Noniin. Käytiin tänään ostamassa mulle rintsikat. Oon 11. H&M:ästä sellaset irrotettavilla toppauksilla olevat taivaansiniset ”rintsikat”. Milloin te ostitte ekat rintsikat? Miltä tuntui pitää niitä koulussa ekan kerran? Olitko ekoja vai vikoja luokaltasi? Minkä kokoiset ja millaiset olivat rintsikkasi?
Sit ihonhoidosta:
Mulla on sellanen kasvovesi ja rasva, jota käytän silloin tällöin. Miten mun pitäis hoitaa ihoani? Mulla on ollu muutama finni, ja aika paljon mustapäitä, ja haluisin aloittaa hoitamaan ihoani tarpeeksi ajoissa. En meikkaa, mitä nyt silloin tällöin ripsaria. Milloin te aloitte hoitaa ihoanne? Miten ja millä?
Toivottavasti joku osaisi auttaa mua.
Murrosikä (tytöt)
4
241
Vastaukset
- Anonyymi
Mun ekat rintsikat sain 13-vuotiaana, mutta mun rinnat oli tosi pienet. Niissä oli pienet toppaukset ja ne oli sellaset just sopivat. Ite käytän kasvoihini kasvonkuorintaan sopivaa sellasta sokeritöhnää ja laitan kasvoihin kuivalle iholle sopivaa ainetta body shopista, myö käytän huulirasvaa ja käytän joka viikko kasvonaamioita. Välillä käytän myös kosteuttavaa kasvovoidetta ja muita kasvojen hoitoon tarvoitettuja juttuja.
- Anonyymi
Okei👍-ap
Mä sain mun ekat rintsikat joskus 8v vaik mulla ei sillon mitää rintoja ollukkaa. Nyt oon 11. Ekn kerran koulus käytin 10vnä ja en oo alkanu hoitaa mun ihoa mitenkää;)
- Anonyymi
Ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk90777- 62745