Ammattikuvaaja eivät käytä kännykkä lelukameroita

Anonyymi

Ei ole näkynyt olympialaisten pressikuvaajissa eikä muissakaan tapahtumissa lelukameroilla kuvaajia.

13

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ammattikuvaajat eivät ole keskenkasvuisia kakaroita kuten täällä provoilevat kännyköiden ihailijat.

      • Anonyymi

        Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
        Nimim. Penkistä 175 kg kympit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
        Nimim. Penkistä 175 kg kympit.

        Sinä et ole ammattikuvaaja vaikka itse niin kuvittelet. Et selvästikään ymmärrä kameroistakaan yhtään mitään, koska kuvittelet kännykkä lelukameroiden kuvausominaisuuksia loistaviksi.

        Sitäpaitsi minua ei tippaakaan kiinnosta, painosi, pituutesi, penkkipunnerrus tuloksesi, eikä mikään muukaan sinuun liittyvä seikka.

        Tuollaisten asioiden korostaminen kertoo vain henkisestä pienuudestasi.
        Ja kaiken lisäksi olet iältäsi pelkkä poika minuun verrattuna. Mieheksi en suostu tuollaista henkilöä kutsumaan
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
        Nimim. Penkistä 175 kg kympit.

        En ole koskaan arvostanut yksinkertaisia raksa rasvanahka duunareita ja tuon ulostulosi jälkeen arvostukseni teitä kohtaan on pohjamudissa.


      • Anonyymi

        Kännykkä ottaa loistavia kuvia pilkkopimeässä pelkällä otsalampulla.
        Ihmettelin, kunnes selvisi että se ottaa muutaman sekunnin videota ja muodostaa siitä sitten valokuvan.
        Ehkä vastaavia on yli kilon painavissa murikoissa , mutta hintakin varmaan moninkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan arvostanut yksinkertaisia raksa rasvanahka duunareita ja tuon ulostulosi jälkeen arvostukseni teitä kohtaan on pohjamudissa.

        Voi voi, meidän kaikki lapset on raksa-alalla ja ovat niin tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, meidän kaikki lapset on raksa-alalla ja ovat niin tyytyväisiä.

        Ja kaikki lapsenne ovat lähes yhtä älykkäitä kuin vasemman jalan saapas.
        Eivät ole omenat tainneet kauas puusta pudota.


      • Anonyymi

        First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.

        Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
        Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.

        Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.

        Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
        Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.

        Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.

        Montako ammattikuvaajaa edes tunnet kun itsekin olet pelkkä räpeltäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako ammattikuvaajaa edes tunnet kun itsekin olet pelkkä räpeltäjä.

        Hah, kännykkäkuvaaja aloitteleva osaamaton tumpula kutsuu minua räpeltäjäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.

        Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
        Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.

        Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.

        No ei kai kukaan luule, että ammattikuvaajat kuvaavat kokonaan kännykällä. Oleellista on, että kolmannes edes joskus käyttää sitä. Ammattilainen kuljettaa toki kunnon työkalut. Sen sijaan nomaalikuvaajalle kuvaaminen usein on vain toiminto muiden joukossa useimmiten käyttää kännykkää, kun se aina on taskussa.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        No ei kai kukaan luule, että ammattikuvaajat kuvaavat kokonaan kännykällä. Oleellista on, että kolmannes edes joskus käyttää sitä. Ammattilainen kuljettaa toki kunnon työkalut. Sen sijaan nomaalikuvaajalle kuvaaminen usein on vain toiminto muiden joukossa useimmiten käyttää kännykkää, kun se aina on taskussa.

        Aktiivisesti kuvaavat harrastajatkaan eivät yleensä käytä lelukameroita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe