Fiat Tilo Ja Lentokone Bensiini?

Anonyymi

Kävin tänään tankkaamassa omaan Fiat Tilooni Lentokonebensiiniä Lappeentie Shell Asemalla Niin Tänään V-Powerin Hinta Oli Noussut 2.219 litrahinnaltaan, mutta eihän tämä hinta tunnu pahalta kuin pelkistään köyhiltä ihmisiltä vai mitä mieltä olette?

11

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen köyhä ei ole autoakaan niin ei haittaa

• Anonyymi

Eikä fiiatti ole auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä fiiatti ole auto.

Ihan hyvin se on miut aina vienyt elämässäni paikasta a paikkaan b.

• Anonyymi

Paloiko mittarikentällä lähestymisvalot vai lensitkö päiväsaikaan?

• Anonyymi

En ole enää täysin varma kun en ole enää vuosikymmeniin oman lääkitykseni takia voinut olla kuljettajan paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää täysin varma kun en ole enää vuosikymmeniin oman lääkitykseni takia voinut olla kuljettajan paikalla.

Mut sehän on siistii jos pystyy pilleriteleportaation kautta siirtyymään paikasta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut sehän on siistii jos pystyy pilleriteleportaation kautta siirtyymään paikasta toiseen.

Asioissa on useasti aina olemassa kaksi puolta on sekä hyvä puoli, että myös sitten se huono puoli kummalta puolelta haluat elämässäsi tätä asiaa lähteä tarkastelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioissa on useasti aina olemassa kaksi puolta on sekä hyvä puoli, että myös sitten se huono puoli kummalta puolelta haluat elämässäsi tätä asiaa lähteä tarkastelemaan?

Ei ole välttämättä hyvä kummallakaan puolella,mutta jos silloin tällöin löytyy pilkettä silmäkulmasta niin hyvä.

• Anonyymi

Kun autosi käyttä 95E bensiiniä, kanattaa käyttää 98Etai jos vielä jossain on 99. Pidennät moottorisi puhtautta kun palaminen on nopeampaa, eikä ole niin paljon biopolttoainetta kuin on 95E. Arvioidaan erityisesti pitkillä matkoilla säästät jonkun verran kun käytät 98E pottoainetta.
      Dieselissä raskaanliikenteen kuljetusyrityksen pomo väitti, että laittamalla kesädieseliä talvella jossain suhteessa talvidieselin kanssa niin että polttoaine on lähellä jäätymispistettä. Tuolloin taloudellinen ajo paranee kun polttoainen on lähellä jäätymispistettä, eli polttoainetta kuluu vähemmän?

• Anonyymi

Mitä itse kuullut polttoaineiden kulutukseen vaikuttavia tekijöitä.
        Rengas valinta. Kun ostat uudet renkaat valitse kapeampirengas, pito merkistä riippuen pienenee jolloin myös kitkaa vähemmän, valitse samalla myös halkaisialta suurempi rengasa. Kapeampi / halkaisialta suurempi rengas mahdollistaa edessä renkaan mahtumisen ja kääntymisen. 100000km kohden halkaisialta suuremmalla renkaalla olet käytännössä ajanut 98000km. eli 2%hyöty.
        Ilmastointi pienellä tai pois päältä, pakkasella se ei yleinsä toimi. lämmitin pienellä. Joissain autoissa on talvisuoja laitettava talveksi, sen poistaminen ajoissa säästää noin 0,5litraa sadalla kilometrillä. Siinä huomannut kokeillessa, että noin 70-72 km/h säästö maantiellä on merkittävä verrattuna noin 80km/h, itsellä kun vaihteita on 5 niin hämmästyttävää 70-72km nopeudella vaihterlla 4 taloudellusempaa ajaa kuin vaihteella 5. Moni tietysti ajattelee kuka sitä 80-100km alueella ajaisi noin hitaasti? Vastaus. Enkä sellainen joka tekee lyhyempiä työmatkoja, joka halua säästää johonki muuhunki rahaa. Näin kevään aikana hitaammalla nopeudella on helpompi väistää asfalteissa pahoja kuomppi, pikkuisempiki nopeampi nopeudella isku kuoppaan vauriottaa autossa jotain. Ole myös huomannut, että ajaessa moottoritiellä 100km nopeudella ja muut hiukan nopeammin ohittaessa ja palatessa noin 20 metrin etäällä takaisin samalle kaistalle niin sillä nopeudella nastan tai pienen kiven osuminen ikkunaan tulee herkemmin särö/reikä. Kun ajaa itse 80km ja muut 100km niin vaikka hyvin usein kilahtanut jotain auton etuikkunasn niin ei ole näkynyt mitään jälkiä. Kovin perässä roikkuminen 100km alueella todennäköisemmin kiven murun lentäessä rikkoo takanatulevan tuulilasin. Etäisyys pitää olla vähintää 70metriä edellä olevaan, se on vaikeaa kun ohittavia on paljon.

• Anonyymi

Paras keino kuitenkin on luopua autosta kokonaan ja äänestää vihreitä, niin maailma pelastuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7708
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1866
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      993
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      953
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      762
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe