Kertokaapa ihan rehellisesti miten keuruulaiset ovat suhtautumeet teihin? Onko tullut puukkoa selkään, ja onko asioistanne juoruttu pitkin kyliä?
Keuruulaiset kun ovat tunnetusti sisäänpäinlämpiävää, kateellista, ja juoruilevaa väkeä...
Keuruulle muuttaneet
12
2314
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse kotoisin pieneltä paikkakunnalta. Olen muuttanut tänne vuoden alussa. Mun mielestä ihan normaalia toimintaa. Miksi kysyt tuollaista?
- Anonyymi
Positiivisin mielin nyt. Eilen olin siellä laturetkellä ja tosi ystävällistä oli palvelu.
- Anonyymi
Keuruu on paratiisi maanpäällä.
- Anonyymi
Keuruulla on tosi ihania ja lämpimiä ihmisiä.
Nim. Vuonna 2020 muuttanut - Anonyymi
Keuruulla on naisista ylitarjontaa.
- Anonyymi
En tiedä miten suhtautuvat minuun kun muutin kolme vuotta sitten tänne, en ole kenenkään kanssa jutellut, en ikinä puhua asioistani kenellekään
- Anonyymi
Oikeastaan tiivistit tuohon jo kaiken olennaisen. Sisäänpäinlämpiäviä, kateellisia, selkäänpuukottavia, joiden lempiharrastus on juoruaminen.
- Anonyymi
Keuruulaiset ovat minun mielestäni mukavaa ja avuliasta porukkaa. Paljon riippuu miten itse käyttäydyt. Muutin Keuruulle 7 vuotta sitten.
- Anonyymi
En ole tavannut täällä tuollaisia joita kuvailit. Parhaat naapurit ikinä. Terveisiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tavannut täällä tuollaisia joita kuvailit. Parhaat naapurit ikinä. Terveisiä...
Minulla on hyvät naapurit Keuruun keskustassa.
- Anonyymi
Ysävälliset ihmiset löytyy myös mielestäni Keuruulta. Jos asenne on sellainen umpinainen, ettei mikään onnistu voi ainakin joskus katsoa omaan nilkaansa.
Valoisin mielin ruskamaisemissa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3444723Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294173Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102522Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv41589Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71409- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511304entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471026