Mihin turvallisinta tehdä blogi yksityisyyden ja yksilön oikeuksien vuoksi? Ettei hullut nörtit ala kiusata? Hakkerointia, kaatamista tms.? Jos bloggaa aroista aiheista.
Mihin turvallisinta tehdä blogi?
7
883
Vastaukset
- Anonyymi
"Nörtit" ei roskasivustoja lue, siitä nähden tee minne huvittaa.
- Anonyymi
Valitettavasti blogini tulee olemaan sellainen, joka kiinnostaa nörttejäkin... Se näkyy jo Jenkeissä esimerkiksi.
- Anonyymi
Niin mikäs blogi voisi olla turvallisin???
- Anonyymi
Tekemällä itse voi tehdä sellaisen kuin haluaa.
- Anonyymi
Niin mikäs blogi pohja olisi turvallisin, ettei voi esim. hakkeroitua? Kannattaako tehdä jokin ulkomaalainen blogi pohja kenties?
- Anonyymi
Ei näitä ole mitenkään mitattu.
Kai se teknisesti varmin on se, että julkaisee pelkästään staattisia HTML sivuja että ei edes ole mitään sisällönhallintajärjestelmää ja kaikki julkaistuna niin että on vain lukuoikeudet, turvallisella web palvelimella missä kaikki päivitetty. Joku Nginx Alpinessa ajettuna vaikka.
Kyse vähän siitä mitä asioita ajattelit itse tehdä ja ylläpitää tästä. Minä en mistään blogipalveluista tiedä mitään, tiedän vain miten se tekniikka toimii.
- Anonyymi
Tänne voi perustaa blogin https://webhotels.festivals-online.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505277Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813084Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3101676Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751234Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831217Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391134- 1331116
Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1711074
- 49954