Lempäälän prisma

Anonyymi

Olin normaalisti kaupassa, otin puuterin käteen ja menin juomahyllylle, isäni soitti, otin puhelinen laukustani, laitoin puhelun jälkeen puhelimen takaisin, tajusin ettei mulla ole rahaa siihen puuteriin ja vein sen pois, maksoin juoman ja lähdin, ennen ovia kaksi miesvartiaa tuli ja väitti että varastin puuterin, sitten ne käski purkamaan mun kassin ja taskut, sen jälkeen ne ei vielälään uskonu et en ottanut sitä, se myös livautti että oli seurannut mua hetken ja että 100% otin sen. Oon 13 ja ihan hädissään, vartit olivat ehkä 26v ja ahdistelevalla tavalla puhuivat. Lopulta hän sanoi että se näytti ihan siltä mutta en varmaankaan ottanut sitä. Onko tästä mahdollista tehdä ilmoitus, tai kertoa niiden työnantajalle, olisi varmasti ollut vain helompaa jos oltaisiin yhdessä menty katsomaan että onko puuteri hyllyssään eikä se että hän katsoo mun koko omaisuuden. En uskalla enään mennä tuonne prismaan tämän takia. Ja sanoin heille että ymmärrän että teette vain työtänne mutta en ottanut sitä ja että katsoit väärin. Mulle jäi paha mieli tästä ja semmonen ahdistava omatunto. Töitäänsä ne vaan tekee mutta mulle oli kyllä kamala kokemus.

8

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti sinulla on joku vanhempi ja luotettava henkilö jolle voit kertoa asiasta ettet jää yksin sitä käsittelemään. Muutoin tuollaisesta voi jäädä loppuelämäksi jotain ikävää.

Voi olla ihan hyvä puhua asiasta myös kaupan edustajan kanssa jos tunsit että sinua kohdeltiin epäasiallisesti ja tuoda esiin juuri sitä mitä tunsit tilanteessa. Hyvä olisi jos saat jonkun luotettava vanhemman henkilön tueksi, mutta hoida sinä puhuminen. Vartijat tekevät vain työtään ja vahinkoja toki voi sattua. Ne pitää vaan osata käsitellä asiallisesti ettei jää pahaa mieltä syyttömille.

Entäpä koulukuraattori, pääsetkö tapaamaan?

Nämä oli vaan minun ajatuksia tästä, en ole ammattialinen näissä asioissa.

Voimia sinulle.

• Anonyymi

Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.

Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.

Tämä on hyvä vinkki. Antamalla palautetta, teet ison palveluksen kaupalle ja kaupan pitsi olla siitä kiitollinen, ja uskon että myös on.

• Anonyymi

me emme ole prismojen asiakkaita onneksi - tuo on nolo olo kun tulee - kaupoissa itse olemme varovaisia ettei tule näitä väärinkäsityksiä vaan eteen.

• Anonyymi

Olipa ammattitaidottomia vartijoita. Sinun ei tarvitse purkaa laukkua esille vartijan käskystä. Sinulla on oikeus pyytää paikalle huoltajasi. Vartijoiden pitää asioida heidän kanssaan, koska alaikäisen puolesta voi asian hoitaa huoltaja. Vanhempiesi olisi syytä antaa palautetta kauppaan ja vartijoiden esimiehelle.

• Anonyymi

jos vartia käy syyttäen kimppuun väittää varkaaksi.
      helppo homma hakea työntekijä jolla hän hinnoittelee tavaroita hän näkee
      sillä paljonko on tuotteita hyllyssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      288
      6045
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      55
      3941
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      37
      3294
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      73
      3205
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      75
      3117
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      173
      3046
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2827
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2536
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      205
      2160
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2093
    Aihe