvaa. Meinaatko, että tämä on vain yhden työmaan ongelma? Kaikenlaisia typeryksiä täällä viisastelee. Reklamoi Kremliin niille minkin anaalirauhasille, jotka tuhoavat Ukrainaa, Eurooppaa ja koko maailmantaloutta.
- Anonyymi
Sun täytyy ymmärtää että pääasia on ulina. Aina täytyy olla jokin aihe josta voi ulista. Muuten (joillakin) puuttuu elämästä sisältö
- Anonyymi
Materiaalihinnat piti olla…
- Anonyymi
Ota lisää!!
- Anonyymi
Assin rakentaminen on keskeytetty ja siihen varatut varat käytetään puolustusmenoihin.
- Anonyymi
Sama se. En uskonutkaan että sitä saadaan koskaan valmiiksi koska olemmehan Hämeenlinnassa. Mikään hanke ei tahdo onnistua ja jos saadaankin jotain tehtyä niin se tuottaa vain persnettoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se. En uskonutkaan että sitä saadaan koskaan valmiiksi koska olemmehan Hämeenlinnassa. Mikään hanke ei tahdo onnistua ja jos saadaankin jotain tehtyä niin se tuottaa vain persnettoa.
Aivan oikea huomio ja taas persulta kun muut ei tajua. Sairaalan tehtävä olisi tuottaa kaupungille voittoa mutta Assi tulee tuottamaan vaan persnettoa. Kiitos huomi0sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko PerSnettoa? Olet oikeassa! Toisaalta juuri äskettäin julkaistiin ilouutinen! Yksi PerS jättää kaupunginvaltuuston. Upeaa stana!
- Anonyymi
Uuden tehokas Assi sairaala maksaa itsensä takaisin muutamassa vuodessa, koska se on parantaa ja hoitaa ihmisiä paljon tehokkaammin kuin vanha ankea pitkäkäytäväinen linoleumin käryinen bunkkeri jossa lääkäri juoksi kilometrin päästäkseen hoitamaan potilasta. Uudessa haavojenkin paraneminen nopeutuu kun potilasta tervehtii seinillä mieltä ja sielua rauhoittavat tilataiteet.
- Anonyymi
Konsultti hiljaa!!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kun persut sairaalan pitää tuottaa voittoa.
- Anonyymi
Liian pienet tilat heti lähdössä mutta rahat ei riitä isompaan
- Anonyymi
Jossei laiteta sisäseiniä ollenkaan? Avoin paranemisympäristö?
- Anonyymi
Vähän kuin sun kämppä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh493251Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702579Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602399- 942254
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412014Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661665Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1301622Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1731575Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891545Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3801500