Samsung on jättänyt sirupulan vuoksi kokonaan väliin Note-sarjan julkaisun ja yhtiön selkeä lippulaivamalli onkin nyt Samsung Galaxy S21 -sarjan se kaikista huipuin huippumalli, eli S21 Ultra 5G. Puhelimen selfiekamerakin on erinomaisen laadukas, puhumattakaan takakameroista, jotka ovat keränneet kehuja käytännössä kaikissa digikuvausmedioissa.
Samsung S21 Ultra 5G saa lisäpisteitä myös Samsungin hiljattaisesta päätöksestä pidentää huippumalliensa tuotetuki neljään vuoteen.
Samsung se vaan pitää kärkipaikkaa
Anonyymi
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Noilla pärjää missä tahansa tilanteessa.
- Anonyymi
Kyllä noita huippukameroita löytyy muistakin kännyköistä kuin pelkästään samsungeista. Onepllussalla ja iPhonella on huippumalleja joissa on tajuttoman hyvät kamerat.
- Anonyymi
Kyllä. Esimerkiksi Xiaomi,lla on tosi kovalaatuiset kamerat parhaissa puhelimussaan. Niitä boikotoidaan vain poliittisista syistä.
- Anonyymi
Samsung lisää luksusta elämään. Sen kehtaa laittaa kahvilan pöydälle kun menee nauttimaan kupin hyvää lattea ja keskustelemaan nykypäivän asioista.
- Anonyymi
Köyhät räkänokka rääpäleet eivät ymmärrä kameroista yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848