Millaisia haasteita syntyy vanhemmalle ja lapsille, kun tapaaminen monen vuoden eron jälkeen?
- Mistä asioista kannattaisi keskustella ja mitkä sellaisia aiheita, joita kannattaa vältellä?
- onko tapaamispaikalla väliä?
- kuinka lapsen nykyinen äiti ja isä voivat tukea tuota herkkää, jopa tulenarkaa tilannetta parhaalla tavalla, kun lapsestaan erossa ollut vanhempi saakin mahdollisuuden tavata biol. jälkeläisensä vai olisiko vain viisainta, ettei heillä mitään vaikutus mahdollisuutta asiaan?
Tuelvaisuudenkuvista
Anonyymi
7
892
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsen ikä huomioiden. Monen vuoden jälkeen ei kyse liene ihan pikkulapsista. Jos ovat aikuisia , en sekaantuisi asiaan ollenkaan. Lapset kuitenkin iästä riippumatta eivät halua kökkiä vieraitten ihmisten seurassa , vaan mukana tulisi olla jonkun tutun aikuisen.
Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423