Ja iloitsin heti! Haa, ihanaa mikä viritys!!!! Huikea grafiikka ja värit!!! Mikä tahansa Linux -jakelu häviää tämän 100-0!!!! Loistavaa, Microsoft!
Asensin Windows 11
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän voisin vastata kysymyksellä, jotta mikä on linuksin paras puoli tai ominaisuus?
No, se poksauttaa tietokoneen nopeasti, eikä sen näin tarvitse kärsiä linuksista sen enempää!- Anonyymi
Jaahas! Taas joku Winvajakki tehnyt valheavauksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas! Taas joku Winvajakki tehnyt valheavauksen!
Ihan oikea avaus on. Kertoi vain omasta kokemuksestaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikea avaus on. Kertoi vain omasta kokemuksestaan!
Hieno homma linuksilta, koska se hoitelee itse itsensä pois nopeasti. Prossut se hitsaa. . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma linuksilta, koska se hoitelee itse itsensä pois nopeasti. Prossut se hitsaa. . . .
Sen verran tuohon aloitukseen, jotta ero on todella huikea, kun silmämääräisesti vertaa. Toiminnassa sitten ei jää epäselvyyttä, kumpi on kurttaus ja kumpi käyttöjärjestelmä!
- Anonyymi
Microsoft myy taas tänä vuonna muutaman sata tuhatta laitetta osaamattomille nassikoille.
Nassikat väittävät kantavansa toimivia laitteita romuksi selkä vääränään.- Anonyymi
Ihanasti on kaikilla Windowsia kantavilla suora selkä. Linukshihhuleilla sitä vastoin käyrä.
Windows on suoraselkäisten käyttis :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777