Polyamorinen suhde

Poika

Muistankos minä oikein, että joku kysyi jossain näillä palstoilla, mikä on polyamorinen suhde. Vai kertoiko joku vaan sellaisesta. Minä kumminkin yritin tarkistaa, mitä siitä sanotaan tietosanakirjassa, mutta ei se minulle selvinnyt.

Minä kumminkin elän semmoisessa suhteessa, tietääkseni. Eikös tämä sitä ole? Minäpä kerron. Jostakin kumman syystä, jota en osaa itsellenikään selittää, tyttöystäväni on ajautunut suhteeseen erään professori A:n kanssa. Kai se yhteiskunnallinen asema hiveli, sydämenkin sivistys, mitä tällä herra A:lla on. Erikoiseksi tilanteen tekee se, että kun minä ja tyttöystäväni olemme hieman yli kaksikymppisiä, professori A on kuudenkymmenen.

Ei tässä mitään valta- tai hyötysuhdetta ole, sillä tyttöystäväni ei ole opiskelija, ei sinne päinkään. Hän on kukkakaupassa myymäläapulaisena. Minullakaan ei ole mitään tekemistä akateemisten asioiden kanssa. Professorin olen kyllä tavannut. Hän on hienopiirteinen mies, jolla on hoidetut, vahvat, jo hopeiset viikset. Hän on ollut kaksi kertaa naimisissa. Ensin ikäisensä naisen kanssa, sitten kaksikymmentä vuotta itseään nuoremman kanssa. Tyttöystäväni voisi siis olla hänen tyttärentyttärensä.

Minä sallin tilanteen enkä koe mustasukkaisuutta tuon ikäisen, elämää kokeneen miehen suhteen. Päinvastoin, voisin olla hänelle jopa kiitollinen. Herra A:n seurassa tyttöystäväni on rohkaistunut ja rentoutunut. Tyttöystäväni kertoo jopa saaneensa elämänsä ensimmäisen yhdyntäorgasmin professorin kanssa. Nyt hän saa niitä myös minun kanssani.

Herra A on hellä, hän ei kiirehdi, hän puhuu myös muista asioista, kuuntelee ja koskettelee. Vasta vähitellen hän pyytää tyttöystävääni vähentämään vaatteitaan, liikuskelemaan alusvaatteisillaan ja lopulta riisuutumaan kokonaan. Mutta vieläkin edetään “esteettisesti“, niin kuin professori sanoo. Hän hellii yttöni “pikku varpaita“, hivelee ihastellen pyllyn kaarta ja suukottelee vatsaa. Viikset kutittavat, tyttöystäväni on kertonut, ja hän “värisee kuin kukka“.

Vähitellen terälehdet avataan. Professorilla on “suristin“, tyttöystäväni on kertonut, patterilla käyvä klitoriksen kiihottaja. Tyttöni on siinä vaiheessa jo niin rentoutunut ja kotoutunut, että hän sallii professorin sitä käyttää. Sähkö on “meidän pikku apulaisemme“, professori sanoo, ja sillä tuotetaan tytölleni ensimmäinen orgasmi.

Sitten “viilennetään“. Professori pyytää tyttöäni käymään vatsalleen, jotta hän voi hieroa tätä selästä ja pakaroista. Siinä professori kertoo jälleen kaikenlaisia. Hän saattaa kertoa Tabe Slioorista, Erik von Frenckellistä ja Urho Kekkosesta. Ymmärsiköhän tyttöystäväni oikein? Hän saattaa kertoa Mannerheimista ja tämän “naislinjasta“ Mandsurian ja Puolan rintamilla. Hän kertoo omista pikku valloituksistaan naisopiskelijoiden keskuudessa. Että hän ei koskaan pakota, ei houkuttele, ei viettele, mutta ottaa vastaan kiintymyksenosoituksen, jos sellainen tarjotaan. Monet ovat tarjonneet niitä myöhemminkin, tulleet varta vasten, usein vielä naimisiin mentyään.

Siinä vaiheessa siirrytään naimiseen. Professori levittää tyttöni jalat, käy hänen päälleen ja työntyy takaapäin. Kaikki tämä käy hitaasti mutta varmasti. Professori haluaa, että nainen sulautuu häneen kokonaan, on hänen kanssaan yhtä kuin “sudenmorsian“, himoa täynnä

Tyttöystäväni on tunnustanut, että hän ei vielä koskaan ollut tuntenut itseään niin naiseksi. Professori tunkeutuu häneen vähä vähältä ja hän aukeaa kuin aalloiksi. Kun professori alkaa nytkyttää, hän saa. Hän saa monta kertaa ja huudon kanssa, kunnes myös professori saa. Niihin yhteisiin voihkaisuihin he sulavat.

Suristinta käytetään vielä senkin jälkeen, ja tyttöystäväni on usein aivan poikki palatessaan. Häpy on turvoksissa, arka ja punoittaa, mutta vielä enemmän se punoittaa, kun me vielä kerran rajusti rakastelemme. Tätä on varmaan polyamorinen suhde.

0

7710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
        Suomussalmi
        53
        954
      2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
        Viihde ja kulttuuri
        12
        879
      3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
        Ikävä
        45
        808
      4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
        Ikävä
        62
        788
      5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
        Ikävä
        60
        750
      6. 57
        677
      7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
        Ikävä
        49
        607
      8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
        Ikävä
        60
        607
      9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
        Ikävä
        67
        576
      10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
        Ikävä
        132
        569
      11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
        Suomussalmi
        20
        537
      12. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
        Ikävä
        49
        534
      13. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
        Ikävä
        28
        518
      14. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
        Ikävä
        33
        497
      15. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
        Ikävä
        29
        495
      16. En usko enää

rakkauteen.
        Ikävä
        72
        476
      17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
        Ikävä
        40
        447
      18. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
        Ikävä
        33
        445
      19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
        Ikävä
        17
        430
      20. Mitä sulle

Kuuluu?
        Ikävä
        24