Mihin turvallisinta tehdä blogi yksityisyyden ja yksilön oikeuksien vuoksi? Ettei hullut nörtit ala kiusata? Hakkerointia, kaatamista tms.? Jos bloggaa aroista aiheista.
Mihin turvallisinta tehdä blogi?
7
886
Vastaukset
- Anonyymi
"Nörtit" ei roskasivustoja lue, siitä nähden tee minne huvittaa.
- Anonyymi
Valitettavasti blogini tulee olemaan sellainen, joka kiinnostaa nörttejäkin... Se näkyy jo Jenkeissä esimerkiksi.
- Anonyymi
Niin mikäs blogi voisi olla turvallisin???
- Anonyymi
Tekemällä itse voi tehdä sellaisen kuin haluaa.
- Anonyymi
Niin mikäs blogi pohja olisi turvallisin, ettei voi esim. hakkeroitua? Kannattaako tehdä jokin ulkomaalainen blogi pohja kenties?
- Anonyymi
Ei näitä ole mitenkään mitattu.
Kai se teknisesti varmin on se, että julkaisee pelkästään staattisia HTML sivuja että ei edes ole mitään sisällönhallintajärjestelmää ja kaikki julkaistuna niin että on vain lukuoikeudet, turvallisella web palvelimella missä kaikki päivitetty. Joku Nginx Alpinessa ajettuna vaikka.
Kyse vähän siitä mitä asioita ajattelit itse tehdä ja ylläpitää tästä. Minä en mistään blogipalveluista tiedä mitään, tiedän vain miten se tekniikka toimii.
- Anonyymi
Tänne voi perustaa blogin https://webhotels.festivals-online.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581031Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11790Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t267782Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721