Tapahtui koulussa4

Anonyymi

Tapahtui koulussa4

13iskun jälkeen ei tullut enää iskuja, pakarani olivat tosi kipeät jo tässä vaiheessa. Poika tuli viereeni ja kuiskasi korvaani että kiltti tyttö, tämän jälkeen hän läppäisi minua kämmenellä kaksi kertaa kummalekin pakaralle. Tämän jälkeen hän käänsi minut ympäri ja alkoi kosketella tissejäni, ei mennyt minuuttiakaan kunnes hän rupesi nuolemaan nännejäni ja näykkäisi nänniäni joka sattui. Hän näykkäisi vielä toistakin nänniäni ennenkuin käänsi minut taas ympäri ja alkoi puristella kipeitä pakaroitani. Hän puristeli niitä jonkin aikaa kunnes käsi minut istumaan penkille haarat auki, minä tottelin häntä heti sillä en halunnut enempää piiskaa. Kun olin istunut penkille ja levittänyt jalkani poika otti silmälaput pois, hän oli alasti ja hänen pippelinsä oli seisokissa. Seuraavana huomasin ettei opettajaa näy missään, olin siis sidottuna alasti kahdestaan 11:vuotiaan pojan kanssa samassa huoneessa. Sitten hän polvistui eteeni ja otti reisistäni kiinni, laittoi naamansa kiinni pimppiini ja nuolaisi pimppiäni. Tämän jälkeen hän rupesi nuolemaan kielellään pimppiäni nopeammin ja nopeammin, välillä kieli kävi syvällä sisällä pimpissäni ja välillä hän nuoli pimppini ympärystää. Voihkaisin aina kun kieli kävi syvällä pimppini sisällä. Meni noin 5min kunnes poika lopetti pimppini nuolemisen, hän laittoi minulle takaisin silmälaput ja käski minut takaisin nojaamaan seinään. Sitten hän otti taas piiskan esille ja sanoi minulle että koska olen ollut näin kiltti tyttö niin hän iskee piiskalla vain muutaman kerran. Sitten hän alkoi piiskaamaan peppuani, hän löi piiskalla ainakin 10kertaa kunnes lopetti. Piiskaamisen lopettamisen jälkeen ei mennyt kauaa kunnes opettaja palasi pukukoppiin, hän kysyi pojalta oliko hänellä ollut hauskaa ja poika vastasi että kyllä oli. Sitten opettaja sanoi oppilaalle että hän voisi pukea vaatteet ja lähteä välitunnille, oppilas laittoi vaatteet päälleen ja lähti. Sitten opettaja tuli luokseni otti minulta suukapulan, silmälaput ja käsiraudat pois ja auttoi minua pukemaan pikkuhousut ja mekon takaisin päälleni.

JATKUU--->

5

5161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osa 4, hienoa. Moni jää siihen ainoaan. Hyvä tarina

• Anonyymi

Mitä mieltä tarinasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä tarinasta

Jatka Aku Ankan lukemista onneton

• Anonyymi

Oltermanne

• Anonyymi

Aloittajan pitäisi mennä uudestaan kouluun opettelemaan oikeinkirjoitusta.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe