Bensaralli..

Anonyymi

Vieläkös Kuhmon porukat käyvät tankkaamassa Vartiuksessa Venäjän puolella, vai joko bensaralli on hiljentynyt?

12

1281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonosti tuo on onnistunu ku rajat ollu covidin ajan kiinni

• Anonyymi

Kyllä käytäis mutta raja on kiinni dieseliä 56 sent litra.

• Anonyymi

Eivät käy, raja ollut kiinni 2-vuotta koronan takia.
      Veikkaan lisäksi, että tämä sota Ukrainassa saattaa tuoda tullessaan muutoksia Venäjän raja toimintaan koskien suomalaisten surffailua bensa ostoksilla.
      Eihän siihen muuta vaadita kuin 3-päivän oleskelu, että voit tuoda bensaa tankissa takaisin suomeen,,,loppuu matkailu siihen varsinkin kun saat joka päivä turpaasi jos naamaasi näytät ulkona.
      Venäläiset eivät nyt oikein tykkää suomalaisista jotka ovat tyhjentäneet pakotteilla kauppojen hyllyt.

• Anonyymi

Noinko se tosiaankin on, että venäjällä pitää olla kolme vuorokautta, ennenkuin saa tankattua auton ja lisäksi sen kymmenen litraa kanisteriin? No eipä Kostamus kaukana ole. Ja eväät mukaan, niin pärjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko se tosiaankin on, että venäjällä pitää olla kolme vuorokautta, ennenkuin saa tankattua auton ja lisäksi sen kymmenen litraa kanisteriin? No eipä Kostamus kaukana ole. Ja eväät mukaan, niin pärjää.

En tarkoittanut, että vielä on noin vaan, että voi tulla tulevaisuudessa.
        Ihan varmasti tekevät jonkun maksun maahantulolle tai sitten kieltävät monikerta viisumit.
        Yks kerta viisumilla pystyvät rahastamaan hienosti,,,
        Oikein huonosti käy niin lopettavat yksityishenkilön matkustamisen kokonaan.
        Nyt ollut hyvää aikaa opetella pari vuotta .

• Anonyymi

Nyt kyllä näyttää kaikki hyvä loppuu aikanaan

• Anonyymi

Bensan ja dieselin hinta kannattaa näin aluksi nostaa viiteen euroon

• Anonyymi

Kuhmo erotettava boikotista. Sitten lähdemme viemään Kostamukseen tavaraa, -joka aamu lähtee 20 rekka-autoa. Tullessa bensaa ja tupakkaa...

• Anonyymi

Älä edes yritä minulla tuollaista. Vihaan venäjää ja kahtakymmentä rekkaautoa. Vihaan muutakin, mutta nyt on lähdettävä etsimään omaa mulkkua vessasta. Tuli outo olo.

Löytyi, olin näköjään käynyt ripustamassa mulkkuni kuivamaan pyyhkeen sijasta. Saunan jälkeen on aina hyvä olla. Vielä jos löytyisi joku ammatti-ihminen kiinnittämään mulkkuni takaisin, niin olisin aika onnellinen jäbä.

Saatana, että vituttaa minua. Maailmalla soditaan ja minä vain kuivattelen mulkkuani!

Pitäisi päästä jonnekin, mutta väärennetelyillä papereilla. Olen nostoväen urhoja, eli ei enää paluuta hyvään. Saattaa olla aika heikoilla sotaanpääsy minulla, mutta periksi en anna!

Perukan ukkeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä edes yritä minulla tuollaista. Vihaan venäjää ja kahtakymmentä rekkaautoa. Vihaan muutakin, mutta nyt on lähdettävä etsimään omaa mulkkua vessasta. Tuli outo olo.

Löytyi, olin näköjään käynyt ripustamassa mulkkuni kuivamaan pyyhkeen sijasta. Saunan jälkeen on aina hyvä olla. Vielä jos löytyisi joku ammatti-ihminen kiinnittämään mulkkuni takaisin, niin olisin aika onnellinen jäbä.

Saatana, että vituttaa minua. Maailmalla soditaan ja minä vain kuivattelen mulkkuani!

Pitäisi päästä jonnekin, mutta väärennetelyillä papereilla. Olen nostoväen urhoja, eli ei enää paluuta hyvään. Saattaa olla aika heikoilla sotaanpääsy minulla, mutta periksi en anna!

Perukan ukkeli

Kävit työtöntä kättelemässä veskissä??????????

• Anonyymi

Mitä enempi pakotteita sitä enempi polttoaineen hinnat nousevat

• Anonyymi

Ensiviikolla tulee Amerikasta kolme säiliöalusta öljyä. Kolme euroa satamassa bensan hinta verot. Siihen päälle tulee vielä Nato-lisä kun emme ole jäsen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe