Haluaisin esittää suomi24:n asiakkaille, seriffeille ja ylläpidolle kysymyksen, johon toivon asiallisia vastauksia (jotta esim. toimenpiteisiin voidaan ryhtyä).
Eli: olisiko mahdollista perustaa ns. Ellen-palsta, johon Ellen saisi kirjoittaa, kehua itseään ja mollata muita?
Alkaa nimittiäin pikkuhiljaa jurppia rauhallistakin miestä tuo Ellenin itsekehu ja muiden ihmisten mollaaminen.
Perustelut: kun Ellenillä olisi oma palstansa, hän ei häiritsisi ihmisiä ja olisi jokaisen omalla vastuulla, meneekö Ellen-palstaa lukemaan vai ei. Näin jäisi pois turhat mutinat ja oikeille aiheille tilaa täällä sättikeskustelussa.
Nyt saa äänestää =)
Avoin kysymys kaikille
37
2597
Vastaukset
- Jermu
Mutta minun mielestä se olisi räyhäkkä pelinavaus.
Ellenille oma palsta vaan, mutta en usko, että muuttaa tilannetta miksikään. Kateelliset on edelleen kateellisia, mustikset on naama rullalla ja palstalta toiselle pääsee yhdellä klikkauksella. Tilanne olisi sama, jos sinua pyydettäisiin kirjoittamaan Harry Potter-palstalle tästä lähtien. Vastaava vaikutusvalta tuntuu olevan...Eiks se ollut joku noita tai sellainen?- Make Peace
Mutta korostan: "jokainen olisi ITSE vastuussa siitä, meneekö lukemaan Ellen-palstaa vai ei". Kukaan ei voisi jupista, että Ellen kääntää aihhen kuin aiheen "canalaumaan" ja "murccupesään" ja omaan täydellisyyteensä (vrt. esim. mustasukkaisuuskeskustelu).
Ja kyllä mun mielestä noin itsekeskeisen ihmisen, niin kuin Ellenkin on, pitäisi saada vähintään oma palstansa, patsaasta puhumattakaan! - Jermu
Make Peace kirjoitti:
Mutta korostan: "jokainen olisi ITSE vastuussa siitä, meneekö lukemaan Ellen-palstaa vai ei". Kukaan ei voisi jupista, että Ellen kääntää aihhen kuin aiheen "canalaumaan" ja "murccupesään" ja omaan täydellisyyteensä (vrt. esim. mustasukkaisuuskeskustelu).
Ja kyllä mun mielestä noin itsekeskeisen ihmisen, niin kuin Ellenkin on, pitäisi saada vähintään oma palstansa, patsaasta puhumattakaan!Eihän tuo vastuu ole pitkälle kantanut täälläkään palstalla KENELLÄKÄÄN.
Kuten sanoin, niin se on räyhäkkä ajatus ja varmaan saa kateellisten kitinät uusiin sfääreihin...Miksi Ellen on saanut oman palstan..Miksi miksi miksi.....Kuten jo kerroin, perustelusi ontuu. Tietysti, jos halutaan nähdä tappeluksia, niin sellainen pystyyn heti..Siinä tarkoituksessa se just on räyhäkkä ajatus. - -sitruuna-
..Jermuliini, kerros mulle ihan vaikka kuiskutellen...mikä tämä Ellen Ja Muikkumies hommeli täällä oikein on? Olin jonkun aikaa käymättä täällä ja nyt olen ihan "pihalla". Mitä täällä on tapahtunut? Silloin kun itse olin aktiivinen täällä, Ellen kävi silloin tällöin cuccumassa jotain mutta mielestäni ihan positiivisesti.
Jotain ilmeisesti tapahtunut jossain vaiheessa...mutta mitä?
Hyvää päivän jatkoa sinne jonnekkin...
-sittis-
PS. Missä Sima ja Liltsu? - Jermu
-sitruuna- kirjoitti:
..Jermuliini, kerros mulle ihan vaikka kuiskutellen...mikä tämä Ellen Ja Muikkumies hommeli täällä oikein on? Olin jonkun aikaa käymättä täällä ja nyt olen ihan "pihalla". Mitä täällä on tapahtunut? Silloin kun itse olin aktiivinen täällä, Ellen kävi silloin tällöin cuccumassa jotain mutta mielestäni ihan positiivisesti.
Jotain ilmeisesti tapahtunut jossain vaiheessa...mutta mitä?
Hyvää päivän jatkoa sinne jonnekkin...
-sittis-
PS. Missä Sima ja Liltsu?Simistä en ole vähään aikaan nähnyt. Liltsua vielä vähemmän.
Sitten teoreettisen fysiikan puolelle...
Ellenixin voimavakion mukaan cuccuu potenssiin neljä tapahtuu seuraavaa. Ellen cuccuu tuolla sätissä. ENsin kaikki ok, sitten ei enää niin ok ja siellä immeiset kiroilee ja huutaa. Sättiä, bannauksia, vippimerkkien menetyksiä ja kateellisten kitinää. Niistä on tuo vakio tehty.
Itseasiassa kyseessä on vain henkilökohtaiset jutut, jotka tuotu tänne. Ellen kertoo tarkemmin, ehkä..
Muikkumies sitten. Aikamme Kari randi, vapahtaja eettisessä ympäristössä. Puhuu toiseten puolesta, vaikei oma juttu niin sileältä enää vaikutakkaan. Sai puoltolauselmia Sofilta ja Elleniltä ja siitäkös soppa syntyi.
Itse pidän Muikkua turhan kitisijänä jolta puuttuu reilua kivunsietokykyä ja sen mielipiteen hän tietää kyllä. Se, että joku on samaa mieltä Muikun kanssa, on heidän asiansa.
Itse en anna sen vaikuttaa mitenkään lopputulokseen. Rääkkään kaikkia tasapuolisesti.
Jatkoja vain sinnekkin. - -sitruuna-
Jermu kirjoitti:
Simistä en ole vähään aikaan nähnyt. Liltsua vielä vähemmän.
Sitten teoreettisen fysiikan puolelle...
Ellenixin voimavakion mukaan cuccuu potenssiin neljä tapahtuu seuraavaa. Ellen cuccuu tuolla sätissä. ENsin kaikki ok, sitten ei enää niin ok ja siellä immeiset kiroilee ja huutaa. Sättiä, bannauksia, vippimerkkien menetyksiä ja kateellisten kitinää. Niistä on tuo vakio tehty.
Itseasiassa kyseessä on vain henkilökohtaiset jutut, jotka tuotu tänne. Ellen kertoo tarkemmin, ehkä..
Muikkumies sitten. Aikamme Kari randi, vapahtaja eettisessä ympäristössä. Puhuu toiseten puolesta, vaikei oma juttu niin sileältä enää vaikutakkaan. Sai puoltolauselmia Sofilta ja Elleniltä ja siitäkös soppa syntyi.
Itse pidän Muikkua turhan kitisijänä jolta puuttuu reilua kivunsietokykyä ja sen mielipiteen hän tietää kyllä. Se, että joku on samaa mieltä Muikun kanssa, on heidän asiansa.
Itse en anna sen vaikuttaa mitenkään lopputulokseen. Rääkkään kaikkia tasapuolisesti.
Jatkoja vain sinnekkin.Kiitos selvityksestä:=) *nauraa kippurassa*, eli ihan normaalit kuviot....hieman ehkä hmmm...liioiteltuna!
..enpä minäkään ota kantaa...enkä ole puolesta tai vastaan..ihan itsehän näitä taas tulin lukemaan.
Mutta jatketaan samoissa merkeissä:=) Eli sateessa tällä hetkellä....
*halii Jermua* - Jermu
-sitruuna- kirjoitti:
Kiitos selvityksestä:=) *nauraa kippurassa*, eli ihan normaalit kuviot....hieman ehkä hmmm...liioiteltuna!
..enpä minäkään ota kantaa...enkä ole puolesta tai vastaan..ihan itsehän näitä taas tulin lukemaan.
Mutta jatketaan samoissa merkeissä:=) Eli sateessa tällä hetkellä....
*halii Jermua*tseksipalsta..On se perskales, kun paria riviä saa rauhassa kirjuuttaa, niin naiset hyppää kimppuun.
- -sitruuna-
Jermu kirjoitti:
tseksipalsta..On se perskales, kun paria riviä saa rauhassa kirjuuttaa, niin naiset hyppää kimppuun.
Jelmu lakas....kun sä vaan olet niin tseksikäs...pakkohan sun kimppuun on hyökätä. Ja muuten mähän vaan halin...olisin voinut kirjoittaa, että *ottaa Jermua kiinni höriksistä, vetää kohti itseään..ja pussaa suoraan suulle*!
Olisko ollut parempi?
Ai niin...hymiöt unohtui :=), :=D, :=d, :=o
valitse noista.. - Jermu
-sitruuna- kirjoitti:
Jelmu lakas....kun sä vaan olet niin tseksikäs...pakkohan sun kimppuun on hyökätä. Ja muuten mähän vaan halin...olisin voinut kirjoittaa, että *ottaa Jermua kiinni höriksistä, vetää kohti itseään..ja pussaa suoraan suulle*!
Olisko ollut parempi?
Ai niin...hymiöt unohtui :=), :=D, :=d, :=o
valitse noista..Ei hetken rauhaa. On se perskales ihme juttu. Millaistakohan se olis sätissä? Helvata kaikki olis ensin mun kimpussa ja siten mustasukkaisena toistensa kimpussa. Kirjoita siinä sitten näinkin asiallista tekstiä. Niiiiiiiiiin!
- -sitruuna-
Jermu kirjoitti:
Ei hetken rauhaa. On se perskales ihme juttu. Millaistakohan se olis sätissä? Helvata kaikki olis ensin mun kimpussa ja siten mustasukkaisena toistensa kimpussa. Kirjoita siinä sitten näinkin asiallista tekstiä. Niiiiiiiiiin!
...muuten ihan piruuttas joskus kokeilemaan muuhunkin kun huuhaa-sättiin. Olisi varmaan mielenkiintoinen kokemus...ainakin jos tolla Jermu-nickillä menisit. (On ilmeisesti aika tunnettu täällä). Mutta pieni varoituksen sana....älä jää "nalkkiin" tonne sättimaailmaan, niinkin voi käydä:=)
- Jermu
-sitruuna- kirjoitti:
...muuten ihan piruuttas joskus kokeilemaan muuhunkin kun huuhaa-sättiin. Olisi varmaan mielenkiintoinen kokemus...ainakin jos tolla Jermu-nickillä menisit. (On ilmeisesti aika tunnettu täällä). Mutta pieni varoituksen sana....älä jää "nalkkiin" tonne sättimaailmaan, niinkin voi käydä:=)
miten voisij jäädä tuollaiseen rivien vieritykseen nalkkiin? Pelkkää halipusumömmöä ja väliin sitten "Oisko ketään PK-seudulta" kyselijöitä. Hohhoijakkaa.
- -sitruuna-
Jermu kirjoitti:
miten voisij jäädä tuollaiseen rivien vieritykseen nalkkiin? Pelkkää halipusumömmöä ja väliin sitten "Oisko ketään PK-seudulta" kyselijöitä. Hohhoijakkaa.
..enpä osaa siihen vastata, vaikka eilen kävinkin psykkaa tenttimässä, ei avautunut oma mieli...itse kyllä jäin, joksikin aikaa. Ja irtipääseminen oli kovan työn tulos:=) Nyt jo vahvemmilla...olen kuin alkkis ja rukoilen joka aamu, että päästä minut sätistä...niin se menee!
- Jermu
-sitruuna- kirjoitti:
..enpä osaa siihen vastata, vaikka eilen kävinkin psykkaa tenttimässä, ei avautunut oma mieli...itse kyllä jäin, joksikin aikaa. Ja irtipääseminen oli kovan työn tulos:=) Nyt jo vahvemmilla...olen kuin alkkis ja rukoilen joka aamu, että päästä minut sätistä...niin se menee!
Ymmärrän, jos on vaikka yötöissä tai vaikkapa seuraa etsimässä. Silloin se aika kuluu varmasti nopeasti/nopeammin. Mutta meikäläiselle se ei ajankulunakaan ole ollut mitenkään palkitsevaa. Olen mä siellä käynyt ja just niinkuin Huuhaalla moikkaa Hakkisporukkaa, mutta silloin siinä onkin jo erilainen funktio.
Olet siis jo irroittautunut noista kuvioista. Selvä peli, emme siis tee treffejä sättiin. (Tähän varmaan pitäis laittaa sellainen pehmo-hymistys-naamari, että huomaisit minut yrittäneen laskea leikkiä.) - -sitruuna-
Jermu kirjoitti:
Ymmärrän, jos on vaikka yötöissä tai vaikkapa seuraa etsimässä. Silloin se aika kuluu varmasti nopeasti/nopeammin. Mutta meikäläiselle se ei ajankulunakaan ole ollut mitenkään palkitsevaa. Olen mä siellä käynyt ja just niinkuin Huuhaalla moikkaa Hakkisporukkaa, mutta silloin siinä onkin jo erilainen funktio.
Olet siis jo irroittautunut noista kuvioista. Selvä peli, emme siis tee treffejä sättiin. (Tähän varmaan pitäis laittaa sellainen pehmo-hymistys-naamari, että huomaisit minut yrittäneen laskea leikkiä.)..olishan se aika kivaa joskus vielä mennä huuhaahan...vaikka eipä täällä enää näytä olevan niitä jotka siellä aikoinaan kävivät:=(( Tai sitten ovat uusineet vaatetuksensa.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä missä törmäillään:=D (tossa se hymistys, joka tietääkseni tarkoittaa, että olnpa minä nokkela) - on selvästi
Jermu kirjoitti:
Ei hetken rauhaa. On se perskales ihme juttu. Millaistakohan se olis sätissä? Helvata kaikki olis ensin mun kimpussa ja siten mustasukkaisena toistensa kimpussa. Kirjoita siinä sitten näinkin asiallista tekstiä. Niiiiiiiiiin!
mustasukkaista lajia. poistelee hyviä keskusteluja mielensä mukaan. miksi toiset tosi pahat jää ja toiset kunnon keskustelut poistuu. mustasukkaisuutta?
- satumainen(ko) ;o)
...ehdotus mutta mutta...eikös tuo olis sitte jonkinlaista syrjintää?? Eikö sana olekkaan vapaa tässä maassa? Saako vain tietyntyyppiset ihmiset sanoa mielipiteensä (tai mielettömyytensä) julkisesti? Oishan se aika väärin lokeroida ihmisiä...noh...anti olla...joku tietty nyt vetää tästäki herneen nekkuunsa ;o)))))
- Make Peace
Ei kaikkea tarvitse ottaa negatiivisesti! Sehän olisi kunnianosoitus Ellenin pyyteetöntä ja ahkeraa netti-/sättikirjoittelua kohtaan.
Ja inhimmillinen teko niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat em. henkilöön täysin tympiintyneet. - satumainen(ko)
Make Peace kirjoitti:
Ei kaikkea tarvitse ottaa negatiivisesti! Sehän olisi kunnianosoitus Ellenin pyyteetöntä ja ahkeraa netti-/sättikirjoittelua kohtaan.
Ja inhimmillinen teko niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat em. henkilöön täysin tympiintyneet....ehän mie negatiivisest...ihan neutraalistiha mie assiain esitin ;oD Ja minust kyllä välillä tuntuu, ettei nuo kaikki ole ees Ellenin kirjottamia vaan joku feikki avittaa Ellenin maineen lokaamista...tsätissähän niitä feikkejä löytyy pilvin pimein...tiiä häntä sitte...kaikkee sattuu ja tapahtuupi..*kohauttaa siroja olkapäitään* ;o)
- Sivusta seuraten
satumainen(ko) kirjoitti:
...ehän mie negatiivisest...ihan neutraalistiha mie assiain esitin ;oD Ja minust kyllä välillä tuntuu, ettei nuo kaikki ole ees Ellenin kirjottamia vaan joku feikki avittaa Ellenin maineen lokaamista...tsätissähän niitä feikkejä löytyy pilvin pimein...tiiä häntä sitte...kaikkee sattuu ja tapahtuupi..*kohauttaa siroja olkapäitään* ;o)
noilla mieleltään sairailla kirjoittajilta on esiintyä muka Elleninä ja sitten taas paskanpuhujina.
Tuon näkee yksinkertaisellakin älyllä varustettu ihminen. - ----- itsestään?
Sivusta seuraten kirjoitti:
noilla mieleltään sairailla kirjoittajilta on esiintyä muka Elleninä ja sitten taas paskanpuhujina.
Tuon näkee yksinkertaisellakin älyllä varustettu ihminen.¤Tuon näkee yksinkertaisellakin älyllä varustettu ihminen.¤
Olipa tunnustus!!!!! Oletko kännissä tjn????? - EIIen
Make Peace kirjoitti:
Ja inhimmillinen teko niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat em. henkilöön täysin tympiintyneet.Sinustako tulee Palstan Sefu ???
* sen kun perustat .. sen palstan *
Minä en aio kunnioittaa sitä palstaTilaa millään Tavalla :)
typerää :) sorry :) - EIIen
----- itsestään? kirjoitti:
¤Tuon näkee yksinkertaisellakin älyllä varustettu ihminen.¤
Olipa tunnustus!!!!! Oletko kännissä tjn?????Sillä tarkkasilmäisenä ja nopeaälyisenä ...
cucun sinut Kätevästi suohon :D
alta nanoBitin :D
- EIIen
'ei vois vähempää kiinnostaa'
sortsi. - CuCCuu!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=1500000000000074&posting=22000000008213723
Kehityspalstalle läksi! *WIRN* - MillaN
...mitäs jos katsoisit ensin nikin ja jos siinä lukee "ElleN", niin ohittaisit...helppoa ja näin välttyisit mielipahalta ja turhalta mutinalta.
*hymy*- EIIen
* hyväNeuvo *
* kannatan *
*hymy*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2762484Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001334- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 44992
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787