Minulla on lukuisia lankapuhelimia ja haluaisin saada ne toimimaan. Puhelinlankoja on purettu ja harvassa paikkaa ne enää toimii... Mietin että olisiko näiden käyttäminen mahdollista silti nykyään? Jollakin convertterillä ehkä? Eli osaisiko joku sanoa että onko olemassa lankapuhelimeen sisäänrakennettavia tai johdon päähän liitettäviä mötiköitä jotka toimii sim-kortilla? Yritin Googlailla mutta en löytänyt tällaista laitetta.
Lankapuhelin gsm-verkkoon
2
723
Vastaukset
Tämä näyttäisi olevan tuollainen convertteri, eli tähän SIM-kortti kiinni ja sitten voi kytkeä tavallisen lankapuhelimen ja soittaa sillä:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/188900/Think-GSM-TIT-670-yhdyskaytava
Tuolla kommentteissa mainitaan että SIM-kortista pitää ensin muistaa poistaa PIN-koodi että toimii (koska PIN-koodin syöttö ei onnistu lankapuhelimella).
Vähän kalliilta tuo vaikuttaa, en tiedä löytyisikö jostain halvemmalla. Olettaisin että tuollainen laite on kuitenkin aika yksinkertainen tekniikaltaan.Ja tuolla kysymyksissä myös tärkeä huomio että ei näytä toimivan ikivanhojen valintakiekko-lankapuhelimien kanssa, tarvitsee "uudemman" lankapuhelimen jossa on numeronäppäimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94907Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv654613- 453836
- 193482
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343368Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453242No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413153- 522839
- 422565
- 452309