Pitää vaihtaa Fortum sopimuskauden päätyttyä.
Mikä hyvä sähköyhtiö?
7
208
Vastaukset
Koetahan Rovaniemeä.
Siellä virtaa paljon Koti-maista.
Jota tyttö-hallitus ei ihan helposti siirrä Hollantiin.
NESTE:en naapuriin.
H.- Anonyymi
Qlen pitänyt Helenistä ...hyvä ja edullinen .En sitten tiedä jos uusi sopimus on kalliinpaa...
mimmimum-..mi - Anonyymi
En vielä ole boikotissa Fortumiin
Osakeet myin tammikuussa
Mutta kun sopimus uudistetaan niin katsotaan
Boikottini Fazeria ja CocaColaa vastaan pysyy tarvittaessa ikuisesti, leipomoita Putinilla
Lopetin Olvin boikotin lauantaina
Allaoleva sisältää myös tuotannon lopettamisen VVenäjällä joka on lauantsina päätetty, vienti oli jo aikaisemmin yhtiö yrittää antaa jotain sossua yli 800 irtisanotulle vähän aikaa V Venäjällä
Panimokonserni Olvi aikoo vetäytyä Valko-Venäjän markkinoilta ja lopettaa viennin Venäjälle sekä Valko-Venäjälle.
Olvin hallitus päätti asiasta tänään lauantaina.
Aiemmin tällä viikolla yhtiö ei ollut tehnyt asiasta päätöstä
Olen kirjoittanut Fazerin palautesivulle, etten ikinä osta ja jos menette pörssiin (perheyhtiö) en osta sieltäkäänMinulle Olvi ollut yhdentekevää kun en vältitä oluesta, Fazerin suklaata oltava aina huusolissa
Sijoittaminen ei kiinnosta, sähköyhtiöitten kanssa puljaaminen ei myöskään.
Hesarissa juttu asuntosijoittajasta joka asuu vuokralla, jos vaihdan asuntoa vielä tässä haiheessa on mielessä ollut jo aiemmin vuokralle asuntoon jossa palvelua saatavilla.
Jos käyttää kesämökkiä muutaman viikon vuodessa on järkevintä vuokrata mökki, olen parina kesänä vuokrannu venettä.
Autoa ei ole pakko omistaa, vaikka sitä käyttää.
Turvallista olla tilillä rahaa mieleterveyden kannalta, korka et saa, et menetä kun et sijoittele.- Anonyymi
Kymenlaakson Sähkö, on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416