Kertokaapa ihan rehellisesti miten keuruulaiset ovat suhtautumeet teihin? Onko tullut puukkoa selkään, ja onko asioistanne juoruttu pitkin kyliä?
Keuruulaiset kun ovat tunnetusti sisäänpäinlämpiävää, kateellista, ja juoruilevaa väkeä...
Keuruulle muuttaneet
12
2243
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse kotoisin pieneltä paikkakunnalta. Olen muuttanut tänne vuoden alussa. Mun mielestä ihan normaalia toimintaa. Miksi kysyt tuollaista?
- Anonyymi
Positiivisin mielin nyt. Eilen olin siellä laturetkellä ja tosi ystävällistä oli palvelu.
- Anonyymi
Keuruu on paratiisi maanpäällä.
- Anonyymi
Keuruulla on tosi ihania ja lämpimiä ihmisiä.
Nim. Vuonna 2020 muuttanut - Anonyymi
Keuruulla on naisista ylitarjontaa.
- Anonyymi
En tiedä miten suhtautuvat minuun kun muutin kolme vuotta sitten tänne, en ole kenenkään kanssa jutellut, en ikinä puhua asioistani kenellekään
- Anonyymi
Oikeastaan tiivistit tuohon jo kaiken olennaisen. Sisäänpäinlämpiäviä, kateellisia, selkäänpuukottavia, joiden lempiharrastus on juoruaminen.
- Anonyymi
Keuruulaiset ovat minun mielestäni mukavaa ja avuliasta porukkaa. Paljon riippuu miten itse käyttäydyt. Muutin Keuruulle 7 vuotta sitten.
- Anonyymi
En ole tavannut täällä tuollaisia joita kuvailit. Parhaat naapurit ikinä. Terveisiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tavannut täällä tuollaisia joita kuvailit. Parhaat naapurit ikinä. Terveisiä...
Minulla on hyvät naapurit Keuruun keskustassa.
- Anonyymi
Ysävälliset ihmiset löytyy myös mielestäni Keuruulta. Jos asenne on sellainen umpinainen, ettei mikään onnistu voi ainakin joskus katsoa omaan nilkaansa.
Valoisin mielin ruskamaisemissa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836