Luotatteko paikalliseen vedenpuhdistamoon vai suositteko pullovettä juomavetenä?
Meillä tulee täällä Riihimäellä aivan pirullisia vatsanväänteitä siitä kaupungin tarjoamasta vesijohtovedestä. Hirveä klooripitoisuus näkyy pinttyminä pitkin hanoja. Eikä se makukaan ole parhaimmasta päästä.
Milloinhan viimeksi putkistoja on huollettu?
Vedenlaatu
Anonyymi
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
suostuuko koirasi juomaan hanavettä?
- Anonyymi
Riihimäellä on vesijohtovettä, joka tulee vedenpuhdistamon kautta ja sitä voi juoda sellaisenaan. Näinhän se menee melkein kaikkialla Suomessa.
- Anonyymi
Jos epäilet vedenlaatua, hae terveyskeskuksen ympäristöpuolelta näytevesipullo, ohjeiden mukaan vettä siihen ja vie tutkittavaksi. Katso ensin netistä oikea paikka ja ajat.
- Anonyymi
Eipä ole vatsanväänteitä tullut kraanavedestä. Kannattaa myös katsoa onko omat putkistot ihan kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026