IS Viikonloppu 5.-6.3.2022

Erkki Vuokilan 2½ kovis on oikein kiva ristikko, mutta ei ihan kovis. Jos viikonvaihteen ristikoissa kovista etsii, kannattaa ratkoa Juha Leinosen Mantan valinta viikonvaihteeksi. Se on selvästi vaikeampi.

45

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on tämän viestin tarkoitus? Taitaa olla epätoivoisesti kavereita etsivän someaddiktin toive saada itselleen seuraajia Melko epätoivoista ja säälittävää. Hylätään tämä säie.

      • Jos joku haluaa vain vinkkejä kovikseen tai Mantaan, voin antaa tässä säikeessä. Tänne tullee paljastussäie, joten toivon, etei paljastuksia ei kovikseen eikä mielellään Mantaankaan, jotta ei tarpeettomasti spoilata ratkontoja.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos joku haluaa vain vinkkejä kovikseen tai Mantaan, voin antaa tässä säikeessä. Tänne tullee paljastussäie, joten toivon, etei paljastuksia ei kovikseen eikä mielellään Mantaankaan, jotta ei tarpeettomasti spoilata ratkontoja.

        Mantaan jäi yksi vihje, jinka logiikadta en ole varma. Seuraavassa nelikirjaimisessa ratkaisusanassa jäi 3. kirjain (piilokirjain) arvaukseksi ja arvasin väärin:

        PERENNOI

        Kun tutkin asiaa Googlella löytyi eräs itselleni outo kasvisuku.  Kaiketi vihjeestä ja ratkaisusanasta on lopusta poistettu partitiivia osoittavat kirjaimet.  Mikään kasvisuvun perennalaji ei itsessään ole nelikirjaiminen vaan edessä on aina tarkentava sana. Ehkä siksi typistäminen on ihan OK, koska kasvisukua ei kysytä ja kasvisuku on viisikirjaiminen. Saattaa tosin olla, että olen ymmärtänyt vihjeen täysin väärin.


    • Tämämoli suositus. Mantan valinta viikonvaihteeksi saatetaan unohtaa, vaikka se saattaa olla viikonvaihteen paras ristikko tai vaikein ristikko. Juha Leinonen on hyvä laatija. Vaikeustaso on näissä minusta 2 - 3-.

    • Anonyymi

      Sanarisin mielestä Vuokilan ristikko on kovis, sinun mielestäsi ei. Millä perusteella katsot, että kaikista Suomen ratkojista juuri sinun mielipiteesi on totuus?

      • Anonyymi

        Se oli vain mielipiteeni. MaantaiKESKIS on joskus ollut suurin piirtein yhtä vaikea ja se merkitään aina kakkoseksi.

        Joku nimitti ristikkoa sanoilla "pehmeähkö kovis" ja "kevytkovis". Ne ilmaisevat että kyse on helpoimman pään koviksista, joita ehkä juuri ja juuri voi nimittää koviksiksi. Ehkä 2 -tasoinen, joka ylöspäin pyöristettynä on 2½. Ekiltä on ollut selvästi vaikeampia 2½ -merkittyjä ristikoita.

        Vaikeustasoarviot ovat Ekin itsensäkin mielestä mututuntumalla laitettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vain mielipiteeni. MaantaiKESKIS on joskus ollut suurin piirtein yhtä vaikea ja se merkitään aina kakkoseksi.

        Joku nimitti ristikkoa sanoilla "pehmeähkö kovis" ja "kevytkovis". Ne ilmaisevat että kyse on helpoimman pään koviksista, joita ehkä juuri ja juuri voi nimittää koviksiksi. Ehkä 2 -tasoinen, joka ylöspäin pyöristettynä on 2½. Ekiltä on ollut selvästi vaikeampia 2½ -merkittyjä ristikoita.

        Vaikeustasoarviot ovat Ekin itsensäkin mielestä mututuntumalla laitettuja.

        Eli kyse oli vain sinun tavanomaisesta besserwisseröinnistäsi, jolle tälläkään kertaa ollut mitään perusteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyse oli vain sinun tavanomaisesta besserwisseröinnistäsi, jolle tälläkään kertaa ollut mitään perusteita.

        Ei ole mistään muusta kyse kuin omasta arviosta. Vastaavia arvioita tekee moni Sanarisin foorumissa. Ei arvioista suuremmin nipoteta Sanarisin foorumissa paitsi silloin kun Pike pistää arviot ihan överiksi kirjoittaessa, että kolmonen on ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mistään muusta kyse kuin omasta arviosta. Vastaavia arvioita tekee moni Sanarisin foorumissa. Ei arvioista suuremmin nipoteta Sanarisin foorumissa paitsi silloin kun Pike pistää arviot ihan överiksi kirjoittaessa, että kolmonen on ykkönen.

        IS:ssä etukäteen annetut vaikeustasoarviot eivät hirveästi heitä. Yleensä heitto plussan tai miinuksen verran, harvoin puolikkaan verran.

        Ei ole samanlaisia jättiheittoja kuin Punaisessa Pelikaanissa, jossa 2½ tasoiseksi merkitty ristikko voi olla (turhankin usein) 1½-tasoinen.


    • Anonyymi

      5.3.

      Keltaiset evangelista, evankelista

      Miten sattuu paneeli, sakinpeluut, saharovit, pelätin, anttoni, energiataso, kehyskertomus, kuoromusiikki, suuntain, kotiinpaluu, seitsemäs, maantiesuola, kitarakotelot, modernistit, sytostaatit, komsi, huomattavat, booth, raadot, itiötön.

      • Anonyymi

        Paljon kiitoksia! Todella paljon...
        Mukava, että ketjussa on edes yksi asiallinen viesti!


      • Anonyymi

        Miksei paljastelulle avattu uutta säiettä. Tämä on vastoin säikeen olemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei paljastelulle avattu uutta säiettä. Tämä on vastoin säikeen olemusta.

        Se on estetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on estetty.

        En ainakaan minä ole sen poiston syy.


      • Anonyymi

        Oikea yläkulma sekä esittää ihmistä? Kiitoksen suuren lausun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea yläkulma sekä esittää ihmistä? Kiitoksen suuren lausun.

        Esittää ihmistä - esim. mansikkapelloilla (tuskin kyllä tehoaa).

        M tai N - missä nämä kirjaimet saatat tavata esim. huoltoaseman baarissa.


    • Anonyymi

      Joku sanoi, että ei käytä käytä tätä äklöpalstaa kuin satunnaisiin ongelmiin. Avasi kuitenkin ensimmäisenä - taas - IS-kovissäikeen. Miksi?

      • - siksi että halusin muistuttaa Juha Leinosen ristikosta
        - siksi, että minulla oli pikku ongelma.
        - siksi, että halusin antaa vaihtoehdon.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        - siksi että halusin muistuttaa Juha Leinosen ristikosta
        - siksi, että minulla oli pikku ongelma.
        - siksi, että halusin antaa vaihtoehdon.

        1. Muistutat Juha Leinosen ristikosta joka viikonloppu - vastaus hylätään.
        2. Leinosen ristikon vastaukset ovat samassa lehdessä - vastaus hylätään.
        3. Olet useaan otteeseen sanonut, että käytät tätä äklösivustoa vain satunnaisesti ongelmatilanteissa. Kuitenkin aloitat joka viikonloppu IS-kovissäikeen - vastaus hylätään.

        Keisarin tekopyhyys ja valehtelu hylätään - hylätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Muistutat Juha Leinosen ristikosta joka viikonloppu - vastaus hylätään.
        2. Leinosen ristikon vastaukset ovat samassa lehdessä - vastaus hylätään.
        3. Olet useaan otteeseen sanonut, että käytät tätä äklösivustoa vain satunnaisesti ongelmatilanteissa. Kuitenkin aloitat joka viikonloppu IS-kovissäikeen - vastaus hylätään.

        Keisarin tekopyhyys ja valehtelu hylätään - hylätty.

        Kävin Keisarin sivuilla. Keisari kertoi omilleen mutta jätti kertomatta meille äklöille, että Leinosen ristikko on tylsä, kun ei ole pääkuvaa. Tämä on tärkeä asia, vaikka sitä ei ole tainnut kukaan muu pitää tärkeänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1. Muistutat Juha Leinosen ristikosta joka viikonloppu - vastaus hylätään.
        2. Leinosen ristikon vastaukset ovat samassa lehdessä - vastaus hylätään.
        3. Olet useaan otteeseen sanonut, että käytät tätä äklösivustoa vain satunnaisesti ongelmatilanteissa. Kuitenkin aloitat joka viikonloppu IS-kovissäikeen - vastaus hylätään.

        Keisarin tekopyhyys ja valehtelu hylätään - hylätty.

        Muistutin Leinosen ristikosta siksi, että se on viikonvaihteen vaikein.
        Leinosen ristikoita ei ole joka viikonvaihteessa, joten joka viikko en suinkaan ,uistuta. Muistutan niistä silöoin, kun niitä mielestäni kovisten ystävän kannattaa ratkoa, joten jokaista Leinosen viikonlopun ristikkoa en täällä mainosta. Oli siis täysi vale, että joka viikko muistitan Leinosen ristikoista.

        Vaikka vastaukset on samalla sivulla, se on silti ratkomisen arvoinen. Onko ristikko palkintoristikko vai, ei vaikuta minulla siihen, mainostanko ristikkoa vai ei.

        Kysyin mielipidettä yhteen Leinosen ristikon ongelmaan. Ihan pieni ongelma siis on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin Keisarin sivuilla. Keisari kertoi omilleen mutta jätti kertomatta meille äklöille, että Leinosen ristikko on tylsä, kun ei ole pääkuvaa. Tämä on tärkeä asia, vaikka sitä ei ole tainnut kukaan muu pitää tärkeänä.

        Leinosen ristikoidsa on yleensä hauskat pääkuvasta johdetut sanaketjut. Nyt ei ollut ja se oli minulle puute. Tämän asian piutteena pitäminrn on minun mielipide, johon minullsa oikeus, vaikka joku olisi eri mieltäkin.En täällä viitsinyt mainita, sillä täällä asiaa ei niin paljon arvosteta.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Leinosen ristikoidsa on yleensä hauskat pääkuvasta johdetut sanaketjut. Nyt ei ollut ja se oli minulle puute. Tämän asian piutteena pitäminrn on minun mielipide, johon minullsa oikeus, vaikka joku olisi eri mieltäkin.En täällä viitsinyt mainita, sillä täällä asiaa ei niin paljon arvosteta.

        Olet julistanut käyttäväsi äklösivustoa vain satunnaisesti - ja olet taas riehunut täällä koko päivän. Puhut muunneltua totuutta - valehtelet. Hylkään kaikki viestisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet julistanut käyttäväsi äklösivustoa vain satunnaisesti - ja olet taas riehunut täällä koko päivän. Puhut muunneltua totuutta - valehtelet. Hylkään kaikki viestisi.

        Tämä on ihan asiallinen säie minun puoleltani eikä mitään riehumista.

        Anonyymit tässä säikeessä ovat riehuneet siltä osin kun kommentit ovat aiheen kannalta tarpeetonta päsmäröintiä tai muuta tarpeetonta kommentointia. Anonyymit päsmäröivät tällä hetkellä eniten. Ei heilläkään siihen mitään oikeutta ole. Anonyymit trollaavat tätä säiettä. Ei heillä ole mitään oikeutta trollamiseen.

        Toki tässä on muutakin kuin yksi kysymys - siihen en tosi ole saanut mitään kommenttia.

        Siinä en pitänyt lupaustani, että kirjoitin muustakin kuin satunnaisesta kysymyksestä. En enää sitoudu siihen, että käsittelen vain satunnaisia ongelmia. Sen takia minua tarvitse trollata. Jatkuva sodanpito saisi loppua.


    • Anonyymi

      Perenna on mikä tahansa monivuotisena kasvava puutarhan koristekasvi. Pipot ovat monivuotisia puutarhan koristekasveja. Perennoida on tällaista monivuotisena kasvamista tarkoittava verbi. Pipo siis perennoi kuten muutkin perennat.

      • Ok, kiitos. En ajatellut PERENNOI verbin taivutusmuodoksi, joten ajattelin, olisiko typiste. Pipot löysin Googlella. Korjaan tekstiä sivuillani.


      • Anonyymi

        Tämä oli tietysti erittäin hyvä vastaus täällä esitettyyn tiedusteluun.

        Mutta kolikolla on toinenkin puoli. Se että Tapio-Huuhaa sai tällä palstalla näin hyvän vastauksen tiedusteluunsa ikävä kyllä innostaa häntä riehumaan täällä entistä enemmän ja entistä pidäkkeettömämmin.


      • Anonyymi

        Miksi vastasit? Nyt Keisari luulee, että hänellä on ystäviä täällä. Hän luulee, että voi nyt köydä rentoa keskustelua loputtomiin jankaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli tietysti erittäin hyvä vastaus täällä esitettyyn tiedusteluun.

        Mutta kolikolla on toinenkin puoli. Se että Tapio-Huuhaa sai tällä palstalla näin hyvän vastauksen tiedusteluunsa ikävä kyllä innostaa häntä riehumaan täällä entistä enemmän ja entistä pidäkkeettömämmin.

        Olen lopettanut toisten kritisoimisen hyödyttömänä. Anonyymit voisivat lopettaa minun jatkuvan arvostelun hyödyttömänä. Tämä säie osoittaa, miten anonyymit riehuvat. Jos kirjoitan ihan asiallisesti, jotkut anonyymit alkavat riehumaan.

        05.03.2022 21:11 alkoi anonyymien riehunta ja anonyymien riehuntakommentteja on noin kymmenen. Osaan niistä annoin vastauksen.

        Tämän säikeen ananyymien riehunta on aika pahoin pilannut. Minua ei voi syyllistää siitä, että anonyymit riehuvat. Pyrin itse olemaan riehumatta.

        Minulla on vähän paha tapa täydentää vastauksisni, mutta minusta se ei ole riehuntaa. Jotkut anonyymit kategorisoivat kaiken kirjoitteluni riehumiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lopettanut toisten kritisoimisen hyödyttömänä. Anonyymit voisivat lopettaa minun jatkuvan arvostelun hyödyttömänä. Tämä säie osoittaa, miten anonyymit riehuvat. Jos kirjoitan ihan asiallisesti, jotkut anonyymit alkavat riehumaan.

        05.03.2022 21:11 alkoi anonyymien riehunta ja anonyymien riehuntakommentteja on noin kymmenen. Osaan niistä annoin vastauksen.

        Tämän säikeen ananyymien riehunta on aika pahoin pilannut. Minua ei voi syyllistää siitä, että anonyymit riehuvat. Pyrin itse olemaan riehumatta.

        Minulla on vähän paha tapa täydentää vastauksisni, mutta minusta se ei ole riehuntaa. Jotkut anonyymit kategorisoivat kaiken kirjoitteluni riehumiseksi.

        Anonyymit ovat oikeassa. Olet pakonomainen nettiaddikti, joka ei pysty tyydyttämään kirjoitteluhimoaan omilla sivuillaan. Toki hän voisi kirjoitella sinne päivät pitkät, mutta vain täällä hän voi kokea kuuluvansa joukkoon, jossa käydään rentoa keskustelua. Hän nimittäin kokee tämän keskustelun ihan normaalina, vaikka se on oikeasti hänen ojentamistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymit ovat oikeassa. Olet pakonomainen nettiaddikti, joka ei pysty tyydyttämään kirjoitteluhimoaan omilla sivuillaan. Toki hän voisi kirjoitella sinne päivät pitkät, mutta vain täällä hän voi kokea kuuluvansa joukkoon, jossa käydään rentoa keskustelua. Hän nimittäin kokee tämän keskustelun ihan normaalina, vaikka se on oikeasti hänen ojentamistaan.

        Tähän mennessä vähän yli 30 kommenttia, joita yli 25 turhia. Turhia siksi, että jos ei oltaisi menty tarpeettomaan toisen arvosteluun, niiltä oltaisiin säästytty.

        En minä anonyymejä pyytänyt trollaamaan. Tiedotin yhdestä asiasta ja pyysin apua yhteen kohtaan.

        Jos anonyymit eivät olisi hyökänneet, tämä säie olisisi lyhyt. Yli 80% tässä säikeessä on turhasta ärtyneisyydestä johtuvaa kirjoittelua. En minä tälläista turhaa kirjoittelua ollut tilaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän mennessä vähän yli 30 kommenttia, joita yli 25 turhia. Turhia siksi, että jos ei oltaisi menty tarpeettomaan toisen arvosteluun, niiltä oltaisiin säästytty.

        En minä anonyymejä pyytänyt trollaamaan. Tiedotin yhdestä asiasta ja pyysin apua yhteen kohtaan.

        Jos anonyymit eivät olisi hyökänneet, tämä säie olisisi lyhyt. Yli 80% tässä säikeessä on turhasta ärtyneisyydestä johtuvaa kirjoittelua. En minä tälläista turhaa kirjoittelua ollut tilaamassa.

        Keisarin tulisi heti lopettaa kirjoittelu tänne. On sietämätöntä mihin tilaan hän on palstan ajanut. Tässä on käymässä samalla tavalla kuin Sanariksen palstalla - palsta melkein tuhoutui Keisarin hyökkäyksen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keisarin tulisi heti lopettaa kirjoittelu tänne. On sietämätöntä mihin tilaan hän on palstan ajanut. Tässä on käymässä samalla tavalla kuin Sanariksen palstalla - palsta melkein tuhoutui Keisarin hyökkäyksen takia.

        Tikaa ovat erittäin pahasti pilanneet anonyymien trollisäikeet - kaikesta pilaamista ei voi syyttää yhtä henkilöä. Viimeaikoina anonyymien tavallisten säikeiden trollaukset ovat tosi pahoja. Koko osasto pitäisi joksikin aikaa sulkea, että tilanne rauhoittuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keisarin tulisi heti lopettaa kirjoittelu tänne. On sietämätöntä mihin tilaan hän on palstan ajanut. Tässä on käymässä samalla tavalla kuin Sanariksen palstalla - palsta melkein tuhoutui Keisarin hyökkäyksen takia.

        Sinä juuri myt pilaat tätä sivusto. Etkö tajua, että jatkuva huomauttelu on pilaamista. Itse et näemmä pysty lopettamaan si uston pilaamusta. Jankkaat koko ajan. Nyt anonyymit ovat sivuston pahimpia jankkajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä juuri myt pilaat tätä sivusto. Etkö tajua, että jatkuva huomauttelu on pilaamista. Itse et näemmä pysty lopettamaan si uston pilaamusta. Jankkaat koko ajan. Nyt anonyymit ovat sivuston pahimpia jankkajia.

        Oletko huomannut, että anonyymit käyttävät syndroomaasi hyväkseen. He tietävät ettet voi vastustaa kirjoitusaddiktiotasi - vastast naurettaviimpiinkin viesteihin. Olet trollien pelle. Syytä itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, että anonyymit käyttävät syndroomaasi hyväkseen. He tietävät ettet voi vastustaa kirjoitusaddiktiotasi - vastast naurettaviimpiinkin viesteihin. Olet trollien pelle. Syytä itseäsi.

        Olen ymmärtänyt anonyymien ihan suorista vihjailuista, että tarkoitus on päinvastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt anonyymien ihan suorista vihjailuista, että tarkoitus on päinvastainen.

        Pyydä hoitajaasi tai jotain muuta selväpäistä lukemaan muutama säie täältä ja kysy vedättävätkö anonyymit sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä hoitajaasi tai jotain muuta selväpäistä lukemaan muutama säie täältä ja kysy vedättävätkö anonyymit sinua.

        Työnnättäisivät mieluummin, sitä tarkoitin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, että anonyymit käyttävät syndroomaasi hyväkseen. He tietävät ettet voi vastustaa kirjoitusaddiktiotasi - vastast naurettaviimpiinkin viesteihin. Olet trollien pelle. Syytä itseäsi.

        Kyllä minä sen jossakin määrin tajuan, mutta en niin hyvin kuin henkilö, jolla syndroomaa ei ole.

        Ongelma on siinä, että anonyymit myös matkivat ja laittavat ikään kuin minun kirjoittamakseni jotain, mitä en ole kirjoittanut. En osaa arvioida, erottavatko muut minun kirjoitukseni ja matkinnan.

        Anonyymit myös minusta vääristelevät asioita. En osaa arvioida, erottavatko muut sen, mikä on totta ja mikä on vääristeltyä.

        Tavallaan varmuuden vuoksi tulee laitettua oikaisukommentteja em. kahden kommenttityypin kohdalla.

        Nämä ovat pari syytä, joiden vuoksi on vaikea päätellä, mihin vastata ja mihin ei.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Kyllä minä sen jossakin määrin tajuan, mutta en niin hyvin kuin henkilö, jolla syndroomaa ei ole.

        Ongelma on siinä, että anonyymit myös matkivat ja laittavat ikään kuin minun kirjoittamakseni jotain, mitä en ole kirjoittanut. En osaa arvioida, erottavatko muut minun kirjoitukseni ja matkinnan.

        Anonyymit myös minusta vääristelevät asioita. En osaa arvioida, erottavatko muut sen, mikä on totta ja mikä on vääristeltyä.

        Tavallaan varmuuden vuoksi tulee laitettua oikaisukommentteja em. kahden kommenttityypin kohdalla.

        Nämä ovat pari syytä, joiden vuoksi on vaikea päätellä, mihin vastata ja mihin ei.

        Tunnustan, että tässä säikeessä on tullut laitettua varmuuden vuoksi -kommentteja.

        Kyllähän normaalin pitäisi tajuta se, että jos anonyymit kirjoittavat, että minä jankkaan, he itse myös syyllistyvät jankkaukseen. Jo anonyyymien jankkaukseen ei vastaisi, vain anonyymit jäisivät jankkaamaan. Anonyymien jatkuvaan jankkaamiseen kyllästyttäisiin myös ja heitä kehitettaisiin lopettamaan oma jankkauksensa.

        Mutta vääristely ja matkintakommentit on minulle tosi paha ongelma.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tunnustan, että tässä säikeessä on tullut laitettua varmuuden vuoksi -kommentteja.

        Kyllähän normaalin pitäisi tajuta se, että jos anonyymit kirjoittavat, että minä jankkaan, he itse myös syyllistyvät jankkaukseen. Jo anonyyymien jankkaukseen ei vastaisi, vain anonyymit jäisivät jankkaamaan. Anonyymien jatkuvaan jankkaamiseen kyllästyttäisiin myös ja heitä kehitettaisiin lopettamaan oma jankkauksensa.

        Mutta vääristely ja matkintakommentit on minulle tosi paha ongelma.

        Keisari: "Anonyymit voisivat lopettaa minun jatkuvan arvostelun hyödyttömänä."

        Parhaasi olet tosiaan tehnyt osoittaaksesi, että sinun toimintasi kritisoiminen on hyödytöntä.


    • Oikeastaan k'tarvitsisin opastusta, mihin kannattaa vastata ja mihin ei. Kaikki ongelmatapaukset eivät liity edellä mainittuihin ongelmiin.

      Muuta muu hieman ongelmallinen kommentti, jossa kysyn, olisiko pitänyt jättää vastaamatta.


      05.03.2022 21:11

      Mikä on tämän viestin tarkoitus?

      06.03.2022 12:52

      Sanarisin mielestä Vuokilan ristikko on kovis, sinun mielestäsi ei. Millä perusteella katsot, että kaikista Suomen ratkojista juuri sinun mielipiteesi on totuus?

      06.03.2022 14:00
      Eli kyse oli vain sinun tavanomaisesta besserwisseröinnistäsi, jolle tälläkään kertaa ollut mitään perusteita.

      06.03.2022 20:32
      Joku sanoi, että ei käytä käytä tätä äklöpalstaa kuin satunnaisiin ongelmiin. Avasi kuitenkin ensimmäisenä - taas - IS-kovissäikeen. Miksi?

      06.03.2022 20:52

      1. Muistutat Juha Leinosen ristikosta joka viikonloppu - vastaus hylätään.
      2. Leinosen ristikon vastaukset ovat samassa lehdessä - vastaus hylätään.
      3. Olet useaan otteeseen sanonut, että käytät tätä äklösivustoa vain satunnaisesti ongelmatilanteissa. Kuitenkin aloitat joka viikonloppu IS-kovissäikeen - vastaus hylätään.

      Keisarin tekopyhyys ja valehtelu hylätään - hylätty.

      06.03.2022 21:02
      Kävin Keisarin sivuilla. Keisari kertoi omilleen mutta jätti kertomatta meille äklöille, että Leinosen ristikko on tylsä, kun ei ole pääkuvaa. Tämä on tärkeä asia, vaikka sitä ei ole tainnut kukaan muu pitää tärkeänä.

      Seuraava ainakin olisi pitänyt ohittaa:
      06.03.2022 21:36
      Olet julistanut käyttäväsi äklösivustoa vain satunnaisesti - ja olet taas riehunut täällä koko päivän. Puhut muunneltua totuutta - valehtelet. Hylkään kaikki viestisi.

      06.03.2022 21:58, 06.03.2022 22:00, 07.03.2022 00:21, 07.03.2022 04:00, 07.03.2022 08:25, 07.03.2022 08:25

      Tuossa anonyymien aiheuttamia ongelmakommentteja tässä söikeessä. Aivan jokainen tietää, että anonyymit ovat tätä säiettä pahiten pilanneet. Ei vain tiedetä kuin monesta pilaajasta on kyse.

    • Oikeastaan k'tarvitsisin opastusta, mihin kannattaa vastata ja mihin ei. Kaikki ongelmatapaukset eivät liity edellä mainittuihin ongelmiin.

      Muuta muu hieman ongelmallinen kommentti, jossa kysyn, olisiko pitänyt jättää vastaamatta.


      05.03.2022 21:11

      Mikä on tämän viestin tarkoitus?

      06.03.2022 12:52

      Sanarisin mielestä Vuokilan ristikko on kovis, sinun mielestäsi ei. Millä perusteella katsot, että kaikista Suomen ratkojista juuri sinun mielipiteesi on totuus?

      06.03.2022 14:00
      Eli kyse oli vain sinun tavanomaisesta besserwisseröinnistäsi, jolle tälläkään kertaa ollut mitään perusteita.

      06.03.2022 20:32
      Joku sanoi, että ei käytä käytä tätä äklöpalstaa kuin satunnaisiin ongelmiin. Avasi kuitenkin ensimmäisenä - taas - IS-kovissäikeen. Miksi?

      06.03.2022 20:52

      1. Muistutat Juha Leinosen ristikosta joka viikonloppu - vastaus hylätään.
      2. Leinosen ristikon vastaukset ovat samassa lehdessä - vastaus hylätään.
      3. Olet useaan otteeseen sanonut, että käytät tätä äklösivustoa vain satunnaisesti ongelmatilanteissa. Kuitenkin aloitat joka viikonloppu IS-kovissäikeen - vastaus hylätään.

      Keisarin tekopyhyys ja valehtelu hylätään - hylätty.

      06.03.2022 21:02
      Kävin Keisarin sivuilla. Keisari kertoi omilleen mutta jätti kertomatta meille äklöille, että Leinosen ristikko on tylsä, kun ei ole pääkuvaa. Tämä on tärkeä asia, vaikka sitä ei ole tainnut kukaan muu pitää tärkeänä.

      Seuraava ainakin olisi pitänyt ohittaa:
      06.03.2022 21:36
      Olet julistanut käyttäväsi äklösivustoa vain satunnaisesti - ja olet taas riehunut täällä koko päivän. Puhut muunneltua totuutta - valehtelet. Hylkään kaikki viestisi.

      06.03.2022 21:58, 06.03.2022 22:00, 07.03.2022 00:21, 07.03.2022 04:00, 07.03.2022 08:25, 07.03.2022 08:25

      Tuossa anonyymien aiheuttamia ongelmakommentteja tässä söikeessä. Aivan jokainen tietää, että anonyymit ovat tätä säiettä pahiten pilanneet. Ei vain tiedetä kuin monesta pilaajasta on kyse.

      • Anonyymi

        Opastus on annettu moneen kertaan: "Kirjoita mutta älä lähetä!" Tuota yllä olevaa ei KUKAAN jaksa lukea. Se kertoo vain ja ainoastaan, että olet sekoamassa. Mitään apuakaan siitä ei sinulle ole, päinvastoin. Tuskin se edes omaa mieltäsi helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opastus on annettu moneen kertaan: "Kirjoita mutta älä lähetä!" Tuota yllä olevaa ei KUKAAN jaksa lukea. Se kertoo vain ja ainoastaan, että olet sekoamassa. Mitään apuakaan siitä ei sinulle ole, päinvastoin. Tuskin se edes omaa mieltäsi helpottaa.

        Nyt se avas uuden säikeen tälle ristikolle. Aikamoiset psykoosit siellä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe