http://www.suomenkuvalehti.fi/indonesia/
Indonesia tsunamin jälkeen
Valokuvaaja Markku Niskanen vieraili Acehin maakunnassa Indonesiassa maaliskuussa. Oheiset kuvat kertovat, kuinka maakunnan asukkaat rakentavat elämäänsä kolme kuukautta tsunamin aiheuttaman tuhon jälkeen.
Klikkaa kuvaa, niin näet sen suuremmassa koossa.
Thaimaaseen menijöille
12
1514
Vastaukset
- insertnamehere1
ja millä tavalla tämä nyt sitten liittyy thaimaaseen matkaaviin?
- menen
THAIMAAHAN
- Jukkis
menen kirjoitti:
THAIMAAHAN
No hyvää matkaa sulle. Monet muutkin tosin menevät sinne, mutta eivät siitä suureen ääneen ilmoita. Taitaa olla ensimmäinen reissu sulla? Onnea !!!
- olet
Jukkis kirjoitti:
No hyvää matkaa sulle. Monet muutkin tosin menevät sinne, mutta eivät siitä suureen ääneen ilmoita. Taitaa olla ensimmäinen reissu sulla? Onnea !!!
et näköjään ymmärrä, THAIMAAHAN/THAIMAASEEN. Tulimaahan/Tulimaaseen
- hilla
olet kirjoitti:
Itse taidat olla vielä tyhmempi, kun jaksat toitottaa tuollaisista pienistä kielioppiseikoista!
- ope
hilla kirjoitti:
Itse taidat olla vielä tyhmempi, kun jaksat toitottaa tuollaisista pienistä kielioppiseikoista!
Minun mielestä "toitottaja" on oikeassa.
- Tyhmä ?
olet kirjoitti:
Voisit opetella muutakin kielioppia, kun kerran olet noin viisas? Otsikko ja viesti alkavat AINA isolla alkukirjaimella. Ironiaakin voisit hieman opetella!
- Kirjaimella
Tyhmä ? kirjoitti:
Voisit opetella muutakin kielioppia, kun kerran olet noin viisas? Otsikko ja viesti alkavat AINA isolla alkukirjaimella. Ironiaakin voisit hieman opetella!
Oliko sinun otsikko isolla kirjaimella.
- jukkis
Kirjaimella kirjoitti:
Oliko sinun otsikko isolla kirjaimella.
Otsikkoni oli, nimimerkkini ei. Ja kun kysyt jotain, muistathan käyttää ?-merkkiä.
Muuten, tiedätkö mikä on otsikko? - Katso
jukkis kirjoitti:
Otsikkoni oli, nimimerkkini ei. Ja kun kysyt jotain, muistathan käyttää ?-merkkiä.
Muuten, tiedätkö mikä on otsikko?ylempääntä hillan kommentti.
- mieltä
Katso kirjoitti:
ylempääntä hillan kommentti.
tollasia jukkiksia täällä kyllä riittää, mutta mahtuuhan tänne.
- raksu
Teille on ihan oma Thaimaa-threadi tuolla. Tää on tarkotettu Indonesiasta höpiseville...
Tai toisaalta Indonesiaahan tuo koskeekin, ei Thaimaata. En ymmärrä otsikon valintaasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904