ja sinne on kutsuttu lasten äiti eli miehen eksä. Onko se sopivaa? Eihän eksät sinne kuulu, koska mies on minun kanssani ja on mun mies ja minä kuuluun hänen perheeseen ei hi eksä.
Sanin miehelle, että jos se akka tulee minä en tule, ja mies sanoi että mahdutte molemmat. Ei mahduta, niin häikälemätöntä akkaa en ole nähnyt, kaikki vuodet (2) on vaan häirinnyt meitä, olemassa olollaan. Miehen pulelta serkut ei kuulu sen eukon elämään, ja uskon että lapset haluu mut eikä sitä vanhaa akkaa.
Miehen lapset gietysti sanoo että äiti tulee mutta minä en halua.
Missä istun, miehen veirssä vai ulkona? Minä kuulun sinne ei se akka. Jos en mee, mies lirkuttelee eksänsä kanssa. Sopimatonta. Varmasti se akka kutsui itse itsensä sinne. Jos se akka tulee minä en mene eikä mies eikä miehenlapset. Se on vissi. Jompikumpi, minä tai se akka, mutta paikka on minun.
Tulossa mehen lasten serkun häät
27
733
Vastaukset
- Anonyymi
Mehe ja Sani ja Sanin mies kuuluu ei hi, gietysti veirssä sekä buhaa, buhaaa..
- Anonyymi
HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.
Mullakin on autopuoli, koirapuoli, lamppu puoli, jääkaappipuoli.... heheheeee - Anonyymi
Tulossa nasen pikkuserku häät ja sinne on kutsuttu lasten serkut ja isä eli naise eksä. Onko se sopivaa? Eihän eksät sinne kuulu, koska nais on minun kanssani ja on mun nais ja minä kuuluun hänen perheeseen ei hi ersä.
Sanin miehelle, on mies että jos se ukko tulee minä en tule, ja nais sanoi että mahdutte molemmat. Ei mahduta, Sanin ukko on niin suuri, niin häikälemätöntä ukkoo en ole nähnyt, kaikki vuodet (2) on vaan häirinnyt meitä, olemassa olollaan. Naisen pulelta pikkuserkut ei kuulu sen ukon elämään, ja uskon että lapset haluu mut eikä sitä vanhaa ukkoo .
Naisen lapset gietysti sanoo että isukki tulee mutta minä en halua.
Missä istun, naisen veirssä vai ulkona ukon kanssa ? Minä kuulun sinne ei se ukko . Jos en mee, nais lirkuttelee exiensä kanssa. Sopimatonta. Varmasti ne ukot kutsuvat itse itsensä sinne. Jos se ukko tulee minä en mene eikä nais eikä naislapset . Se on vissi. Jompikumpi, minä tai se ukkot ja ukot , mutta paikka on minun. - Anonyymi
Ei kai sukujen pidä hajota eron myötä? Jos olet noin epävarma itsestäsi,älä menen juhla.Anna puolisosi mennä!
- Anonyymi
Kuuluupa , kun ovat jo ennenkin olleet kovin riitaisia, joka tilaisuudessa tappelemassa verissäpäin, ja poliisi vienyt putkaan.
- Anonyymi
Kyllä meidän suvusta on tappelupukarit viety putkaan, teidän suvusta en tiedä.
Eikä se ole mitään virheellistä tietoa , kyllä se kaikki meitin suvussa tietää ketkä kännipäissään alkaa tappeleen. - Anonyymi
Jos äitipuoli niin sanoo ettei halua miehen eksän ja lasten tulevan lasten serkun häihin, niin siihen on tyytyminen. Äitipuoli on uuden perheen pomo ja sanoo mitä tehdään.
Kyllä se äitipuoli sinne kuluu miehen mukana, ja morsmaikun viereen ja sulhon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos äitipuoli niin sanoo ettei halua miehen eksän ja lasten tulevan lasten serkun häihin, niin siihen on tyytyminen. Äitipuoli on uuden perheen pomo ja sanoo mitä tehdään.
Kyllä se äitipuoli sinne kuluu miehen mukana, ja morsmaikun viereen ja sulhon.HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.
Mullakin on autopuoli, koirapuoli, lamppu puoli, jääkaappipuoli.... heheheeee
- Anonyymi
Voiko todella olla aito ajatus aloittajalla?
Nyt ei ole aloittajan häistä kyse. Ei pitäs olla noin itsekeskeinen. Sinähän siihen toisten kuvioon olet liittynyt joten se on vaan kestettävä. Onko mustasukkaisuus iso ongelma? Se ei ole hyvä merkki. Syytä tehdä asialle jotakin ja pian.- Anonyymi
Älä kaikkia trolleja usko, kirjoitus on pelkkää propagandaa.
- Anonyymi
Exän paikka ei ole miehen lasten serkkujen häissä jos kerta ovat miehen puolelta. Exä ei enää kuulu miehen sukuun joten hän ei ole sinne tervetullut. Hän ei vain ole päässyt yli ex miehestään joten sillä kiusalla aikoo sinne tulla.
- Anonyymi
Joo, miehen eksä saa painua sillan alle, häntä ei kukaan enää kaipaa. Lapsilla on uusi äiti ja entinen äiti saa mennä.
Mies vaan tiukasti komentqamaan eksäänsä painumaan pellolle, on turha tulla itkee jos uusi äiti on lapsilla. Outoa ettei ole jo häippässy, mitä kummaa jos on noin kitkerä.
Lapset ei tafvi entisiä elämäänsä, nyt komentaa uusi tiukka äiti ja ongelmat poistuu, eikä tarvi mennä duunaa kun kotona on ongelmalapsaia joita kasvattaa pitää. Mies tekei hyvän teo kun vaihtoi lasten äitiä ja heitti eksän pellolle.. onneksi. - Anonyymi
Mehe ja Sani ja Sanin mies sinne kuuluu ei hi, gietysti veirssä sekä isän ja isänisän äitipuoli buhaa, buhahhaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, miehen eksä saa painua sillan alle, häntä ei kukaan enää kaipaa. Lapsilla on uusi äiti ja entinen äiti saa mennä.
Mies vaan tiukasti komentqamaan eksäänsä painumaan pellolle, on turha tulla itkee jos uusi äiti on lapsilla. Outoa ettei ole jo häippässy, mitä kummaa jos on noin kitkerä.
Lapset ei tafvi entisiä elämäänsä, nyt komentaa uusi tiukka äiti ja ongelmat poistuu, eikä tarvi mennä duunaa kun kotona on ongelmalapsaia joita kasvattaa pitää. Mies tekei hyvän teo kun vaihtoi lasten äitiä ja heitti eksän pellolle.. onneksi.Joo, naisen eksä saa painua sillan alle, häntä ei kukaan enää kaipaa. Lapsilla on uusi isä tai isäpuoli ja entinen isukki saa mennä.
Nais vaan tiukasti komentamaan eksäänsä painumaan pellolle, on turha tulla itkee jos uusi isukki on lapsilla. Outoa ettei ole jo häippässy, mitä kummaa jos on noin kitkerä.
Lapset ei tarvi entisiä elämäänsä, nyt komentaa uusi tiukka isukki ja ongelmat poistuu, eikä tarvi mennä duunaa kun kotona on ongelmalapsaia joita kasvattaa pitää. Nais teki hyvän teon kun vaihtoi lasten isän ja heitti vanhan äijän pellolle.. onneksi.
- Anonyymi
Jos valinnan paikka tulee, niin serkun häihin pitää kutsua mieluummin exä, kuin nyxä. Exä sentään on verisululainen ja nyxä ei mitään sukua. 😀
- Anonyymi
Exä ei ole verisukua entisen puolison puolen serkuille , vaan heidän lapset on, jollei hänen ex miehensä ollut hänen kaukainen sukulaisensa , kuten pikkuserkku, tai muu kaukainen sukulainen.
- Anonyymi
Mitä sekoilet , hääpari kutsuu kenet haluaa, ” mehen ” lasten serkku pitää häänsä niinkö tahtoo, Sanilla ja sen miehellä ei ole siihen mitään sanomista.
Sinä voit jäädä pois Sanin ja sen miehen kanssa, koska ette osaa käyttäytyä
Mikä ihmeen ”hi eksä” sun kanssa on , en oikeen ymmärtänyt sun juttuasi, no, trollihan tuo on kuitenkin.- Anonyymi
Kutsuu kyllä, mutta HÄISSÄ ON AINA NE IHMISET JOTKA OVAT OLLEET PISIMPÄÄN TAI AINA JUHLANJÄRJESTÄJIEN ELÄMÄSSÄ.
Aian tulee ensi he ja muut uudet kyräilijät ja tunkeilijat jäävät aina rannalle!!!!!!
Näin se on. Kukaan tunkeilija ei ole tervetullut hän on kuikkija jos tulee tunkeutumaan toisten suvun juhliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsuu kyllä, mutta HÄISSÄ ON AINA NE IHMISET JOTKA OVAT OLLEET PISIMPÄÄN TAI AINA JUHLANJÄRJESTÄJIEN ELÄMÄSSÄ.
Aian tulee ensi he ja muut uudet kyräilijät ja tunkeilijat jäävät aina rannalle!!!!!!
Näin se on. Kukaan tunkeilija ei ole tervetullut hän on kuikkija jos tulee tunkeutumaan toisten suvun juhliin.Höpö, höpö, hyvien ystävien ei tarvitse olla mistään vuosikymmenien takaa , voi olla tuoreitakin ystäviä, hullu ajatus sulla.
Mihin rannalle ja mitä ovat kyräilijät ja tunkeilijat?
Kuikkija mikä se on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö, höpö, hyvien ystävien ei tarvitse olla mistään vuosikymmenien takaa , voi olla tuoreitakin ystäviä, hullu ajatus sulla.
Mihin rannalle ja mitä ovat kyräilijät ja tunkeilijat?
Kuikkija mikä se on?Kyllä vaan, kukaan ei sivuuta niitä vanhoja hyviä ystäviä ja sukua ei kukaan! Ne joka ovat aina olleet juhlijoiden elämässä, ovat sintä nytkin. Älä ole katkera kun sua ei ole kutsuttu mihinkään, riippuu suta oelt epäluotettava ja inho jokisen mielstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan, kukaan ei sivuuta niitä vanhoja hyviä ystäviä ja sukua ei kukaan! Ne joka ovat aina olleet juhlijoiden elämässä, ovat sintä nytkin. Älä ole katkera kun sua ei ole kutsuttu mihinkään, riippuu suta oelt epäluotettava ja inho jokisen mielstä.
Ööö mitä , en ole katkera, enkä tunne ketään jokista , joka minua inhoo, siinän sitten inhoo ei hetkauta minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Kukaan tunkeilija ei ole tervetullut hän on kuikkija jos tulee tunkeutumaan toisten suvun juhliin.Minä inhoan sukujuhlia , häitä ja hautajaisia, ym, sellaista pönötystä ja teeskentelyä ei kukaan jaksa , kirkkoon voin mennä, mutta varsinaisiin juhliin en mene.
- Anonyymi
Näin se menee. Kaikki jotka ovat olleet sen ihmisen elämässä alsuta asti, ovat aina mukana joka ikisessä juhlassa jos itse niin haluaa mennä. Kukaan ei sivuuta häntä. Kyse on suvun jäsenestä, kukaa uusio suttura ei sivuuta ketään ja hän on se joka ei ole juhlissa mukana. Onhan se hulluu jos suttura on nähny miehen edellisenä päivänä ja sitten tulee ja menee koko suvun ohi eikä kukaan juhlijan tutuista ja suvusta pääse juihlaan mukaan??? Mitä ihmettä? On kyllä iso ego sutturalla jos kuvittelee että on hän suuri ihminen että kukaan ei tule juhlaa mukanan muu kuin hän???
- Anonyymi
Kyllä minun häissäni oli myös työkaverit, opiskelukaverit , ja myös veljeni uusi vaimo , ja yksi miespari , mitään ” sutturoita” mitä lienevät ei ollut.
Sukulaiset oli vähemmistössä, koska niitä on niin vähän molempien puolella, ja osa jo kuollut.
- Anonyymi
Harmillista jo miehesi osalta .
- Anonyymi
Onko tää Mehe Turkista?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279