Lempäälän prisma

Anonyymi

Olin normaalisti kaupassa, otin puuterin käteen ja menin juomahyllylle, isäni soitti, otin puhelinen laukustani, laitoin puhelun jälkeen puhelimen takaisin, tajusin ettei mulla ole rahaa siihen puuteriin ja vein sen pois, maksoin juoman ja lähdin, ennen ovia kaksi miesvartiaa tuli ja väitti että varastin puuterin, sitten ne käski purkamaan mun kassin ja taskut, sen jälkeen ne ei vielälään uskonu et en ottanut sitä, se myös livautti että oli seurannut mua hetken ja että 100% otin sen. Oon 13 ja ihan hädissään, vartit olivat ehkä 26v ja ahdistelevalla tavalla puhuivat. Lopulta hän sanoi että se näytti ihan siltä mutta en varmaankaan ottanut sitä. Onko tästä mahdollista tehdä ilmoitus, tai kertoa niiden työnantajalle, olisi varmasti ollut vain helompaa jos oltaisiin yhdessä menty katsomaan että onko puuteri hyllyssään eikä se että hän katsoo mun koko omaisuuden. En uskalla enään mennä tuonne prismaan tämän takia. Ja sanoin heille että ymmärrän että teette vain työtänne mutta en ottanut sitä ja että katsoit väärin. Mulle jäi paha mieli tästä ja semmonen ahdistava omatunto. Töitäänsä ne vaan tekee mutta mulle oli kyllä kamala kokemus.

8

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti sinulla on joku vanhempi ja luotettava henkilö jolle voit kertoa asiasta ettet jää yksin sitä käsittelemään. Muutoin tuollaisesta voi jäädä loppuelämäksi jotain ikävää.

Voi olla ihan hyvä puhua asiasta myös kaupan edustajan kanssa jos tunsit että sinua kohdeltiin epäasiallisesti ja tuoda esiin juuri sitä mitä tunsit tilanteessa. Hyvä olisi jos saat jonkun luotettava vanhemman henkilön tueksi, mutta hoida sinä puhuminen. Vartijat tekevät vain työtään ja vahinkoja toki voi sattua. Ne pitää vaan osata käsitellä asiallisesti ettei jää pahaa mieltä syyttömille.

Entäpä koulukuraattori, pääsetkö tapaamaan?

Nämä oli vaan minun ajatuksia tästä, en ole ammattialinen näissä asioissa.

Voimia sinulle.

• Anonyymi

Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.

Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.

Tämä on hyvä vinkki. Antamalla palautetta, teet ison palveluksen kaupalle ja kaupan pitsi olla siitä kiitollinen, ja uskon että myös on.

• Anonyymi

me emme ole prismojen asiakkaita onneksi - tuo on nolo olo kun tulee - kaupoissa itse olemme varovaisia ettei tule näitä väärinkäsityksiä vaan eteen.

• Anonyymi

Olipa ammattitaidottomia vartijoita. Sinun ei tarvitse purkaa laukkua esille vartijan käskystä. Sinulla on oikeus pyytää paikalle huoltajasi. Vartijoiden pitää asioida heidän kanssaan, koska alaikäisen puolesta voi asian hoitaa huoltaja. Vanhempiesi olisi syytä antaa palautetta kauppaan ja vartijoiden esimiehelle.

• Anonyymi

jos vartia käy syyttäen kimppuun väittää varkaaksi.
      helppo homma hakea työntekijä jolla hän hinnoittelee tavaroita hän näkee
      sillä paljonko on tuotteita hyllyssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      133
      4446
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3715
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      69
      2359
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      224
      1807
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      118
      1677
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      247
      1146
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      805
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      756
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      736
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      725
    Aihe