Venäjälle ja valkovenäjälle !!! Sairas ajatus. Suoraan vankiloihin vai keskitysleireillekö "rangaistavaksi" ???
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008664679.html
Venäjä haluaa evakuoida ukrainalaisia
10
119
Vastaukset
- Anonyymi
Luuli, että järkyttävimmät uutiset alkaa olla kuultu, mutta mielettömyydellä ei ole
näköjään mitään rajoja. - Anonyymi
P. on uus-Stalin.
- Anonyymi
Sama meno, ukrainalaiset on hävitettävä.
Hyvin heille käy, kun sanovat paenneensa natseja ja rakastavansa Putinia.
- Anonyymi
Tulee mieleen Kiinan uiguurileirit. "Uudelleenkoulutusta". Kiina sulkeekin
silmänsä Ukrainan tapahtumilta, jotka on Kiina mielestä "evoluutiota" niinkuin varmaan sitten Kiinan uiguurien keskitys-työ-leiritkin. - Anonyymi
Alkaa muistuttaa kansanmurhaa.
Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
Pää-asiahan on että maailma pelastuu!
H.- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
Pää-asiahan on että maailma pelastuu!
H.Ylikansoituksella voisi vähentää venäläisiä natseja. Kaikki maat, jotka ovat kyenneet irtautumaan natsi-venäjästä, ovat kasvattaneet elintasoaan, koulutustasoaan ja kehittyneet tieteissä ja taiteissa. Natsi-venäjä taantuu hurjaa vauhtia tai siitä irtautuneet valtiot näyttävät venäjän olevan sairas takapajula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylikansoituksella voisi vähentää venäläisiä natseja. Kaikki maat, jotka ovat kyenneet irtautumaan natsi-venäjästä, ovat kasvattaneet elintasoaan, koulutustasoaan ja kehittyneet tieteissä ja taiteissa. Natsi-venäjä taantuu hurjaa vauhtia tai siitä irtautuneet valtiot näyttävät venäjän olevan sairas takapajula.
Yksi maa eli Ukraina irtautui ja on ollut vuodesta 2014 Venäjän osaksi miehittämä.
Venäläiset ovat pitäneet kytevää sotaa yllä itäisessä Ukrainassa,
Dikraattorivaltioiden rajanaapurit on aina jonkunlaisessa vaarassa, vaikka ent.
pääministeri Lipponen tänään MTV3:ssa vakuutti, ettei Suomi ole uhattuna ja
antoi hienoisesti kuvan, ettei halua, että Suomi liittyy Natoon.
Suomen pitää kuulemma ensin selvittää,
miten Naton kumppanuussopimus suojaa meitä.
Eli onko Lipponen on ihan "pudonnut".
Tavallinen suomalainenkin on ymmärtänyt, että NATO puolustaa vain jäsenmaitaan.
- Anonyymi
naurettava uutinen, kun totuus on toinen, venäläiset pakenee laumoittain omaa hullu veläistä putinia muihin maihin,
venäjän omat kansalaisetkaa ei halua enään asua hullun, putinin maassa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416