Olen yrittänyt löytää Suomesta cavapoon kasvattajia huonolla menestyksellä. Onko jollain joku vihje mistä löytäisin semmoisen? On kokemusta isoimmista koirista. Olen ollut nyt yli kaksi vuotta ilman koiraa.
Onko www.healthycavapoo.com tuttu tai turvallinen joillekin teille? Pennut ovat Englannissa. Mutta kaikki vaikuttaa vaikealta kun UK eivät enää kuluu EU:hun.
Olen kiitollinen kaikista vihjeistä.
Cavapoo etsimässä
Anonyymi
3
682
Vastaukset
- Anonyymi
Tori.fi joskus ollut. Varovaisuutta tuolla :)
- Anonyymi
Kannattaa katsoa myös Suomn koirarekisteri. Ihan cavapoota ei siellä ole mutta suomenlabradoodleja on ilman hulluja hintoja ja leikkausvaatimuksia yms. :)
- Anonyymi
Kannattaa olla varovainen suomalaisten kasvattajien kanssa, sillä heille monelle merkitsee lompakon paksuus enemmän kuin rakkaus koiraan. Saatat löytää jonkun kasvattajan, mutta vastaanotto on kylmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651599
- 60928
- 67900
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe49856Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka37794- 98775
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi57674Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56658Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa40651Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39606