Microsoft Defender

Anonyymi

Miksi minun pitäisi ostaa joku ulkopuolisen tarjoama virustorjunta? Miksi Microsoft Defender ei muka riitä?

36

3031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muut ovat nykypäivänä käytännössä huijausta. Eivät tuo sen parempaa suojausta vaikka niin sanovat.

    • Anonyymi

      Defender maalaisjärki = lyömätön yhdistelmä. Täysin turhaa ostaa maksullisia palveluita. Käytin jokin aika sitten F-Securen softaa ja vasta poistettuani sen huomasin miten paljon se hidasti nettiä. Kun Defender on päällä, sen voi "unohtaa".

      • Anonyymi

        Olen myös kokeillut F Securea Ja Norton 360. Kumpikaan ei hidastanut mun nettii mitenkään. Testasin ennen ja jälkeen asennuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös kokeillut F Securea Ja Norton 360. Kumpikaan ei hidastanut mun nettii mitenkään. Testasin ennen ja jälkeen asennuksen.

        Ne on huijausohjelmia. Vie rahaa tililtä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös kokeillut F Securea Ja Norton 360. Kumpikaan ei hidastanut mun nettii mitenkään. Testasin ennen ja jälkeen asennuksen.

        Valehtelet!
        Pelkkä käynnistys vei jo tuplasti aikaa.
        Lopettakaa ne satujen kertoilut täällä, joku vielä uskoo niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet!
        Pelkkä käynnistys vei jo tuplasti aikaa.
        Lopettakaa ne satujen kertoilut täällä, joku vielä uskoo niitä.

        En valehtele! Ihan totta se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet!
        Pelkkä käynnistys vei jo tuplasti aikaa.
        Lopettakaa ne satujen kertoilut täällä, joku vielä uskoo niitä.

        No ei varmasti mene tuplasti enemmän aikaa. Huolla konetta useemmin nii ei tuu tommosii hidasteluja. Millo viimeks imuroit sen? vaihdoit tahnat prossuun? siivosit kotelon? ihan perus juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti mene tuplasti enemmän aikaa. Huolla konetta useemmin nii ei tuu tommosii hidasteluja. Millo viimeks imuroit sen? vaihdoit tahnat prossuun? siivosit kotelon? ihan perus juttuja.

        Noin se hoidetaan! Mulla 14v vanha kone mut tomii ihan hyvin ku säännöllisesti putsaan ja huollan. Ihan itse,eikä maksa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se hoidetaan! Mulla 14v vanha kone mut tomii ihan hyvin ku säännöllisesti putsaan ja huollan. Ihan itse,eikä maksa mitään.

        Juuri näin!! Vanha kone sulla näköjää. Toimii noi soti pitkää ku pitää vaa huolta niistä kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti mene tuplasti enemmän aikaa. Huolla konetta useemmin nii ei tuu tommosii hidasteluja. Millo viimeks imuroit sen? vaihdoit tahnat prossuun? siivosit kotelon? ihan perus juttuja.

        Toi kaveri tietää mistä puhuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös kokeillut F Securea Ja Norton 360. Kumpikaan ei hidastanut mun nettii mitenkään. Testasin ennen ja jälkeen asennuksen.

        Ei ne hidastakaan mutta turha asentaa ominaisuuksia pursuavia raskaita ohjelmia jos järjestelmän omalla ilmaisella ja hyvin yksinkertaisella torjunnalla pärjää jopa paremmin..


    • Anonyymi

      Käytin 2v nortonia ja tosi hyvä oli esti haittakeet mitä windows ei tunnistanut hyvä pup poistaja on ilmainen malwerbytys windows ei tunne näitä pup

      • Anonyymi

        Kyllä tunnistaa..


      • Anonyymi

        Joo, se on hyvä kyl. mullaki on hyvät kokemukset siitä


      • Anonyymi

        Maksulliset ohjelmat tuovat löytämänsä mitättömimmätkin "uhat" näkyville ja tekevät näin itsensä "tarpeellisina" tilauksen uusimiseen asti.
        Defender on mukavan eleetön, eikä se kerro juhlallisesti estäneensä uhkaa "cookie"


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Huvittavaa seurata tätä ketjua. Suurimmalla osalla ei ole mitää tietoa eikä taitoa tehdä edes perushuoltoa tietokoneelle. Onko porukka tosiaan noin uusavutonta,ettei osata edes imuroida konetta? Tai mitään muutakaan? Kone vaa "hidastelee", eikä mitää osata tehdä asialle. Hyvänen aika sentään.

      • Anonyymi

        Huvittavaa seurata tätä ketjua. Suurimmalla osalla ei ole mitään tietoa eikä ymmärrystä tajuta, että F- Securea Ja Norton 360 poistaminen koneelta ja vaihtaminen Windowsin Defenderiin nopeuttaa tietokonetta?
        PS. Ei nyt ollut kyse mistään puhdistamisesta?
        Tai puhdistu se, kun poisti kaksi "roskaohjelmaa"!


    • Anonyymi

      Puhut täyttä asiaa. Jengi ei osaa huoltaa tietokoneita itse,vaan ku se menee "jumii" tai "tökkii" viedää huoltoo tai soitetaa jollekki kaverille et " voitko tulla jeesaa". Mullekki tulee näitä viestejä kavereilta ja työporukalta. Aina pitää olla auttamassa,eikä edes kiitosta saa. Tiistaina kävin korjaamassa koneen ku ei käynnistyny. Löysin viallisen virtalähteen. Vian etsimiseen meni n.15min.

      • Anonyymi

        Ja sitten ostetaan kalliita virustorjuntoja luullen että ne hoitaa kaikki asiat kuntoon vaikka tosiasiassa eivät hoida sen paremmin kuin ilmaisetkaan:D Rahaa vaan menee rikkaiden virustorjuntapomojen taskuihin


      • Anonyymi

        Itselleni tuli pyyntö auttamaan, kun tietokonetta ei saa toimimaan. Joku siskon mies oli sitä tutkinut kaksi tuntia tuloksetta. OK, menin paikalle katsomaan, missä vika piilee. Vika selvisi heti, hän ei ollut painanut Power -näppäintä. Tämän jälkeen toiminut loistavasti.


    • Anonyymi

      Minäkin joudun auttamaan muita jatkuvasti tietokoneiden kanssa. Omia vanhempia autan kyllä mielellään,mutta ei aina jaksais kun puolitutut tulee pyytää apuja. minäkin olen huomannut,että ei ihmiset osaa itse huoltaa ollenkaan omia laitteitaan. Rasittaa lähinnä siksi,että seura kelpaa silloin kun sille on tarvetta.

    • Anonyymi

      Joo, ja nää on just niitä samoja ihmisiä jotka sanoo ettei virustorjuntaa tarvii,sit niitten koneita saa mennä fiksaa vähän välii. Joskus oikeesti joku osa on menny rikki tai sit löytyy virus. Ja kun kysyy miks ei oo virustorjuntaa,niin saa aina saman vastauksen. Ei sitä tarvii.

      • Anonyymi

        Ja taas ne jotka menevät maksullisten torjuntojen lumoihin niinkin paljon että maksavat niistä. Rahaa menee eikä turvallisuus siitä edes parane:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas ne jotka menevät maksullisten torjuntojen lumoihin niinkin paljon että maksavat niistä. Rahaa menee eikä turvallisuus siitä edes parane:D

        Tässä on esimerkki just siitä mistä oli puhetta! Nää tämmöset sit soittelee ja niitä pitäs olla heti auttamassa. Osaakohan toi kaveri etsiä itse missä vika on jos kone ei käynnisty? Epäilen suuresti.


    • Anonyymi

      Jep, noitten kannattaa hommaa ns. pakettikone kalliilla extra vakuutuksella. Siltikään noi kaverit ei osaa

      • Anonyymi

        Ja Gigantin tapaisilla esiasennuspaketeilla jotka tosin jättävät asennuksen puolitiehen ja asentavat kaikkea turhaakin koneisiin. Kokemusta on:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Gigantin tapaisilla esiasennuspaketeilla jotka tosin jättävät asennuksen puolitiehen ja asentavat kaikkea turhaakin koneisiin. Kokemusta on:D

        Tää on totta, sit pyydetää apuu taas


    • Anonyymi

      Mä oon kasannu kavereille koneita aina kun on pyydetty. Sit niitten vanhemmat pyytää apuu kans. Kaikki haluu apuu. Kiva huomaa etten oo ainoo jota ärsyttää tää hyväks käyttö. En auta enää. Korjatkaa ja kasatkaa ihan ite.

    • Anonyymi

      Defender tietokoneen käyttö muuta kuin järjestelmänvalvojana hitunen kaupunkilaisjärkeä
      =
      vähän sama kuin:
      vältät kesälomamatkalla suurkaupungin slummeja pidät maksukortin tunnusluvun eri paikassa kuin missä säilytät korttia et avaa ovea, jos näet ovisilmästä narkkarin puukko kädessä.

    • Anonyymi

      Noita avun pyytäjiä tuntuu riittävän

    • Anonyymi

      Joo niitä riittää... vähä välii pitää korjaa läppäri tai normi pöytäkone.. Mun uudes duunis en oo ees kertonu kellekkää et osaan korjaa,nyt ei kukaa tuu kysyy mitää ja saan olla rauhas.

    • Anonyymi

      MS:n oma vanhempi softa on riittävä normaalissa nettikäytössä, mutta jos surffaillaan torrent-saiteilla, tietynlaisilla prnosaiteilla yms., niin sitten tarvitaan jo järeämpää suojausohjelmistoa. Uusi Microsoft Defender on huomattavasti edeltäjäänsä tehokkaampi ja uutta suojauspäivitystä tulee nopeassa tahdissa. En ole itse saanut koskaan omaa konettani saastutettua, vaikka välillä tulee surffailtua vähän huolettomamminkin.

      • Anonyymi

        Microsoft Security*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Microsoft Security*

        Itse en tarvitse mitään h-vetin tehomikroja. Minulle kelpaa nykyaikainen mikro, jolla saan asiani hoidetuksi. Ja nykyisin ne ovat p-keleen tehokkaita eivätkä maksa 200 - 300 euroa enempää.

        Jos joku s-tanan virus iskee, jota en saa poistettua, heitän mikron roskiin ja ostan uuden.
        Eli, siis olen kiristysviruksilta ja kaikilta muiltakin viruksilta täysin suojattu!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe