Snellmanin omistus jakautuu 360 suvun jäsenen kesken. Toimeen on sataprosenttisessa perheyrityksessä tarttunut jo neljäs sukupolvi. Tällä hetkellä kaikkiaan reilut viitisenkymmentä Snellmania työskentelee yrityksessä eri tehtävissä, tuotantolinjoista pakkaamoon ja johtotehtäviin.
Toiminta alkoi Snellmanin Liha ja Makkara -nimellä vuonna 1951 Pietarsaaren Skatan kaupunginosassa.
Mikä meni Pouttulla vikaan
9
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen sukupolvi perustaa, toinen laajentaa ja kolmas myy. Niin se yleensä menee.
Poutun tuhosi huono johtajuus. Palkattiin töihin kaikki hampuusit joka vain oli sukua jollekki tai osasi kysyä. Tekniikkaa ei kehitetty vaan luotettiin näihin hampuuseihin joille kaikille piti keksiä työtä. Ihan kehitysmaahommaa siis. - Anonyymi
Näyttää tuolla Snellmannilla olevan viisikymmentä henkeä omaa sukua talossa mutta tuon lehtijutun mukaan oikeissa töissä eikä johtajina ja kaikki varmasti luku ja kirjoitustaitoisia. Henkilökunta myös suurimmaksi osaksi suomenruotsalaisia yrittäjä henkisiä eikä kuten Poutussa maatalojen perinnöttä jääneitä jotka aiemmin lähtivät ruotsiin tai ameriikkaan mutta nyt jäivät ammattiliittojen ohjailtavaksi kotiin peräkamariin asumaan.
- Anonyymi
Kohtuullisen alatyylinen kirjoitus!
- Anonyymi
Nyt Pouttu käyttää EU-maiden lihaa makkaroissa, leikkeleissä jne.....ei ei ei..
- Anonyymi
Ei käytä kauan, semmosta lihaa ei taida lähitulevaisuudessa olla markkinoilla.
- Anonyymi
Eikös ne tee lihattomia tuotteita lastulevyistä ja heinästä.
- Anonyymi
Siltikin iso työllistäjä Kannuksessa
- Anonyymi
Mitähän rahaa siellä pestään? Eikö tuo ole vain puuhastelua ja pari miljoonaa vuosittain tappiota jo kymmenen vuotta. Eikö tuo kupla kohta puhkea.
- Anonyymi
Tuotekehitys silti toimii joten eiköhän se ole elintarviketehdas
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579