Lempäälän prisma

Anonyymi

Olin normaalisti kaupassa, otin puuterin käteen ja menin juomahyllylle, isäni soitti, otin puhelinen laukustani, laitoin puhelun jälkeen puhelimen takaisin, tajusin ettei mulla ole rahaa siihen puuteriin ja vein sen pois, maksoin juoman ja lähdin, ennen ovia kaksi miesvartiaa tuli ja väitti että varastin puuterin, sitten ne käski purkamaan mun kassin ja taskut, sen jälkeen ne ei vielälään uskonu et en ottanut sitä, se myös livautti että oli seurannut mua hetken ja että 100% otin sen. Oon 13 ja ihan hädissään, vartit olivat ehkä 26v ja ahdistelevalla tavalla puhuivat. Lopulta hän sanoi että se näytti ihan siltä mutta en varmaankaan ottanut sitä. Onko tästä mahdollista tehdä ilmoitus, tai kertoa niiden työnantajalle, olisi varmasti ollut vain helompaa jos oltaisiin yhdessä menty katsomaan että onko puuteri hyllyssään eikä se että hän katsoo mun koko omaisuuden. En uskalla enään mennä tuonne prismaan tämän takia. Ja sanoin heille että ymmärrän että teette vain työtänne mutta en ottanut sitä ja että katsoit väärin. Mulle jäi paha mieli tästä ja semmonen ahdistava omatunto. Töitäänsä ne vaan tekee mutta mulle oli kyllä kamala kokemus.

8

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti sinulla on joku vanhempi ja luotettava henkilö jolle voit kertoa asiasta ettet jää yksin sitä käsittelemään. Muutoin tuollaisesta voi jäädä loppuelämäksi jotain ikävää.

      Voi olla ihan hyvä puhua asiasta myös kaupan edustajan kanssa jos tunsit että sinua kohdeltiin epäasiallisesti ja tuoda esiin juuri sitä mitä tunsit tilanteessa. Hyvä olisi jos saat jonkun luotettava vanhemman henkilön tueksi, mutta hoida sinä puhuminen. Vartijat tekevät vain työtään ja vahinkoja toki voi sattua. Ne pitää vaan osata käsitellä asiallisesti ettei jää pahaa mieltä syyttömille.

      Entäpä koulukuraattori, pääsetkö tapaamaan?

      Nämä oli vaan minun ajatuksia tästä, en ole ammattialinen näissä asioissa.

      Voimia sinulle.

      • Anonyymi

        Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.

        Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.

        Tämä on hyvä vinkki. Antamalla palautetta, teet ison palveluksen kaupalle ja kaupan pitsi olla siitä kiitollinen, ja uskon että myös on.


    • Anonyymi

      me emme ole prismojen asiakkaita onneksi - tuo on nolo olo kun tulee - kaupoissa itse olemme varovaisia ettei tule näitä väärinkäsityksiä vaan eteen.

    • Anonyymi

      Olipa ammattitaidottomia vartijoita. Sinun ei tarvitse purkaa laukkua esille vartijan käskystä. Sinulla on oikeus pyytää paikalle huoltajasi. Vartijoiden pitää asioida heidän kanssaan, koska alaikäisen puolesta voi asian hoitaa huoltaja. Vanhempiesi olisi syytä antaa palautetta kauppaan ja vartijoiden esimiehelle.

    • Anonyymi

      jos vartia käy syyttäen kimppuun väittää varkaaksi.
      helppo homma hakea työntekijä jolla hän hinnoittelee tavaroita hän näkee
      sillä paljonko on tuotteita hyllyssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe