Lempäälän prisma

Anonyymi

Olin normaalisti kaupassa, otin puuterin käteen ja menin juomahyllylle, isäni soitti, otin puhelinen laukustani, laitoin puhelun jälkeen puhelimen takaisin, tajusin ettei mulla ole rahaa siihen puuteriin ja vein sen pois, maksoin juoman ja lähdin, ennen ovia kaksi miesvartiaa tuli ja väitti että varastin puuterin, sitten ne käski purkamaan mun kassin ja taskut, sen jälkeen ne ei vielälään uskonu et en ottanut sitä, se myös livautti että oli seurannut mua hetken ja että 100% otin sen. Oon 13 ja ihan hädissään, vartit olivat ehkä 26v ja ahdistelevalla tavalla puhuivat. Lopulta hän sanoi että se näytti ihan siltä mutta en varmaankaan ottanut sitä. Onko tästä mahdollista tehdä ilmoitus, tai kertoa niiden työnantajalle, olisi varmasti ollut vain helompaa jos oltaisiin yhdessä menty katsomaan että onko puuteri hyllyssään eikä se että hän katsoo mun koko omaisuuden. En uskalla enään mennä tuonne prismaan tämän takia. Ja sanoin heille että ymmärrän että teette vain työtänne mutta en ottanut sitä ja että katsoit väärin. Mulle jäi paha mieli tästä ja semmonen ahdistava omatunto. Töitäänsä ne vaan tekee mutta mulle oli kyllä kamala kokemus.

7

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti sinulla on joku vanhempi ja luotettava henkilö jolle voit kertoa asiasta ettet jää yksin sitä käsittelemään. Muutoin tuollaisesta voi jäädä loppuelämäksi jotain ikävää.

Voi olla ihan hyvä puhua asiasta myös kaupan edustajan kanssa jos tunsit että sinua kohdeltiin epäasiallisesti ja tuoda esiin juuri sitä mitä tunsit tilanteessa. Hyvä olisi jos saat jonkun luotettava vanhemman henkilön tueksi, mutta hoida sinä puhuminen. Vartijat tekevät vain työtään ja vahinkoja toki voi sattua. Ne pitää vaan osata käsitellä asiallisesti ettei jää pahaa mieltä syyttömille.

Entäpä koulukuraattori, pääsetkö tapaamaan?

Nämä oli vaan minun ajatuksia tästä, en ole ammattialinen näissä asioissa.

Voimia sinulle.

• Anonyymi

Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tunteet helpottui heti kun kerroin kaverille ja hänkin sanoi tuota vartiaa hieman kummalliseksi, pitää kyllä hetken odottaa ennenkin seuraavan kerran sinne menen.

Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että helpotti.
        Jos prisman nettisivuilta löytyy palauteosio niin kannattaa laittaa palautetta sinne.

Tämä on hyvä vinkki. Antamalla palautetta, teet ison palveluksen kaupalle ja kaupan pitsi olla siitä kiitollinen, ja uskon että myös on.

• Anonyymi

me emme ole prismojen asiakkaita onneksi - tuo on nolo olo kun tulee - kaupoissa itse olemme varovaisia ettei tule näitä väärinkäsityksiä vaan eteen.

• Anonyymi

Olipa ammattitaidottomia vartijoita. Sinun ei tarvitse purkaa laukkua esille vartijan käskystä. Sinulla on oikeus pyytää paikalle huoltajasi. Vartijoiden pitää asioida heidän kanssaan, koska alaikäisen puolesta voi asian hoitaa huoltaja. Vanhempiesi olisi syytä antaa palautetta kauppaan ja vartijoiden esimiehelle.

• Anonyymi

jos vartia käy syyttäen kimppuun väittää varkaaksi.
      helppo homma hakea työntekijä jolla hän hinnoittelee tavaroita hän näkee
      sillä paljonko on tuotteita hyllyssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      4661
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      37
      4151
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      140
      2239
    4. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      2065
    5. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      111
      1390
    6. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1169
    7. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1098
    8. Onko kaivatullasi jokin taito

millä saada sinut polvilleeen?
      Ikävä
      40
      992
    9. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      102