Moi. Olen nuori aloitteleva kuvaaja ja olen löytänyt torista Canon EOS 1100d kameran joka on juuri sopivasti budjetissa eli 80e ja se on lähellä eli voisi käydä helposti katsomassa. Minulle videokuvaus mahdollisuus on tärke joten toi olisi hyvä kamera. Kannattaako ostaa tätä kameraa.
Onko järkeä ostaa Canon EOS 1100d
10
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sillä kuvia saa. Video ei valitettavasti ole edes fullHD, mutta kyllä sillä harjoitella voi.
FullHD on 1920'1080 pixeliä, eli 2 MP, mutta tuossa on 1280*720 pixeliä , mikä on vain noin 1 MP. Kyllä se youtubeeb riittää.
Tarkista kuitenkin, että kaikki toimii, eikä ole kolhuja. - Anonyymi
Ostin tämän mallisen kameran vuonna 2013. Käytän sitä edelleen ensisijaisena kamerana, olen ottanut noin 12000 kuvaa. Videokuvausta en ole käyttänyt, siinä miinuksena on automaattisen tarkennuksen puuttuminen videota kuvattaessa. Lisäksi näytön tarkkuus on hieman alhainen, joten otettuja kuvia pystyy katselemaan kunnolla vasta tietokoneella. Mutta kyllä tällä kameralla saa huomattavasti parempia kuvia ja hieman huonommassa valossa kuin normaaleilla pokkareilla.
- Anonyymi
Kannattaa panostaa kerralla nykyaikaisempaan kameraan.
- Anonyymi
Huono neuvo kokemattomalle nuorella.
- Anonyymi
Kerroppa mistä saa ostettua nykyaikaisen kameran alle 100 €:lla, olisin myös kiinnostunut sellaisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa mistä saa ostettua nykyaikaisen kameran alle 100 €:lla, olisin myös kiinnostunut sellaisesta!
Varkaalta saa tavaraa halvalla. Jos varastaa itse niin ei tarvitse rahaa ollenkaan.
- Anonyymi
> Minulle videokuvaus mahdollisuus on tärke joten toi olisi hyvä kamera
Sitten tuon voi oikopäätä unohtaa. Valokuvaukseen käypänen, mutta millä tahansa kännykällä saat paljon laadukkaampia videoita.
Tällaisessa peilijärkkärissä optinen etsin ja automaattitarkennus ovat pois pelistä videokuvauksen aikana. Pelkältä takanäytöltä (mitä ei kirkkaassa valossa erota) ja käsitarkennuksella meinasit pärjätä? Lisäksi reoluutio ei yllä edes nykyäivän minimivaatimustasolle, joka on HD.
Videokuvaukseen kannattaa katsella ensisijaisesti peilittömiä. Niissä etsin ja AF toimivat varmasti myös videokuvauksen aikana ja uudemmat kuvaavat 4K tarkkuudella., Tosin hintaankin on sitten enemmän. - Anonyymi
Tuohon hintaan ihan hyvä kamera aloittelijalle. Megapikseleitä ei ole paljoa, mutta toisaalta ei sillä kittiobjektiivilla kamalasti useammasta hyödy. Tuolla voi hyvin opetella perusasiat ja sitten miettiä tarvittaessa jatkoa.
Tosin jos video on tärkeä, niin ehkä kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja. - Anonyymi
Kameratori alle 100€ kamerat: https://kamerastore.fi/collections/digital-cameras?brand=Canon&price=:100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187566- 545678
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693177Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72723Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3291127Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021