Venäjä haluaa evakuoida ukrainalaisia

Anonyymi

10

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luuli, että järkyttävimmät uutiset alkaa olla kuultu, mutta mielettömyydellä ei ole
      näköjään mitään rajoja.

    • Anonyymi

      P. on uus-Stalin.

      • Anonyymi

        Sama meno, ukrainalaiset on hävitettävä.


    • Hyvin heille käy, kun sanovat paenneensa natseja ja rakastavansa Putinia.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen Kiinan uiguurileirit. "Uudelleenkoulutusta". Kiina sulkeekin
      silmänsä Ukrainan tapahtumilta, jotka on Kiina mielestä "evoluutiota" niinkuin varmaan sitten Kiinan uiguurien keskitys-työ-leiritkin.

    • Anonyymi

      Alkaa muistuttaa kansanmurhaa.

      • Mitä välii hei!
        Sehän on ulko-mailla.
        Yli-kansoitus vähenee.
        Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
        Pää-asiahan on että maailma pelastuu!

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        Mitä välii hei!
        Sehän on ulko-mailla.
        Yli-kansoitus vähenee.
        Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
        Pää-asiahan on että maailma pelastuu!

        H.

        Ylikansoituksella voisi vähentää venäläisiä natseja. Kaikki maat, jotka ovat kyenneet irtautumaan natsi-venäjästä, ovat kasvattaneet elintasoaan, koulutustasoaan ja kehittyneet tieteissä ja taiteissa. Natsi-venäjä taantuu hurjaa vauhtia tai siitä irtautuneet valtiot näyttävät venäjän olevan sairas takapajula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikansoituksella voisi vähentää venäläisiä natseja. Kaikki maat, jotka ovat kyenneet irtautumaan natsi-venäjästä, ovat kasvattaneet elintasoaan, koulutustasoaan ja kehittyneet tieteissä ja taiteissa. Natsi-venäjä taantuu hurjaa vauhtia tai siitä irtautuneet valtiot näyttävät venäjän olevan sairas takapajula.

        Yksi maa eli Ukraina irtautui ja on ollut vuodesta 2014 Venäjän osaksi miehittämä.
        Venäläiset ovat pitäneet kytevää sotaa yllä itäisessä Ukrainassa,

        Dikraattorivaltioiden rajanaapurit on aina jonkunlaisessa vaarassa, vaikka ent.
        pääministeri Lipponen tänään MTV3:ssa vakuutti, ettei Suomi ole uhattuna ja
        antoi hienoisesti kuvan, ettei halua, että Suomi liittyy Natoon.
        Suomen pitää kuulemma ensin selvittää,
        miten Naton kumppanuussopimus suojaa meitä.
        Eli onko Lipponen on ihan "pudonnut".
        Tavallinen suomalainenkin on ymmärtänyt, että NATO puolustaa vain jäsenmaitaan.


    • Anonyymi

      naurettava uutinen, kun totuus on toinen, venäläiset pakenee laumoittain omaa hullu veläistä putinia muihin maihin,
      venäjän omat kansalaisetkaa ei halua enään asua hullun, putinin maassa,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe