" Naiseus ja herkkyys. Naiseudessa on kaunista kiltteys, empaattisuus, välittäminen ja hoivaaminen.
Mä ihailen ihmisiä joilla on niin paljon tilanne tajua ja empatiakykyä että kun jollakin on huono olla, hänelle annetaan välittämistä ja apua.
Valitettavasti tähän maailmaan mahtuu ikeitäkin naisia.
On niitä jotka esittävät päällepäin niin ystävällistä mutta seläntakana haukkuvat sinut, on niitä jotka levittävät juoruja sinusta ja ovat perusluonteeltaan ilkeitä.
Herkkänä ihmisenä ihmisten energiat vaikuttavat minuun todella paljon. Jos aistin ympärilläni kaksinaamaisuutta ja ilkeyttä vetäydyn pois."
Itse en ole ikinä kokenut mitään "selän takana puhumista".
En myöskään usko, että vain naiset olisivat niitä ilkeitä, miehissä voipi olla myös.
Ollaan ystäviä toisillemme, se on helppoa ja oikeata.
Eräs ystävättäreni kirjoitti tänään naisten ominaisuuksista
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät naiset mitään satuolentoja ole. Eikä tarvitse olla. Ihan reippaita, ronskeja realisteja, jotka määreet eivät sulje pois herkkyyttä eikä mitään muitakaan hempeämpiä ominaisuuksia.
Eivät miehetkään ole kaikki samanlaisia ukkoja ja äijiä, heistä löytyy myös montaa sorttia ja herkkiä hempeilijöitä. - Nm. Immeisiä kaikki tyynni - Anonyymi
Niinpä tietenkin, mutta naisissa on enemmän niitä kilttejä, herkkiä ja auttavaisia.
- Anonyymi
Onko aiheesta joku tutkimus vai mistä tiedät? - Nm. En usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aiheesta joku tutkimus vai mistä tiedät? - Nm. En usko
Kokemuksistani tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksistani tiedän.
Kantsii miettiä tarkaan sen piirin koko, josta kokemukset ovat kotoisin. - Nm. Piiri pieni pyörii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000