Kertokaapa ihan rehellisesti miten keuruulaiset ovat suhtautumeet teihin? Onko tullut puukkoa selkään, ja onko asioistanne juoruttu pitkin kyliä?
Keuruulaiset kun ovat tunnetusti sisäänpäinlämpiävää, kateellista, ja juoruilevaa väkeä...
Keuruulle muuttaneet
12
2198
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse kotoisin pieneltä paikkakunnalta. Olen muuttanut tänne vuoden alussa. Mun mielestä ihan normaalia toimintaa. Miksi kysyt tuollaista?
- Anonyymi
Positiivisin mielin nyt. Eilen olin siellä laturetkellä ja tosi ystävällistä oli palvelu.
- Anonyymi
Keuruu on paratiisi maanpäällä.
- Anonyymi
Keuruulla on tosi ihania ja lämpimiä ihmisiä.
Nim. Vuonna 2020 muuttanut - Anonyymi
Keuruulla on naisista ylitarjontaa.
- Anonyymi
En tiedä miten suhtautuvat minuun kun muutin kolme vuotta sitten tänne, en ole kenenkään kanssa jutellut, en ikinä puhua asioistani kenellekään
- Anonyymi
Oikeastaan tiivistit tuohon jo kaiken olennaisen. Sisäänpäinlämpiäviä, kateellisia, selkäänpuukottavia, joiden lempiharrastus on juoruaminen.
- Anonyymi
Keuruulaiset ovat minun mielestäni mukavaa ja avuliasta porukkaa. Paljon riippuu miten itse käyttäydyt. Muutin Keuruulle 7 vuotta sitten.
- Anonyymi
En ole tavannut täällä tuollaisia joita kuvailit. Parhaat naapurit ikinä. Terveisiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tavannut täällä tuollaisia joita kuvailit. Parhaat naapurit ikinä. Terveisiä...
Minulla on hyvät naapurit Keuruun keskustassa.
- Anonyymi
Ysävälliset ihmiset löytyy myös mielestäni Keuruulta. Jos asenne on sellainen umpinainen, ettei mikään onnistu voi ainakin joskus katsoa omaan nilkaansa.
Valoisin mielin ruskamaisemissa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915