Se kestää niin ptikään kuin ei tartte laittaa sitä koetukselle.
Mietin ystävyyttä
12
148
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi ystävyys kestää koettelemuksetkin, mutta tosi ystävä ei tosin koettele
ystävyyttä. Miksi tekisi tai sanoisi tosiystävälle jotain, mikä voi lopettaa
ystävyyden. Sehän olisi ihan toopea. Onko kellään varaa menettää ystävää ?- Anonyymi
Samaa mieltä tuosta koettelemisesta. Ei kuulu asiaan. Ystäväksihän jää henkilö, joka on luotettava ja mikä ihmissuhde säilyy, vaikka oltaisiin erilaisia ja etäällä elämäntilanteistakin johtuen. Sama pohjavire säilyy.
Toki ihmiset muuttuvat. Mutta. Ystävän kanssa kommunikointi sujuu ongelmitta.
Beng
- Anonyymi
Ei oo tietoo. Ei oo ystäviä.
- Anonyymi
Mistä tiedät sä ystävän?
Vysotski.
Just niin.
- Anonyymi
Mitä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän.
- Anonyymi
Tosi ystävyydessä on jokin sanaton sopimus. Olet aina sen ihmisen puolella ja tukena, tapahtui mitä hyvänsä. Niitä on vähän. Mutta kun sellainen on se antaa rauhaa vaikka nähtäisi harvoin. Ystäviä on erilaisia. On niitä joiden kanssa viettää aikaa. Mutta parasta on se hieno yhteys joka toiseen ihmiseen syntyy lähes sanattomasti ajan kanssa.
- Anonyymi
Pitkät ystävyydet ja luottamus syntyy ajan kanssa.
- Anonyymi
Rahaa ei sitten kannata sekoittaa näihin asioihin.
- Anonyymi
Olen ajatellut, että minulla olisi pari ystävää, mutta olenkin tullut toteamaan, että eipä ole.
Ystävä ei alituiseen arvostele sinua ja sinun pukeutumistasi tai muutakaan. Tämä niin tekee.
Toinen taas kännissä haukkuu sinut ihan pataluhaksi. Olen kestänyt tätäkin, mutta nyt on hänkin mennyt sanoissaan liian pitkälle.
Olen "menettänyt" nämä "ystäväni" ja se tekee minut kyllä surulliseksi kaikesta huolimatta.
Elämä on..... Kuten jo vuosia sitten kirjoitin.
Ystäviä voi olla vain yksi.
Hyviä kavereita sitten on usein riittävästi.
-
Ystävyyden syntymä on milli-metrin-tarkkaa työtä.
Ja siihen ei osallistu kumpikaan osa-puoli.
Kun ystävyys on syntynyt, siihen herätään.
Molemmin osa-puolin.
-
https://www.youtube.com/watch?v=DHNWMc5_I1k
H.- Anonyymi
Aika kivasti kirjoitit tuon huruksz. Olin jopa yllättynyt. En tosin aukaissut linkkiä.
- Anonyymi
Enpä ole koskaan tavannut tosiystävää? Kruuttukseni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416