Viitosmoottori

Anonyymi

Onko kyseinen paja vielä toiminnassa?

20

711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata kysyä tarjouksia. Jälki ei ole hääviä eikä ammattitaitoa ole.

    • Anonyymi

      Joo ei jussi ole rakennusmies.

    • Anonyymi

      Halvalla saa sutta ja sekundaa.

      • Anonyymi

        Näinpä. Taitaa myös mökkiä vuokrata, eikä sekään taida mennä ihan putkeen


    • Anonyymi

      Viitosmoottorin kaveri yrittää tehdä henkensä pitimiksi kaikkia hanttihommia ilmeisesti aika huonolla menestyksellä. Viitosmoottori oli jokin mönkijäkauppa, mutta ei taida tehdä sitäkään enää.

    • Anonyymi

      Viitosmoottorin puhelinnumerot ei toimi enää? Onko Viitosmoottori vielä olemassa?

      • Anonyymi

        Kiitos kysymästä, toiminut hyvin jo 24 vuotta, kurkkaa Fonectan tekemät nettisivut. Kokonaisvaltaiset kesämökki uudistus ja modernisoinnit on sitä perheyrityksen leipäpuuta, ( Rakentaminen, Lvi, Kaivuu, Murska/Hiekka, Sähkö) Lisänä hiljaisempana aikana on tosiaan pienkonehuolto, Linhai mönkijä edustukset. Sama puhelinnumero ollut aina. Insinöörityö Viitosmoottori. www.viitosmoottori.fi


    • Anonyymi

      peto tappaja mikä tuomio !

      • Anonyymi

        jo 24 vuotta, peto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jo 24 vuotta, peto

        peto


    • Anonyymi

      Ei ole toiminnassa enään. Heinolassa on kyllä Siekkinen joka myy laadukkaita mönkijöitä.

      • Anonyymi

        näillä mennään !


    • Anonyymi

      Useammassa paikassa tavaraa ja huoltoa. Juurikkalassa veneitä ja huolto , Siekkisellä veneitä ja mönkijöitä, Viitosmoottorin insinöörityö on toimipaikkana pieni yritys, jonkin verran Päijän 471 veneitä ja Linhai 500 Promax Efi mönkijöitä kotiinkuljetuksella , isosti mökkiläisten palveluksessa mökkimodernisointi projekteissa, katot, laiturit, terassit, sähkö, putki, maanrakennus, pihat, pintakäsittely, vastaava työnjohto ja projektien hallinta. Heinolassa hyvä palvelu kaikille useammalta toimijalta.

      • Anonyymi

        haukut täällä meitä muita yrittäjiä ja nyt itseäsi täällä ilmaiseksi mainostat. sen minkä taakseen jättää edestään löytää los lusi . !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haukut täällä meitä muita yrittäjiä ja nyt itseäsi täällä ilmaiseksi mainostat. sen minkä taakseen jättää edestään löytää los lusi . !

        Heinolassa on kyllä Siekkinen joka myy laadukkaita mönkijöitä.


      • Anonyymi

        vitosen heebo on huijari takuut ei toimi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vitosen heebo on huijari takuut ei toimi !

        Siekkinen joka myy laadukkaita mönkijöitä.


      • Anonyymi

        Mä oon mielelläni töykeä enkä olekaan täällä se joka uhriutuu vaikka aina tiuskii itse muille epäkohteliaasti ja jonka keskustelutapa on lyttäävä ja epäsosiaalinen. Ei ihme ettei exät kestäneet.


      • Anonyymi

        Poliisi haluaa perustaa verkon vihapuheeseen keskittyvän yksikön: "Kuvitellaan, että netissä voi laukoa ihan mitä vaan"


    • Anonyymi

      Kuulin huhuja että tämä firma olisi lopettanut toimintansa koska mönkijät jäivät maksamati maahantuojalle ja myydyt tuotot omaan taskuun. Pitääköhän se paikkansa?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe