Moi!
Onko kellään hyvää vinkkiä tai tietääkö mitään sivua mistä voi selata esim kaikki lähtevät lennot helsingistä tai tampereelta, ihan minne päin
maailmaa, ihan koska vaan, asettaen hintakaton ja vain suorat lennot?
Jotain kalenterin omaista jota voisi selata missä näkyisi esim että 7.7 lentoyhtiö A lentää hesasta ateenaan tähän ja tähän hintaan tai että 15.9 tampereelta kööpenhaminaan lentää lentöyhtiö B hintaan se ja se. Helpottais tarjous lentojen etsimistä, ku ei nyt oo kriteerinä välttämättä koska lentää ja minne, kuhan vaan halvalla pääsis.
Oon selannu eri lentoyhtiöiden sivuja ja matkanjärjestäjien ja hintavertailu sivuja mutta ne ei oo tarpeeks yksinkertaisia mun makuun.
Kiitos!
Lentojen haku
Anonyymi
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371557Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 281194
- 251134