Tulossa mehen lasten serkun häät

Anonyymi

ja sinne on kutsuttu lasten äiti eli miehen eksä. Onko se sopivaa? Eihän eksät sinne kuulu, koska mies on minun kanssani ja on mun mies ja minä kuuluun hänen perheeseen ei hi eksä.
Sanin miehelle, että jos se akka tulee minä en tule, ja mies sanoi että mahdutte molemmat. Ei mahduta, niin häikälemätöntä akkaa en ole nähnyt, kaikki vuodet (2) on vaan häirinnyt meitä, olemassa olollaan. Miehen pulelta serkut ei kuulu sen eukon elämään, ja uskon että lapset haluu mut eikä sitä vanhaa akkaa.

Miehen lapset gietysti sanoo että äiti tulee mutta minä en halua.

Missä istun, miehen veirssä vai ulkona? Minä kuulun sinne ei se akka. Jos en mee, mies lirkuttelee eksänsä kanssa. Sopimatonta. Varmasti se akka kutsui itse itsensä sinne. Jos se akka tulee minä en mene eikä mies eikä miehenlapset. Se on vissi. Jompikumpi, minä tai se akka, mutta paikka on minun.

26

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mehe ja Sani ja Sanin mies kuuluu ei hi, gietysti veirssä sekä buhaa, buhaaa..

    • Anonyymi

      HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
      Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.

      Mullakin on autopuoli, koirapuoli, lamppu puoli, jääkaappipuoli.... heheheeee

    • Anonyymi

      Tulossa nasen pikkuserku häät ja sinne on kutsuttu lasten serkut ja isä eli naise eksä. Onko se sopivaa? Eihän eksät sinne kuulu, koska nais on minun kanssani ja on mun nais ja minä kuuluun hänen perheeseen ei hi ersä.
      Sanin miehelle, on mies että jos se ukko tulee minä en tule, ja nais sanoi että mahdutte molemmat. Ei mahduta, Sanin ukko on niin suuri, niin häikälemätöntä ukkoo en ole nähnyt, kaikki vuodet (2) on vaan häirinnyt meitä, olemassa olollaan. Naisen pulelta pikkuserkut ei kuulu sen ukon elämään, ja uskon että lapset haluu mut eikä sitä vanhaa ukkoo .

      Naisen lapset gietysti sanoo että isukki tulee mutta minä en halua.

      Missä istun, naisen veirssä vai ulkona ukon kanssa ? Minä kuulun sinne ei se ukko . Jos en mee, nais lirkuttelee exiensä kanssa. Sopimatonta. Varmasti ne ukot kutsuvat itse itsensä sinne. Jos se ukko tulee minä en mene eikä nais eikä naislapset . Se on vissi. Jompikumpi, minä tai se ukkot ja ukot , mutta paikka on minun.

    • Anonyymi

      Ei kai sukujen pidä hajota eron myötä? Jos olet noin epävarma itsestäsi,älä menen juhla.Anna puolisosi mennä!

      • Anonyymi

        Kuuluupa , kun ovat jo ennenkin olleet kovin riitaisia, joka tilaisuudessa tappelemassa verissäpäin, ja poliisi vienyt putkaan.


      • Anonyymi

        Kyllä meidän suvusta on tappelupukarit viety putkaan, teidän suvusta en tiedä.
        Eikä se ole mitään virheellistä tietoa , kyllä se kaikki meitin suvussa tietää ketkä kännipäissään alkaa tappeleen.


      • Anonyymi

        Jos äitipuoli niin sanoo ettei halua miehen eksän ja lasten tulevan lasten serkun häihin, niin siihen on tyytyminen. Äitipuoli on uuden perheen pomo ja sanoo mitä tehdään.
        Kyllä se äitipuoli sinne kuluu miehen mukana, ja morsmaikun viereen ja sulhon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos äitipuoli niin sanoo ettei halua miehen eksän ja lasten tulevan lasten serkun häihin, niin siihen on tyytyminen. Äitipuoli on uuden perheen pomo ja sanoo mitä tehdään.
        Kyllä se äitipuoli sinne kuluu miehen mukana, ja morsmaikun viereen ja sulhon.

        HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
        Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.

        Mullakin on autopuoli, koirapuoli, lamppu puoli, jääkaappipuoli.... heheheeee


    • Anonyymi

      Voiko todella olla aito ajatus aloittajalla?
      Nyt ei ole aloittajan häistä kyse. Ei pitäs olla noin itsekeskeinen. Sinähän siihen toisten kuvioon olet liittynyt joten se on vaan kestettävä. Onko mustasukkaisuus iso ongelma? Se ei ole hyvä merkki. Syytä tehdä asialle jotakin ja pian.

      • Anonyymi

        Älä kaikkia trolleja usko, kirjoitus on pelkkää propagandaa.


    • Anonyymi

      Exän paikka ei ole miehen lasten serkkujen häissä jos kerta ovat miehen puolelta. Exä ei enää kuulu miehen sukuun joten hän ei ole sinne tervetullut. Hän ei vain ole päässyt yli ex miehestään joten sillä kiusalla aikoo sinne tulla.

      • Anonyymi

        Joo, miehen eksä saa painua sillan alle, häntä ei kukaan enää kaipaa. Lapsilla on uusi äiti ja entinen äiti saa mennä.

        Mies vaan tiukasti komentqamaan eksäänsä painumaan pellolle, on turha tulla itkee jos uusi äiti on lapsilla. Outoa ettei ole jo häippässy, mitä kummaa jos on noin kitkerä.

        Lapset ei tafvi entisiä elämäänsä, nyt komentaa uusi tiukka äiti ja ongelmat poistuu, eikä tarvi mennä duunaa kun kotona on ongelmalapsaia joita kasvattaa pitää. Mies tekei hyvän teo kun vaihtoi lasten äitiä ja heitti eksän pellolle.. onneksi.


      • Anonyymi

        Mehe ja Sani ja Sanin mies sinne kuuluu ei hi, gietysti veirssä sekä isän ja isänisän äitipuoli buhaa, buhahhaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, miehen eksä saa painua sillan alle, häntä ei kukaan enää kaipaa. Lapsilla on uusi äiti ja entinen äiti saa mennä.

        Mies vaan tiukasti komentqamaan eksäänsä painumaan pellolle, on turha tulla itkee jos uusi äiti on lapsilla. Outoa ettei ole jo häippässy, mitä kummaa jos on noin kitkerä.

        Lapset ei tafvi entisiä elämäänsä, nyt komentaa uusi tiukka äiti ja ongelmat poistuu, eikä tarvi mennä duunaa kun kotona on ongelmalapsaia joita kasvattaa pitää. Mies tekei hyvän teo kun vaihtoi lasten äitiä ja heitti eksän pellolle.. onneksi.

        Joo, naisen eksä saa painua sillan alle, häntä ei kukaan enää kaipaa. Lapsilla on uusi isä tai isäpuoli ja entinen isukki saa mennä.

        Nais vaan tiukasti komentamaan eksäänsä painumaan pellolle, on turha tulla itkee jos uusi isukki on lapsilla. Outoa ettei ole jo häippässy, mitä kummaa jos on noin kitkerä.

        Lapset ei tarvi entisiä elämäänsä, nyt komentaa uusi tiukka isukki ja ongelmat poistuu, eikä tarvi mennä duunaa kun kotona on ongelmalapsaia joita kasvattaa pitää. Nais teki hyvän teon kun vaihtoi lasten isän ja heitti vanhan äijän pellolle.. onneksi.


    • Anonyymi

      Jos valinnan paikka tulee, niin serkun häihin pitää kutsua mieluummin exä, kuin nyxä. Exä sentään on verisululainen ja nyxä ei mitään sukua. 😀

      • Anonyymi

        Exä ei ole verisukua entisen puolison puolen serkuille , vaan heidän lapset on, jollei hänen ex miehensä ollut hänen kaukainen sukulaisensa , kuten pikkuserkku, tai muu kaukainen sukulainen.


    • Anonyymi

      Mitä sekoilet , hääpari kutsuu kenet haluaa, ” mehen ” lasten serkku pitää häänsä niinkö tahtoo, Sanilla ja sen miehellä ei ole siihen mitään sanomista.
      Sinä voit jäädä pois Sanin ja sen miehen kanssa, koska ette osaa käyttäytyä
      Mikä ihmeen ”hi eksä” sun kanssa on , en oikeen ymmärtänyt sun juttuasi, no, trollihan tuo on kuitenkin.

      • Anonyymi

        Kutsuu kyllä, mutta HÄISSÄ ON AINA NE IHMISET JOTKA OVAT OLLEET PISIMPÄÄN TAI AINA JUHLANJÄRJESTÄJIEN ELÄMÄSSÄ.

        Aian tulee ensi he ja muut uudet kyräilijät ja tunkeilijat jäävät aina rannalle!!!!!!

        Näin se on. Kukaan tunkeilija ei ole tervetullut hän on kuikkija jos tulee tunkeutumaan toisten suvun juhliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsuu kyllä, mutta HÄISSÄ ON AINA NE IHMISET JOTKA OVAT OLLEET PISIMPÄÄN TAI AINA JUHLANJÄRJESTÄJIEN ELÄMÄSSÄ.

        Aian tulee ensi he ja muut uudet kyräilijät ja tunkeilijat jäävät aina rannalle!!!!!!

        Näin se on. Kukaan tunkeilija ei ole tervetullut hän on kuikkija jos tulee tunkeutumaan toisten suvun juhliin.

        Höpö, höpö, hyvien ystävien ei tarvitse olla mistään vuosikymmenien takaa , voi olla tuoreitakin ystäviä, hullu ajatus sulla.
        Mihin rannalle ja mitä ovat kyräilijät ja tunkeilijat?
        Kuikkija mikä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö, hyvien ystävien ei tarvitse olla mistään vuosikymmenien takaa , voi olla tuoreitakin ystäviä, hullu ajatus sulla.
        Mihin rannalle ja mitä ovat kyräilijät ja tunkeilijat?
        Kuikkija mikä se on?

        Kyllä vaan, kukaan ei sivuuta niitä vanhoja hyviä ystäviä ja sukua ei kukaan! Ne joka ovat aina olleet juhlijoiden elämässä, ovat sintä nytkin. Älä ole katkera kun sua ei ole kutsuttu mihinkään, riippuu suta oelt epäluotettava ja inho jokisen mielstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan, kukaan ei sivuuta niitä vanhoja hyviä ystäviä ja sukua ei kukaan! Ne joka ovat aina olleet juhlijoiden elämässä, ovat sintä nytkin. Älä ole katkera kun sua ei ole kutsuttu mihinkään, riippuu suta oelt epäluotettava ja inho jokisen mielstä.

        Ööö mitä , en ole katkera, enkä tunne ketään jokista , joka minua inhoo, siinän sitten inhoo ei hetkauta minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsuu kyllä, mutta HÄISSÄ ON AINA NE IHMISET JOTKA OVAT OLLEET PISIMPÄÄN TAI AINA JUHLANJÄRJESTÄJIEN ELÄMÄSSÄ.

        Aian tulee ensi he ja muut uudet kyräilijät ja tunkeilijat jäävät aina rannalle!!!!!!

        Näin se on. Kukaan tunkeilija ei ole tervetullut hän on kuikkija jos tulee tunkeutumaan toisten suvun juhliin.

        Minä inhoan sukujuhlia , häitä ja hautajaisia, ym, sellaista pönötystä ja teeskentelyä ei kukaan jaksa , kirkkoon voin mennä, mutta varsinaisiin juhliin en mene.


    • Anonyymi

      Näin se menee. Kaikki jotka ovat olleet sen ihmisen elämässä alsuta asti, ovat aina mukana joka ikisessä juhlassa jos itse niin haluaa mennä. Kukaan ei sivuuta häntä. Kyse on suvun jäsenestä, kukaa uusio suttura ei sivuuta ketään ja hän on se joka ei ole juhlissa mukana. Onhan se hulluu jos suttura on nähny miehen edellisenä päivänä ja sitten tulee ja menee koko suvun ohi eikä kukaan juhlijan tutuista ja suvusta pääse juihlaan mukaan??? Mitä ihmettä? On kyllä iso ego sutturalla jos kuvittelee että on hän suuri ihminen että kukaan ei tule juhlaa mukanan muu kuin hän???

      • Anonyymi

        Kyllä minun häissäni oli myös työkaverit, opiskelukaverit , ja myös veljeni uusi vaimo , ja yksi miespari , mitään ” sutturoita” mitä lienevät ei ollut.
        Sukulaiset oli vähemmistössä, koska niitä on niin vähän molempien puolella, ja osa jo kuollut.


    • Anonyymi

      Harmillista jo miehesi osalta .

    • Anonyymi

      Onko tää Mehe Turkista?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe