Polyamorinen suhde

Poika

Muistankos minä oikein, että joku kysyi jossain näillä palstoilla, mikä on polyamorinen suhde. Vai kertoiko joku vaan sellaisesta. Minä kumminkin yritin tarkistaa, mitä siitä sanotaan tietosanakirjassa, mutta ei se minulle selvinnyt.

Minä kumminkin elän semmoisessa suhteessa, tietääkseni. Eikös tämä sitä ole? Minäpä kerron. Jostakin kumman syystä, jota en osaa itsellenikään selittää, tyttöystäväni on ajautunut suhteeseen erään professori A:n kanssa. Kai se yhteiskunnallinen asema hiveli, sydämenkin sivistys, mitä tällä herra A:lla on. Erikoiseksi tilanteen tekee se, että kun minä ja tyttöystäväni olemme hieman yli kaksikymppisiä, professori A on kuudenkymmenen.

Ei tässä mitään valta- tai hyötysuhdetta ole, sillä tyttöystäväni ei ole opiskelija, ei sinne päinkään. Hän on kukkakaupassa myymäläapulaisena. Minullakaan ei ole mitään tekemistä akateemisten asioiden kanssa. Professorin olen kyllä tavannut. Hän on hienopiirteinen mies, jolla on hoidetut, vahvat, jo hopeiset viikset. Hän on ollut kaksi kertaa naimisissa. Ensin ikäisensä naisen kanssa, sitten kaksikymmentä vuotta itseään nuoremman kanssa. Tyttöystäväni voisi siis olla hänen tyttärentyttärensä.

Minä sallin tilanteen enkä koe mustasukkaisuutta tuon ikäisen, elämää kokeneen miehen suhteen. Päinvastoin, voisin olla hänelle jopa kiitollinen. Herra A:n seurassa tyttöystäväni on rohkaistunut ja rentoutunut. Tyttöystäväni kertoo jopa saaneensa elämänsä ensimmäisen yhdyntäorgasmin professorin kanssa. Nyt hän saa niitä myös minun kanssani.

Herra A on hellä, hän ei kiirehdi, hän puhuu myös muista asioista, kuuntelee ja koskettelee. Vasta vähitellen hän pyytää tyttöystävääni vähentämään vaatteitaan, liikuskelemaan alusvaatteisillaan ja lopulta riisuutumaan kokonaan. Mutta vieläkin edetään “esteettisesti“, niin kuin professori sanoo. Hän hellii yttöni “pikku varpaita“, hivelee ihastellen pyllyn kaarta ja suukottelee vatsaa. Viikset kutittavat, tyttöystäväni on kertonut, ja hän “värisee kuin kukka“.

Vähitellen terälehdet avataan. Professorilla on “suristin“, tyttöystäväni on kertonut, patterilla käyvä klitoriksen kiihottaja. Tyttöni on siinä vaiheessa jo niin rentoutunut ja kotoutunut, että hän sallii professorin sitä käyttää. Sähkö on “meidän pikku apulaisemme“, professori sanoo, ja sillä tuotetaan tytölleni ensimmäinen orgasmi.

Sitten “viilennetään“. Professori pyytää tyttöäni käymään vatsalleen, jotta hän voi hieroa tätä selästä ja pakaroista. Siinä professori kertoo jälleen kaikenlaisia. Hän saattaa kertoa Tabe Slioorista, Erik von Frenckellistä ja Urho Kekkosesta. Ymmärsiköhän tyttöystäväni oikein? Hän saattaa kertoa Mannerheimista ja tämän “naislinjasta“ Mandsurian ja Puolan rintamilla. Hän kertoo omista pikku valloituksistaan naisopiskelijoiden keskuudessa. Että hän ei koskaan pakota, ei houkuttele, ei viettele, mutta ottaa vastaan kiintymyksenosoituksen, jos sellainen tarjotaan. Monet ovat tarjonneet niitä myöhemminkin, tulleet varta vasten, usein vielä naimisiin mentyään.

Siinä vaiheessa siirrytään naimiseen. Professori levittää tyttöni jalat, käy hänen päälleen ja työntyy takaapäin. Kaikki tämä käy hitaasti mutta varmasti. Professori haluaa, että nainen sulautuu häneen kokonaan, on hänen kanssaan yhtä kuin “sudenmorsian“, himoa täynnä

Tyttöystäväni on tunnustanut, että hän ei vielä koskaan ollut tuntenut itseään niin naiseksi. Professori tunkeutuu häneen vähä vähältä ja hän aukeaa kuin aalloiksi. Kun professori alkaa nytkyttää, hän saa. Hän saa monta kertaa ja huudon kanssa, kunnes myös professori saa. Niihin yhteisiin voihkaisuihin he sulavat.

Suristinta käytetään vielä senkin jälkeen, ja tyttöystäväni on usein aivan poikki palatessaan. Häpy on turvoksissa, arka ja punoittaa, mutta vielä enemmän se punoittaa, kun me vielä kerran rajusti rakastelemme. Tätä on varmaan polyamorinen suhde.

0

7710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
        Maailman menoa
        50
        969
      2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
        Ikävä
        95
        953
      3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
        Kotimaiset julkkisjuorut
        19
        805
      4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
        Ikävä
        119
        758
      5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
        Ikävä
        115
        735
      6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
        Ikävä
        36
        663
      7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
        Ikävä
        45
        646
      8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
        Ikävä
        45
        610
      9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
        Ikävä
        19
        596
      10. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
        Hyrynsalmi
        22
        586
      11. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
        Ikävä
        46
        568
      12. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
        Ikävä
        38
        559
      13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
        Ikävä
        72
        548
      14. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
        Ikävä
        33
        543
      15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
        Ähtäri
        44
        506
      16. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
        Ikävä
        25
        502
      17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
        Sinkut
        108
        500
      18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
        Kotimaiset julkkisjuorut
        135
        497
      19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
        Ikävä
        47
        495
      20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
        Parkano
        7
        477
      Aihe