että tuo palstahäirikkö, joka nimittelee aamusta iltaan kirjoittajia vähä-älyisiksi kakaroiksi ja köyhiksi märkäkorviksi on joku venäläinen. Ei kellään eurooppalaisella voi olla noin vähän järkeä ja alkeellista sivistystä. Herää kysymys, että millainen lapsuus tuolla reppanalla on ollut?
Minua alkaa epäilyttämään
Anonyymi
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Olen melko varma, että tiedän kuka toi häirikkö on.
- Anonyymi
Maailmassa on paljon psyykkisesti sairaita ja heidän läsnäolonsa näkyy arjessa monella tavalla. Heidän kanssaan vaan on pakko hengittää samaa ilmaa. Ei sille voi mitään.
- Anonyymi
Hei älkää viitsikö kiusata tuota sairasta länkyttäjää. Kaikki tietävät tuon häirikön mielentilan. Ihan sama kuin kiusaisi jotain rampaa. Nyt jarruja päälle.
- Anonyymi
Sairas on tuo kännykkä länkyttäjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3651858- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704