Mitähän sekin mahtaa olla?
Torjuisivat ennemmin väärää ja valheellista tietoa!
Disinformaatio
5
697
Vastaukset
- Anonyymi
On se kumma tää ylläpidon käsitys. On just tollanen valheellinen ja vihaa ja vääriä käsityksiä lietsova juttu ja ylläpito nosti sen mainostaululle.
- Anonyymi
Ylläpito tykkäsi aiemmin nostaa mainostettavaksi todella nopeasti sellaisia keskusteluja, joiden tarkoituksena oli hyökätä huomattavan törkeällä tavalla yksityishenkilön kimppuun. Ne viestit oli aivan sairaita. Mitään kiirettä niiden poistamiseksi ei sitten ollut.
- Anonyymi
Jotenkin ei yllätä...
- Anonyymi
Ainakin TV-kanavat osastolla eräs postaa jatkuvasti venäjää ylistäviä viestejä joissa se haukkuu Suomen ja suomalaiset, huonolla suomenkielellä koska jutut täynnä kirjoitusvirheitä. Sanoo olevansa suomalainen ja näkövammainen mutta ei se ole mikään puolustus puolustaa venäjää ja haukkua Suomea!
PS. Itse kirjoitin venäjän pienellä koska se ei ole ansainnut oikein kirjoitusta, sen verran roistovaltio se on kun aiheetta hyökkäsi itsenäiseen valtioon! - Anonyymi
NYKYÄÄN EI SAA MISTÄÄN, KUIN VÄÄRÄÄ TIETOA. HARVALLA ONKAAN ENÄÄ OIKEAA TIETOA JA JOS ONKIN, NIIN SE LEIMATAAN HETI PASKAPUHEEKSI.
HEHKUTETTU TIETO, JOSTA KUULIJAT ON VASTUUSSA, JOTA SAA OSTAA PAIKANPÄÄLTÄ ON TARKOITETTU ARVOJOHTAJILLE JA RAHAMIEHILLE, VALTIOT MAKSAVAT, ON VÄÄRÄÄ TIETOA.
ON SE NIIN MERKILLISTÄ, VÄÄRÄ TIETO ON VALHEELLISTA.
SE TULEE YLHÄÄLÄ JA KORKEALTA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201