Kertokaapa ihan rehellisesti miten keuruulaiset ovat suhtautumeet teihin? Onko tullut puukkoa selkään, ja onko asioistanne juoruttu pitkin kyliä?
Keuruulaiset kun ovat tunnetusti sisäänpäinlämpiävää, kateellista, ja juoruilevaa väkeä...
Keuruulle muuttaneet
Anonyymi
6
990
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse kotoisin pieneltä paikkakunnalta. Olen muuttanut tänne vuoden alussa. Mun mielestä ihan normaalia toimintaa. Miksi kysyt tuollaista?
- Anonyymi
Positiivisin mielin nyt. Eilen olin siellä laturetkellä ja tosi ystävällistä oli palvelu.
- Anonyymi
Keuruu on paratiisi maanpäällä.
- Anonyymi
Keuruulla on tosi ihania ja lämpimiä ihmisiä.
Nim. Vuonna 2020 muuttanut - Anonyymi
Keuruulla on naisista ylitarjontaa.
- Anonyymi
En tiedä miten suhtautuvat minuun kun muutin kolme vuotta sitten tänne, en ole kenenkään kanssa jutellut, en ikinä puhua asioistani kenellekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofian ökyilyt on loppu
Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis2292824Syystäkin ollut kirjoittamatta
Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall2791582Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä5031463- 741371
Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.
Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/4201285- 941250
Jesper on herrasmies
Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj1621111- 1411089
Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa
Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa821054Ässät taas yhdessä
Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.281005