"Emme salli vainoharhaisen saalistajan sytyttää maailmaa tuleen"

Anonyymi

29

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No miten?
      Sytytät oman tulesi?

      H.

    • Anonyymi

      Vähä-älyset ei tajua,että Ukrainan Usanklouni ainoa syyllinen.

      • Anonyymi

        Juuri näin!!


    • Anonyymi

      Hyvä kannanotto ranskalaiselta. Kiilusilmä tappaja P. on saatava lopettamaan.
      USA auttaa Ukrainaa ja EU:ta. Kiitos USA.

      • Anonyymi

        "– Sota on ovellamme,
        ja tällä hetkellä enää vain ukrainalaisten vastarinta suojelee meitä siltä.
        Siksi meidän on seistävä heidän rinnallaan – ja myös sen takia,
        että tällaisella hyökkäyssodalla ei voi olla nykyaikana minkäänlaista oikeutusta",
        ranskalainen asiantuntija toteaa.

        Sotarikosoikeus odottaa venäläisiä.


      • Anonyymi

        No eipä auta. Ei sotilaita ei lentokoneita
        Suomi saa lisää pakolaisia paljon niin paljon että yhteiskuntamme hyvinvointipalveluista joudutaan karsimaan rankalla kädellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "– Sota on ovellamme,
        ja tällä hetkellä enää vain ukrainalaisten vastarinta suojelee meitä siltä.
        Siksi meidän on seistävä heidän rinnallaan – ja myös sen takia,
        että tällaisella hyökkäyssodalla ei voi olla nykyaikana minkäänlaista oikeutusta",
        ranskalainen asiantuntija toteaa.

        Sotarikosoikeus odottaa venäläisiä.

        Ruotsi kanssa torjumme vihollisen


    • Anonyymi

      Zelenskyin lisåksi Klitshkon nyrkkeilijäveljekset ovat nousseet Ukrainan
      taitelun kasvoiksi. He toteavat:

      "– Jokainen ukrainalainen on kohde. Valitettavasti niin on jo käynyt.
      Lapsia, naisia ja yleisesti siviilejä on kuollut.
      Olemme kaikki kohteita, koska olemme päättäneet haluavamme liittyä EU:hun, Eurooppaan ja demokraattisiin arvoihin.
      Jos ajattelet eri tavalla, olet ehdottomasti uhri"

      • Mitä välii hei!
        Sehän on ulko-mailla.
        Yli-kansoitus vähenee.
        Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
        Pää-asiahan on että maailma pelastuu!

        H.


      • "Anonyymi"

        Miksi?

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Miksi?

        H.

        Tajuatko, että noin joka toinen kommentti jokaisessa ketjussa
        on sinun yksi ja sama kopiosi, joka ei huvita ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko, että noin joka toinen kommentti jokaisessa ketjussa
        on sinun yksi ja sama kopiosi, joka ei huvita ketään.

        "Anonyymi"

        Kyllä.
        Tajuan.
        Tajuatko sinä miksi, ja miksi ei huvita?

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Kyllä.
        Tajuan.
        Tajuatko sinä miksi, ja miksi ei huvita?

        H.

        Putki puhdas seula selvä ?


    • Anonyymi

      Adolf Hitlerillä on valitettavasti seuraaja – diktaattori,
      joka väittää olevansa uhattuna samaan aikaan,
      kun Euroopan kansat eivät unelmoi kuin rauhanomaisista suhteista,
      taloudellisesta yhteistyöstä ja kulttuurisiteiden lujittamisesta.

      • Anonyymi

        Kyllä USA joe setä lisää luonnonvaroja USA öljyn mm takia go go Amerikka


    • Anonyymi

      Emme salli !!! Mutta kuka estää ??? Pakotteet tehoavat liian hitaasti.

    • Anonyymi

      putinia etsitään jo saa saman kohtalon kuin bin-ladi sai amerikkalaisilta
      putinia ei enään ole olemassakaan,

      • Anonyymi

        putinin tappaa sen omat, putin on johtanu venäjän niin suuriin vaikeuksiin että sen omat tappaa sen,
        maailma ei enään luota venäjään millä sektorilla,
        venäjällä ei ole enään tulevaisutta seuraavaan tuhanteen vuoteen,
        on katoava kansa, ikäväkyllä , venäjän kansalaiset ei ole syyllisiä syyllinen on vain putini ja sen politiikka joka on tuhonnu oman kansansa tulevaisuuden täysin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        putinin tappaa sen omat, putin on johtanu venäjän niin suuriin vaikeuksiin että sen omat tappaa sen,
        maailma ei enään luota venäjään millä sektorilla,
        venäjällä ei ole enään tulevaisutta seuraavaan tuhanteen vuoteen,
        on katoava kansa, ikäväkyllä , venäjän kansalaiset ei ole syyllisiä syyllinen on vain putini ja sen politiikka joka on tuhonnu oman kansansa tulevaisuuden täysin,

        Jaarittelusi ovat NIIIN perusteellisen lapsellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaarittelusi ovat NIIIN perusteellisen lapsellisia.

        Ihan asiaa, miksi vähättelet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaarittelusi ovat NIIIN perusteellisen lapsellisia.

        Hyppää takasin avantoon tuttu ano 17:46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan asiaa, miksi vähättelet ?

        Putinin tappaa sen omat, niin lukee kommentissa 11.3 klo 17:25 ja minusta se on tyhjää jaarittelua sillä P elää edelleen, huomennakin varmaan, ylihuomennakin varmaan, kuukauden kuluttuakin varmaan, vuoden kulutttuakin todennäköisesti jne. Miksei eläisi, kansan keskuudessa suurta suosiota nauttiva johtaja?'
        Siis jaarittelut ovat jaaritteluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan asiaa, miksi vähättelet ?

        Pietarin trolli. VR rahtaa täysvaunullisia neitiä rouvaa miestä naista rajan yli, pääsevät rahoineen Euroopan rivieeroille omistushuviloilleen. P verenhimoinen samaan aikaan tapattaa lapsia. Mitä tuo porukka on? Suuri, rikas maaperältään, miksi rähjäinen? Kelvotonko, kun pitää pois lähteä ja vielä inhottavaan länteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin trolli. VR rahtaa täysvaunullisia neitiä rouvaa miestä naista rajan yli, pääsevät rahoineen Euroopan rivieeroille omistushuviloilleen. P verenhimoinen samaan aikaan tapattaa lapsia. Mitä tuo porukka on? Suuri, rikas maaperältään, miksi rähjäinen? Kelvotonko, kun pitää pois lähteä ja vielä inhottavaan länteen?

        Venäjä toitottaa kansalaisilleen, että länsi tarkoittaa "rappiota".
        Rikkaille maistuu rappio hyvin ja maistuisi varmaan köyhillekin,
        mutta köyhän on paremoi uskotella itselleen, että "rappio" on kamalaa,
        ettei harmita niin paljon, kun ei pääse sitä "maistamaan".


      • Anonyymi

        Ennen tuota joe kuolee sydäriin nitrot ei pelasta


    • Anonyymi

      Sensuuri iskee ikäryhmiinkin ja lujaa. Kommenttia lähtee kuin venäjällä oltaisiin.

      • Anonyymi

        Vanha kateellinen stalkkaaja, sota on ehkä sekottanut päätä lisää ja kun ei ymmärrä politiikastakaan mitään, sohii mitä sohii.


    • Anonyymi

      Kyllä sinne lähti käyhän katsomassa
      Murhainfo=järjestäytynytrikollisuus=cannonball mc. Saat kuvia sekakäyttäjistä 3, hyvä puoli on yhteiskunta pääsee eroon heistä luulen pysyvästi
      Siinä on teille Ukraina pelastuu
      Tai sitten ei mutta yksi asia on varma
      Suomi on turvallisempi paikka tuon jälkeen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe