Rintojen kasvatus

Anonyymi

Olen kuusikymppinen mies. Olen trans suuntautunut, eli tahdon olla nainen. Koko ikä on mennyt kaapissa ja nyt viimeiset hetket saada toteuttaa itseään kaikin mahdollisin keinoin.
Onko mitään luonnollista keinoa saada rintoja kasvamaan edes vähän. Olen käyttänyt pueraria mirifica pillereitä ja samaa ainetta sisältävää voidetta ainakin pari vuotta. Ei ainakaan suurta muutosta ole tullut.
Onko kenelläkään uusia vinkkejä???
Jätetään asiattomat vastaukset väliin, kiitos!!

56

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarvitaan kivesten poisto tai ainakin 100% tehoava testosteroniblokkaus, sekä riittävän vahva estrogeeni/keltarauhashormoonihoito, eikä sittenkään tuonikäisellä teho ole kovinkaan hyvä. Kyseisen hoidon saamiseksi tarvitaan käytännössä transtutkimukset ja myönteinen diagnoosi. Helpoimmalla pääsee käyttämällä täytteitä rintaliiveissä.

      • Anonyymi

        Kiitos asiantuntevasta vastauksesta. Näin minä pelkäsinkin. Kaduttaa kun en ole tullut kaapista jo vuosia sitten ja tehnyt silloin asioille jotain. Toisaalta kuusi- ja seitsemänkymmen luvuilla olisi kivitetty julkisesti, jos näistä asioista olisi uskaltanut puhua. Onneksi nykyään ihmiset ovat rohkeampia ja valveutuneita. Asioista uskalletaan puhua ja toimia oman minän mukaisesti.
        Hienoa nuoret, kun olette rohkeita!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiantuntevasta vastauksesta. Näin minä pelkäsinkin. Kaduttaa kun en ole tullut kaapista jo vuosia sitten ja tehnyt silloin asioille jotain. Toisaalta kuusi- ja seitsemänkymmen luvuilla olisi kivitetty julkisesti, jos näistä asioista olisi uskaltanut puhua. Onneksi nykyään ihmiset ovat rohkeampia ja valveutuneita. Asioista uskalletaan puhua ja toimia oman minän mukaisesti.
        Hienoa nuoret, kun olette rohkeita!!!

        Ei se naisen elämä mitään unelmaa ole, ihan tavallista.
        Olet varmaan luonut siitä jonkun unelmakuvan mieleesi että miten olisit onnellinen jos olisit nainen, meillä naisilla on kuitenkin elämä arkea eikä puuteria ja ruusuilla tanssimista pelkästään.
        Ole ylpeä miehuudestasi! Siinä ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se naisen elämä mitään unelmaa ole, ihan tavallista.
        Olet varmaan luonut siitä jonkun unelmakuvan mieleesi että miten olisit onnellinen jos olisit nainen, meillä naisilla on kuitenkin elämä arkea eikä puuteria ja ruusuilla tanssimista pelkästään.
        Ole ylpeä miehuudestasi! Siinä ei ole mitään vikaa.

        Tuhannet transnaiset elävät naisen arkea ympäri maailman, ilman harhakuvitelmia naisen elämän ihanuudesta. Kuukautiskivut ja synnytyspoltot he ottaisivat vastaan riemuiten, jos se tarkoittaisi perheen perustamista rakkaan miehensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se naisen elämä mitään unelmaa ole, ihan tavallista.
        Olet varmaan luonut siitä jonkun unelmakuvan mieleesi että miten olisit onnellinen jos olisit nainen, meillä naisilla on kuitenkin elämä arkea eikä puuteria ja ruusuilla tanssimista pelkästään.
        Ole ylpeä miehuudestasi! Siinä ei ole mitään vikaa.

        Tässä "kuuskymppinen"
        Ei se ole noin yksinkertaista. En halua naiseksi sillä perusteella, että siinä olis jotain "kivaa ja erikoista". Olen vaan lapsesta asti tuntenut olevani väärässä ruumiissa.. Ihan niin kauan kuin muistan!! Ajatusmaailmani on kaikkea muuta kun yleensä miehillä. Olen herkkä, tunteellinen, pidän kaikesta esteettisestä... tällaisena tunnen olevani hyvin ulkopuolinen mies porukoissa. Naisten seurassa tunnen olevani omieni joukossa...!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä "kuuskymppinen"
        Ei se ole noin yksinkertaista. En halua naiseksi sillä perusteella, että siinä olis jotain "kivaa ja erikoista". Olen vaan lapsesta asti tuntenut olevani väärässä ruumiissa.. Ihan niin kauan kuin muistan!! Ajatusmaailmani on kaikkea muuta kun yleensä miehillä. Olen herkkä, tunteellinen, pidän kaikesta esteettisestä... tällaisena tunnen olevani hyvin ulkopuolinen mies porukoissa. Naisten seurassa tunnen olevani omieni joukossa...!!

        Kyllähän herkkiä ja esteetikkoja miehiä on olemassa ja heillä on siihen oikeus. Mutta jos siis haluaisit ja tuntisit olosi luontevammaksi rintojen ja naistyypillisen alapään kanssa, olet todennäköisesti nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän herkkiä ja esteetikkoja miehiä on olemassa ja heillä on siihen oikeus. Mutta jos siis haluaisit ja tuntisit olosi luontevammaksi rintojen ja naistyypillisen alapään kanssa, olet todennäköisesti nainen.

        Kiitos, ihana vastaus! Juuri näin!! Tämä on aika hyvin kiteytetty, eli ei liity pelkkään seksuaalisuutten vaan on huomattavasti kokonaisvaltaisempaa. Se on niin voimakas sisäinen tunne. Olen aina "vierastanut" tuota alapäätäni. On joskus joku ihmetellyt, että eikö sitten minun pitäisi pitää miehistä? Mutta ei, en voisi olla miehen kanssa!! Ainoastaan naisen! On kieltämättä ristiriitaista?!? Olisinkohan lesbo, jos olisin syntynyt tytöksi..??
        Vähän poikkesin vastauksesta, mutta kyse on siitä mikä tuntuu luontevalta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän herkkiä ja esteetikkoja miehiä on olemassa ja heillä on siihen oikeus. Mutta jos siis haluaisit ja tuntisit olosi luontevammaksi rintojen ja naistyypillisen alapään kanssa, olet todennäköisesti nainen.

        Eikä kuuskymppinen ole aivan ulkona prosessista. Jos kokee todellakin olevansa nainen, kyllähän tuon prosessin saa läpi. Naisellisten muotojen saanti on vähän heikompaa, mutta eipä nuo vanhemmat naisetkaan ole enää aivan nuoruuden hehkeitä, joten päälle kuuskymppinen transnainen sujahtaa siihen joukkoon kohtuullisen hyvin (ellei innostu ylilyönteihin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä "kuuskymppinen"
        Ei se ole noin yksinkertaista. En halua naiseksi sillä perusteella, että siinä olis jotain "kivaa ja erikoista". Olen vaan lapsesta asti tuntenut olevani väärässä ruumiissa.. Ihan niin kauan kuin muistan!! Ajatusmaailmani on kaikkea muuta kun yleensä miehillä. Olen herkkä, tunteellinen, pidän kaikesta esteettisestä... tällaisena tunnen olevani hyvin ulkopuolinen mies porukoissa. Naisten seurassa tunnen olevani omieni joukossa...!!

        Minä olen sitten kai mies koska en ole herkkä, en tunteellinen ja estetiikka on mulle yks hailee. Oli melkoinen yleistys meistä naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sitten kai mies koska en ole herkkä, en tunteellinen ja estetiikka on mulle yks hailee. Oli melkoinen yleistys meistä naisista.

        Ainakaan et ole älykäs. Ei yleistys vaan yleinen luonteenpiirre!! Kummallakin sukupuolella on omat ominaiset piirteensä!
        Vähän pilkun viilausta tuo kommentti oli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sitten kai mies koska en ole herkkä, en tunteellinen ja estetiikka on mulle yks hailee. Oli melkoinen yleistys meistä naisista.

        Miksi vaivaudut? Kukaan ei kyseenalaista sukupuoltasi olit millainen vain. Transnaisen taas täytyy olla oikea supernainen kelvatakseen naiseksi ja silloinkaan ei kelpaa, koska kuulemma yrittää liikaa ja nainen on nainen kumisaappaissa ja verkkareissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ihana vastaus! Juuri näin!! Tämä on aika hyvin kiteytetty, eli ei liity pelkkään seksuaalisuutten vaan on huomattavasti kokonaisvaltaisempaa. Se on niin voimakas sisäinen tunne. Olen aina "vierastanut" tuota alapäätäni. On joskus joku ihmetellyt, että eikö sitten minun pitäisi pitää miehistä? Mutta ei, en voisi olla miehen kanssa!! Ainoastaan naisen! On kieltämättä ristiriitaista?!? Olisinkohan lesbo, jos olisin syntynyt tytöksi..??
        Vähän poikkesin vastauksesta, mutta kyse on siitä mikä tuntuu luontevalta!!!

        Musta on käsittämätöntä, että vielä tänä päivänäkin lesboa transnaista ja homoa transmiestä kummastellaan. Siis sellaiset ihmiset, jotka on täysin ok sen faktan kanssa, että homoja ja lesboja on olemassa, että mies voi olla ihan tavallinen mies ja homo ja että naisen elämässä voi olla muutakin kuin miesten jahtaaminen ja nainen voi todella olla myös lesbo. Mutta sitten taas transnaisen kuuluu kiinnostua vain miehistä, koska eihän se mikään nainen ole, jos ei ole kiinnostunut miehistä?? Ja myös ajatellaan, että miksi ihmeessä transmies muuttui mieheksi, jos kerran vain miehet kiinnostaa, eikös sitä yhtä hyvin voisi sitten olla nainen, vaikka näin sanova nainen ei todellakaan voisi itse kuvitella olevansa homomies ja ymmärtää, että heteronainen ja homo ovat todellakin kaksi eri asiaa.

        Transihmisissä on keskimäärin enemmän homoja ja lesboja, ja onhan syyksi epäilty myös sitä, että koska niitä omia genitaaleja inhoaa niin niitä ei jaksa kumppanillakaan ja kumppanin kautta pääsee lähemmäs sitä maailmaa, johon on lapsesta saakka kaivannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on käsittämätöntä, että vielä tänä päivänäkin lesboa transnaista ja homoa transmiestä kummastellaan. Siis sellaiset ihmiset, jotka on täysin ok sen faktan kanssa, että homoja ja lesboja on olemassa, että mies voi olla ihan tavallinen mies ja homo ja että naisen elämässä voi olla muutakin kuin miesten jahtaaminen ja nainen voi todella olla myös lesbo. Mutta sitten taas transnaisen kuuluu kiinnostua vain miehistä, koska eihän se mikään nainen ole, jos ei ole kiinnostunut miehistä?? Ja myös ajatellaan, että miksi ihmeessä transmies muuttui mieheksi, jos kerran vain miehet kiinnostaa, eikös sitä yhtä hyvin voisi sitten olla nainen, vaikka näin sanova nainen ei todellakaan voisi itse kuvitella olevansa homomies ja ymmärtää, että heteronainen ja homo ovat todellakin kaksi eri asiaa.

        Transihmisissä on keskimäärin enemmän homoja ja lesboja, ja onhan syyksi epäilty myös sitä, että koska niitä omia genitaaleja inhoaa niin niitä ei jaksa kumppanillakaan ja kumppanin kautta pääsee lähemmäs sitä maailmaa, johon on lapsesta saakka kaivannut.

        KIITOS!!! ERITTÄIN TYHJENTÄVÄ JA HYVÄ KOMMENTTI!!
        Juuri näin se on! Ruusuja tälle kirjoittajalle! Osaispa kaikki ajatella näin!
        Terv. kuuskymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä "kuuskymppinen"
        Ei se ole noin yksinkertaista. En halua naiseksi sillä perusteella, että siinä olis jotain "kivaa ja erikoista". Olen vaan lapsesta asti tuntenut olevani väärässä ruumiissa.. Ihan niin kauan kuin muistan!! Ajatusmaailmani on kaikkea muuta kun yleensä miehillä. Olen herkkä, tunteellinen, pidän kaikesta esteettisestä... tällaisena tunnen olevani hyvin ulkopuolinen mies porukoissa. Naisten seurassa tunnen olevani omieni joukossa...!!

        Mutta olet mies,koska koskaan et voi naiseksi muuttua niin miksi edes yrittää jotain mahdotonta ja luonnotonta?
        Naiskumppanin löytäminenkin muuttuisi hyvin hyvin vaikeaksi.
        Herkkiä miehiä on ja sinä yksi heistä, naiset tykkää hetkistä miehistä.

        Toivon että löydät tien hyväksyä itsesi omana itsenäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet mies,koska koskaan et voi naiseksi muuttua niin miksi edes yrittää jotain mahdotonta ja luonnotonta?
        Naiskumppanin löytäminenkin muuttuisi hyvin hyvin vaikeaksi.
        Herkkiä miehiä on ja sinä yksi heistä, naiset tykkää hetkistä miehistä.

        Toivon että löydät tien hyväksyä itsesi omana itsenäsi!

        Tämä kirjoittajahan nimenomaan ei ole menossa hoitoihin, joten rajoita tuota länkytystäsi :D

        Itse asiassa taitaa olla kyllä niin, että naisena naiskumppanin löytäminen on jopa helpompaa kuin miehenä naisen saaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet mies,koska koskaan et voi naiseksi muuttua niin miksi edes yrittää jotain mahdotonta ja luonnotonta?
        Naiskumppanin löytäminenkin muuttuisi hyvin hyvin vaikeaksi.
        Herkkiä miehiä on ja sinä yksi heistä, naiset tykkää hetkistä miehistä.

        Toivon että löydät tien hyväksyä itsesi omana itsenäsi!

        Miksikö, siksi, että ihmiselle on luonnollisempaa ja helpottavaa elää oman identiteettinsä mukaan. Ymmärrän, että tuo on työsi, mutta joskus kannattais oikeasti katsoa peiliin ja miettiä, kuinka noloa on työskennellä vittuilijana, jonka palkka ei ole työttömyyskorvausta kummempi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksikö, siksi, että ihmiselle on luonnollisempaa ja helpottavaa elää oman identiteettinsä mukaan. Ymmärrän, että tuo on työsi, mutta joskus kannattais oikeasti katsoa peiliin ja miettiä, kuinka noloa on työskennellä vittuilijana, jonka palkka ei ole työttömyyskorvausta kummempi :D

        Kummallista että herättää noin suurta vihaa sinussa se että minä panen arvoa fyysiselle sukupuolelle, teille fyysisellä keholla ei tunnu olevan mitään kerrottavaa.
        Minusta fysiikka määrää sukupuolen koska se määrää ulkonäön ja roolin lisääntymisestä, psyykkinen puoli taas on hyvin häilyvä ja saattaa häiriintyä monella tavalla ja taas korjaantua.
        Jos minä kohtelisin transkokevaa biologista miestä naisena, mitätöisin ja tallaisin hänen miehuuttaan( joka on fyysistä todellisuutta).
        Aikuisen kohdalla tämä tuskin hirveän tuhoavaa olisi mutta transkipuilevan nuoren kohdalla kyllä.
        Minua ihmetyttää tuo miten ajattelette sukupuolenne irralliseksi kehosta, minusta se on juuri kehollinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se naisen elämä mitään unelmaa ole, ihan tavallista.
        Olet varmaan luonut siitä jonkun unelmakuvan mieleesi että miten olisit onnellinen jos olisit nainen, meillä naisilla on kuitenkin elämä arkea eikä puuteria ja ruusuilla tanssimista pelkästään.
        Ole ylpeä miehuudestasi! Siinä ei ole mitään vikaa.

        Naisena hän ei varmaankaan ole ylpeä miehuudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena hän ei varmaankaan ole ylpeä miehuudestaan.

        Ei tuolle autistiselle trollille kannata vastailla tai edes lukea sen saarnoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhannet transnaiset elävät naisen arkea ympäri maailman, ilman harhakuvitelmia naisen elämän ihanuudesta. Kuukautiskivut ja synnytyspoltot he ottaisivat vastaan riemuiten, jos se tarkoittaisi perheen perustamista rakkaan miehensä kanssa.

        Naisen arkea mies ei voi koskaan elää.
        Hän on kasvanut aivan toisenlaisessa maailmassa ja hänen kehonsa on erilainen (keuhkot, luut jne), mikä vaikuttaa toimintoihin.
        Mies ei joudu pelkäämään sitä, mitä nainen joutuu.

        Älkää koskaan miehet sanoko, että tiedätte miltä tuntuu olla nainen tai että elätte naisen arkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sitten kai mies koska en ole herkkä, en tunteellinen ja estetiikka on mulle yks hailee. Oli melkoinen yleistys meistä naisista.

        Jep!
        En itsekään ikinä meikkaa ja olen enemmän taistelija kuin tornissa istuva vollottaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että herättää noin suurta vihaa sinussa se että minä panen arvoa fyysiselle sukupuolelle, teille fyysisellä keholla ei tunnu olevan mitään kerrottavaa.
        Minusta fysiikka määrää sukupuolen koska se määrää ulkonäön ja roolin lisääntymisestä, psyykkinen puoli taas on hyvin häilyvä ja saattaa häiriintyä monella tavalla ja taas korjaantua.
        Jos minä kohtelisin transkokevaa biologista miestä naisena, mitätöisin ja tallaisin hänen miehuuttaan( joka on fyysistä todellisuutta).
        Aikuisen kohdalla tämä tuskin hirveän tuhoavaa olisi mutta transkipuilevan nuoren kohdalla kyllä.
        Minua ihmetyttää tuo miten ajattelette sukupuolenne irralliseksi kehosta, minusta se on juuri kehollinen asia.

        Samaa kummastelen minäkin.
        Pohdiskelen joskus mitä tarkoittaa, että "tuntee itsensä naiseksi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisena hän ei varmaankaan ole ylpeä miehuudestaan.

        Aloittaja syntyi poikana, hän on elänyt miehenä ja myös kuolee miehenä, vaikka menisi minkälaiseen kirurgiaan tahansa.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Naisen arkea mies ei voi koskaan elää.
        Hän on kasvanut aivan toisenlaisessa maailmassa ja hänen kehonsa on erilainen (keuhkot, luut jne), mikä vaikuttaa toimintoihin.
        Mies ei joudu pelkäämään sitä, mitä nainen joutuu.

        Älkää koskaan miehet sanoko, että tiedätte miltä tuntuu olla nainen tai että elätte naisen arkea.

        No, minä olen kyllä transtaustaisena miehenä joutunut pelkäämään raiskauksia, enää en, paitsi jos taustani paljastuu. Ja toisaalta, nyt kun paljastui, että minulla onkin naisen keuhkot, en enää kykene elämään miehen arkea, on se sen verran erilaista kuitenkin näillä naisen keuhkoilla.

        Tottakai transnainen joutuu pelkäämään raiskausta ja pre-oppina vielä murhaakin, jos tarpeeksi foobinen tapaus päätyisi haaroja kourimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minä olen kyllä transtaustaisena miehenä joutunut pelkäämään raiskauksia, enää en, paitsi jos taustani paljastuu. Ja toisaalta, nyt kun paljastui, että minulla onkin naisen keuhkot, en enää kykene elämään miehen arkea, on se sen verran erilaista kuitenkin näillä naisen keuhkoilla.

        Tottakai transnainen joutuu pelkäämään raiskausta ja pre-oppina vielä murhaakin, jos tarpeeksi foobinen tapaus päätyisi haaroja kourimaan.

        Sinähän synnyit tytöksi, joten tietysti tiedät miltä tuntuu pelätä raiskaamista.
        Transidentifioitunut mies on syntynyt pojaksi ja kasvanut mieheksi ja voikin olla aikamoinen pettymys, että häntä ei kannakaan prinssi paikasta toiseen.
        (Penikselliset eivät tietenkään ole valmiita luopumaan kruunustaan)


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Sinähän synnyit tytöksi, joten tietysti tiedät miltä tuntuu pelätä raiskaamista.
        Transidentifioitunut mies on syntynyt pojaksi ja kasvanut mieheksi ja voikin olla aikamoinen pettymys, että häntä ei kannakaan prinssi paikasta toiseen.
        (Penikselliset eivät tietenkään ole valmiita luopumaan kruunustaan)

        Sulla alkaa toi punanen lanka karata aika pahasti noista sun jutuistas... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla alkaa toi punanen lanka karata aika pahasti noista sun jutuistas... :D

        Trollaus näyttää olevan tavoitteena. Eiköhän tuon kirjoittajan voi jättää omaan arvoonsa. On ihan turhaa lähteä kinasteluun hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittajahan nimenomaan ei ole menossa hoitoihin, joten rajoita tuota länkytystäsi :D

        Itse asiassa taitaa olla kyllä niin, että naisena naiskumppanin löytäminen on jopa helpompaa kuin miehenä naisen saaminen.

        Kyllä se varmasti on paljon helpompaa miehen löytää naisystävä kuin naiselliseksi muutetun miehen löytää naisystävä.
        Suurin osa naisista kuitenkin pitää miehistä jotka näyttävätkin miehiltä.
        Toki löytäminen on silti mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on käsittämätöntä, että vielä tänä päivänäkin lesboa transnaista ja homoa transmiestä kummastellaan. Siis sellaiset ihmiset, jotka on täysin ok sen faktan kanssa, että homoja ja lesboja on olemassa, että mies voi olla ihan tavallinen mies ja homo ja että naisen elämässä voi olla muutakin kuin miesten jahtaaminen ja nainen voi todella olla myös lesbo. Mutta sitten taas transnaisen kuuluu kiinnostua vain miehistä, koska eihän se mikään nainen ole, jos ei ole kiinnostunut miehistä?? Ja myös ajatellaan, että miksi ihmeessä transmies muuttui mieheksi, jos kerran vain miehet kiinnostaa, eikös sitä yhtä hyvin voisi sitten olla nainen, vaikka näin sanova nainen ei todellakaan voisi itse kuvitella olevansa homomies ja ymmärtää, että heteronainen ja homo ovat todellakin kaksi eri asiaa.

        Transihmisissä on keskimäärin enemmän homoja ja lesboja, ja onhan syyksi epäilty myös sitä, että koska niitä omia genitaaleja inhoaa niin niitä ei jaksa kumppanillakaan ja kumppanin kautta pääsee lähemmäs sitä maailmaa, johon on lapsesta saakka kaivannut.

        "Homoseksuaalisia" transhenkilöitä on niin paljon sen takia, että on sosiaalistuttu normaaliin heteroseksuaaliseen yhteyteen vuosia tai vuosikymmeniä. Sitten jossain vaiheessa tulee tämä trans-ahaaelämys, ja vaihdetaan ulkoista sukupuolta, mutta vanha yhteys jää.


    • Anonyymi

      Virosta saa käärmesalvaa. Itelle kasvoi D-kupin daisarit kun käytin salvaa vuoden

      • Anonyymi

        Vaikea uskoa, jos olisi voide tai helppo temppu jolla rinnat saisi kasvamaan ei kukaan nainen enää kärsisi eripari rinnoistaan eikä silikoneja laitettaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa, jos olisi voide tai helppo temppu jolla rinnat saisi kasvamaan ei kukaan nainen enää kärsisi eripari rinnoistaan eikä silikoneja laitettaisi.

        Tämä palautti minut maanpinnalle. Näinhän se on, en vaan osannut näin yksinkertaisesti asiaa ajatella. Varmaa on, että konstit olisi jo löytynyt!!
        Kaikenkaikkiaan olen hämmästynyt, miten hyviä ja asiallisia vastauksia on tullut paljon!
        Olin varma, kun tämän keskustelun aloitin, ettei tule yhtään asiallista vastausta. Odotin pelkkiä pilkka ja iva kommentteja, mutta toisin kävi!
        Iso Kiitos kaikille ihanille vastaajille!
        En tullut sen viisaammaksi, mutta sain uutta näkökulmaa ja jalat palautui maanpinnalle!
        T: yli kuuskymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palautti minut maanpinnalle. Näinhän se on, en vaan osannut näin yksinkertaisesti asiaa ajatella. Varmaa on, että konstit olisi jo löytynyt!!
        Kaikenkaikkiaan olen hämmästynyt, miten hyviä ja asiallisia vastauksia on tullut paljon!
        Olin varma, kun tämän keskustelun aloitin, ettei tule yhtään asiallista vastausta. Odotin pelkkiä pilkka ja iva kommentteja, mutta toisin kävi!
        Iso Kiitos kaikille ihanille vastaajille!
        En tullut sen viisaammaksi, mutta sain uutta näkökulmaa ja jalat palautui maanpinnalle!
        T: yli kuuskymppinen

        En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta jos minun pitäisi kirjoitustyylisi perustella arvata sukupuolesi, olettaisin sinut naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta jos minun pitäisi kirjoitustyylisi perustella arvata sukupuolesi, olettaisin sinut naiseksi.

        Kiitos!!! Tuntuu hyvältä, viikkoni pelastettu!!
        Kuka oletkin, olet ihana ihminen!
        Hyvää viikkoa sinulle!
        "kuuskymp..."


    • Anonyymi

      Moni on saanut alipaineella ihan asialliset tissit. Esim aamuin illoin 30 minuuttia kun imee imurilla tissejä niin alkavat kasvamaan ja imukulmaa muuttelemallla voi muotoilla haluamansa muotoiset tissit

      • Anonyymi

        Hooverilla sain puolessa vuodessa c-kupin törötissit🥰


      • Anonyymi

        Mustelmia sillä saa ei muuta.
        Alipaine tulokset ovat väliaikaisia,ei toimi.


    • Anonyymi

      olen jo 70v ja olen trans ja pukeudun naisten asuihin kuitenkin vaan kotona
      ja sit olen homo eli haluan seksiä silloin asuissa miesten kanssa olla sit naisen
      roolissa ja yllättävän paljon on miehiä jotka haluaa tissit on mulla ne vaan on tullut
      kai meissä on naiseutta ja kullikin on aika isokin ja ihana antaa miesten imeä jne
      sen he osaavat ihanasti tiedän exukmmänä bimiehenä nää on kai juttuja joihin ei
      löydy vastauksia mutta eiköhän me kaikki sovitaan johonkin t. transmummo

      • Anonyymi

        Saapa tuota olla millainen vaan, mutta homoudestaan ja isosta kullistaan nauttiva ei vaan ole millään tasolla nainen. Tiitti toki voi olla.


      • Anonyymi

        " paljon on miehiä jotka haluaa tissit on mulla ne vaan on tullut"
        Jokaisella miehelläkin on jonkinlaiset rinnat, miestissien koko taas riippuu siitä miten lihava tai laiha on( joillakin miehillä myös on sairaus joka aiheuttaa rintojen kasvua valitettavasti).
        Se että mies haluaa rinnat on kyllä harvinaista, enemmänkin on lihavia miehiä jotka häpeävät rintojaan mikä on ymmärrettävää.

        "kai meissä on naiseutta ja kullikin on aika isokin"

        Tämä nyt oli hyvin ristiriitaista, puhut naiseudesta ja kullistasi samalla.


    • Anonyymi

      Turhaan kasvatit.

    • Anonyymi

      Kirjoituksestasi päätellen olet hyvin kiltti ja herkkä mies,kiltteys ja herkkyys ovat hienoja piirteitä ihmisessä ja miehessäkin.
      Niiden lisäksi tunnut olevan feminiininen, oletko koskaan käynyt terapiassa läpi mikä voisi olla syynä siihen että haluaisit olla nainen?
      Onko lapsuudessa tapahtunut jotain haavoittavaa?
      Uskon että voisit saada paljon apua terapiasta, itselleni se on avannut paljon asioita itsestäni.
      Hyvää jatkoa sinulle aloittaja!

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu, Kiitos!! Ja erittäin hyvä kirjoitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti kirjoitettu, Kiitos!! Ja erittäin hyvä kirjoitus!

        Tuo kirjoitus oli valitettavasti vittuilu, jonka tarkoituksena oli mitätöidä kokemuksesi itsestäsi naisena ja yritys saada sinut ymmärtämään, että olet "vain" traumatisoitunut mies. Hieman tarpeetonta, kun puhutaan yli 60-vuotiaasta, joka ei ole hakeutumassa prosessiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoitus oli valitettavasti vittuilu, jonka tarkoituksena oli mitätöidä kokemuksesi itsestäsi naisena ja yritys saada sinut ymmärtämään, että olet "vain" traumatisoitunut mies. Hieman tarpeetonta, kun puhutaan yli 60-vuotiaasta, joka ei ole hakeutumassa prosessiin.

        Viestini aloittajalle ei ollut mitään " vittuilu" vaan vilpitön ehdotus hänelle koska hän tuntuu erittäin mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä.
        Trauman aikaansaamat asiat eivät ole mitään " vain", ne voivat olla hyvin todellisia ja vaikeita mutta niistä voi myös selvitä.
        Todellakin toivon hyvää aloittajalle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini aloittajalle ei ollut mitään " vittuilu" vaan vilpitön ehdotus hänelle koska hän tuntuu erittäin mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä.
        Trauman aikaansaamat asiat eivät ole mitään " vain", ne voivat olla hyvin todellisia ja vaikeita mutta niistä voi myös selvitä.
        Todellakin toivon hyvää aloittajalle .

        Ainoa trauma, joka itselläni on se, että jouduin lapsena ja nuorena kohtamaan kaltaisiasi oksettavia ällötyksiä, jotka maireasti hymyillen olivat vilpittömästi sitä mieltä, ettei minun syvintä minuuttani ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini aloittajalle ei ollut mitään " vittuilu" vaan vilpitön ehdotus hänelle koska hän tuntuu erittäin mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä.
        Trauman aikaansaamat asiat eivät ole mitään " vain", ne voivat olla hyvin todellisia ja vaikeita mutta niistä voi myös selvitä.
        Todellakin toivon hyvää aloittajalle .

        Kiitos tästä .. tuntu aika pahalta kun luulin, että nuo oli saman ihmisen kirjoituksia.
        Taasko en ymmärtänyt jotain jne.. ja jouduinkin pilkan kohteeksi.
        On se vaan niin ihanaa, että löytyy vilpittömiä ja mukavia ihmisiä!
        Virtuaalinen halaus sinulle kiva tyyppi!!
        Terv: alkuperäinen kuuskymp..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä .. tuntu aika pahalta kun luulin, että nuo oli saman ihmisen kirjoituksia.
        Taasko en ymmärtänyt jotain jne.. ja jouduinkin pilkan kohteeksi.
        On se vaan niin ihanaa, että löytyy vilpittömiä ja mukavia ihmisiä!
        Virtuaalinen halaus sinulle kiva tyyppi!!
        Terv: alkuperäinen kuuskymp..

        Ok, jos sinä ilahdut ja pidät asiallisena ja vilpittömänä kommenttia siitä, että olet mies ja sellaisena pysyt etkä ole identiteetiltäsi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä .. tuntu aika pahalta kun luulin, että nuo oli saman ihmisen kirjoituksia.
        Taasko en ymmärtänyt jotain jne.. ja jouduinkin pilkan kohteeksi.
        On se vaan niin ihanaa, että löytyy vilpittömiä ja mukavia ihmisiä!
        Virtuaalinen halaus sinulle kiva tyyppi!!
        Terv: alkuperäinen kuuskymp..

        Ovathan he tietysti omasta mielestään vilpittömiä ja haluavat aidosti auttaa. Minut pakotettiin nuorena terapiaan ja terapeuttini oli samanlainen. Hän uskoi vilpittömästi siihen, että minulla on joku trauma ja olen aidosti cisheterotyttö, jota piti auttaa löytämään sisäinen naiseutensa ja kiinnostus miehiin. Tämä traumatisoi minut loppuelämäkseni. Elän toki nyt, ja olen elänyt jo pari vuosikymmentä, miehenä ja kumppanini on nainen, koska naisia rakastan. Terapeuttini totesi aikoinaan maireasti hymyillen, että kyllä se oikea mies vielä tulee vastaan ja vie jalat alta. Hän olisi aidosti iloinen, jos rakastava parisuhteeni päättyisi ja ymmärtäisin vihdoinkin, että jostain käsittämättömästä syystä minun kuuluisi olla suhteessa juuri miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovathan he tietysti omasta mielestään vilpittömiä ja haluavat aidosti auttaa. Minut pakotettiin nuorena terapiaan ja terapeuttini oli samanlainen. Hän uskoi vilpittömästi siihen, että minulla on joku trauma ja olen aidosti cisheterotyttö, jota piti auttaa löytämään sisäinen naiseutensa ja kiinnostus miehiin. Tämä traumatisoi minut loppuelämäkseni. Elän toki nyt, ja olen elänyt jo pari vuosikymmentä, miehenä ja kumppanini on nainen, koska naisia rakastan. Terapeuttini totesi aikoinaan maireasti hymyillen, että kyllä se oikea mies vielä tulee vastaan ja vie jalat alta. Hän olisi aidosti iloinen, jos rakastava parisuhteeni päättyisi ja ymmärtäisin vihdoinkin, että jostain käsittämättömästä syystä minun kuuluisi olla suhteessa juuri miehen kanssa.

        Siinä vaiheessa "nousee niskakarvani pystyyn" kun tapaan henkilön joka sanoo ymmärtävänsä minua (hyväksymisestä ei tietenkään puhuta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa "nousee niskakarvani pystyyn" kun tapaan henkilön joka sanoo ymmärtävänsä minua (hyväksymisestä ei tietenkään puhuta).

        Juu, no, kyllähän nuo hyväksyjätkin... Kun oot elänyt naisena tai miehenä kymmenen vuotta ja toisen on jatkuvasti ilmoitettava, kuinka "hyväksyy" sinut...


    • Anonyymi

      Pidä housut jalassa. Ei ainakaan mihinkään sukupuolenkorjausprosessiin kannata tuossa iässä enää lähteä. Ei sitä naisen elämää enää tuossa iässä voi saavuttaa. Tulisit katumaan vielä.

      • Anonyymi

        Sille nyt ei ole mitään ikärajaa missä iässä voi saavuttaa naisen elämän, mutta eihän aloittaja ollut prosessiin menossakaan ja oli itsekin sitä mieltä, että oli siihen liian vanha.


    • Anonyymi

      Koskaan ei ole liian vanha alkamaan toteuttamaan itseään. Itse olen ihan cis lesbo, ja minusta vanhat transnaiset ovat tosi kauniita :) jokainen askel omaa onnea kohti on ottamisen arvoinen.

    • Anonyymi

      Pidä ittes miehenä! Ystävän neuvo.

    • Anonyymi

      Ns. miestissit saa tietysti lihomalla. Kaljan juominen on siihen hyvä tapa (en suosittele!) mutta sen lisäki ei-toivottua miehistä massaa tulee muuallekin.

      Eli eivät ne rinnat taida oikein kasvaa ilman hormoneja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe