Murrosikä (tytöt)

Anonyymi

Noniin. Käytiin tänään ostamassa mulle rintsikat. Oon 11. H&M:ästä sellaset irrotettavilla toppauksilla olevat taivaansiniset ”rintsikat”. Milloin te ostitte ekat rintsikat? Miltä tuntui pitää niitä koulussa ekan kerran? Olitko ekoja vai vikoja luokaltasi? Minkä kokoiset ja millaiset olivat rintsikkasi?
Sit ihonhoidosta:
Mulla on sellanen kasvovesi ja rasva, jota käytän silloin tällöin. Miten mun pitäis hoitaa ihoani? Mulla on ollu muutama finni, ja aika paljon mustapäitä, ja haluisin aloittaa hoitamaan ihoani tarpeeksi ajoissa. En meikkaa, mitä nyt silloin tällöin ripsaria. Milloin te aloitte hoitaa ihoanne? Miten ja millä?
Toivottavasti joku osaisi auttaa mua.

4

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun ekat rintsikat sain 13-vuotiaana, mutta mun rinnat oli tosi pienet. Niissä oli pienet toppaukset ja ne oli sellaset just sopivat. Ite käytän kasvoihini kasvonkuorintaan sopivaa sellasta sokeritöhnää ja laitan kasvoihin kuivalle iholle sopivaa ainetta body shopista, myö käytän huulirasvaa ja käytän joka viikko kasvonaamioita. Välillä käytän myös kosteuttavaa kasvovoidetta ja muita kasvojen hoitoon tarvoitettuja juttuja.

      • Anonyymi

        Okei👍-ap


    • Mä sain mun ekat rintsikat joskus 8v vaik mulla ei sillon mitää rintoja ollukkaa. Nyt oon 11. Ekn kerran koulus käytin 10vnä ja en oo alkanu hoitaa mun ihoa mitenkää;)

    • Anonyymi

      Ok!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8821
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1239
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1112
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    9. No onko nainen ollut ikävä, kun ei olla enää nähty?

      Kysymys otsikossa..
      Ikävä
      46
      809
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe