Annetaan olla

Anonyymi

Oli typerää edes toivoa näin pitkään, että sullakin olisi tunteita.
Olen varmaan sairas kuvittelija tai jotain. Ihan sama. Moi.

70

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan siinä joskus käy. Jos kysyy toiselta suoraan tai selvittää asian niin sen jälkeen on lopulta helpompi olla vaikka aluksi kirpaisee.

      • Anonyymi

        Mitä sinäkin palstaIuuha mistään tuntemisesta tiedät? Joka paikkaan pitää olla vaan kommentoimassa, Hankipa ensin elämä ja tule sitten kertomaan.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittanee "näin pitkään" ??!

      • Anonyymi

        2 vuotta ja 3 kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 vuotta ja 3 kk.

        Hmmm, aikajana osuu yhteen tiettyyn ajanjaksoon mutta olen ajatellut niin että pidät enemmän nuoremmista ja vaaleista tyypeistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 vuotta ja 3 kk.

        No eipä oo pitkä aika.
        T: Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm, aikajana osuu yhteen tiettyyn ajanjaksoon mutta olen ajatellut niin että pidät enemmän nuoremmista ja vaaleista tyypeistä?

        En minä pidä ihmisistä iän tai värin perusteella.
        Kemiaa on tai ei.
        Et sinä hän ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä oo pitkä aika.
        T: Mies

        Ei minustakaan. Tuon ajan jaksaa hyvin odottaa elämänsä rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 vuotta ja 3 kk.

        Tietääkö vastapuoli asiasta, tunteistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 vuotta ja 3 kk.

        Aika ikkuna osuu. Kumpa hän kaipaisi minua jossain🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikkuna osuu. Kumpa hän kaipaisi minua jossain🤔

        J-mies?


    • Anonyymi

      Niin oli samaa mieltä kanssasi, hyvää jatkoa voi hyvin.

      • Anonyymi

        Kiitos samoin ja pärjäile. En toki oleta, että sinulle olisi aloitus, mutta jutellaan kun sitä niin toivot.


    • Anonyymi

      Tuuleen huutelua taas.

      • Anonyymi

        Ole sitten hiljaa joskus.


    • Anonyymi

      Puhu oikeassa elämässä hänen kanssaan ja selvitä asiat.

      • Anonyymi

        Tuskinpa vaan. Ehkä omat kuvitelmat on ihan hyvä pitää itsellään. Enemmän tuntuu kiusaantuvan läsnäolostani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vaan. Ehkä omat kuvitelmat on ihan hyvä pitää itsellään. Enemmän tuntuu kiusaantuvan läsnäolostani.

        Entäpä jos hän ajattelee samoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos hän ajattelee samoin?

        En tiedä mistään mitään. Kirjoitin tuon aloituksen jonkinasteisen kiihtymyksen vallassa. Ehkä olin liian jyrkkä. Nämä palstavahtaajat saa nyt usein ymmärtämään miten olen kuitenkin vielä ihminen ja miten musta saa joku aika rakastavan ja normaalin kumppanin :) Noista härkkijöistä on apua oikeasti matkalla häneen, vaikka ne ei kivoja olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistään mitään. Kirjoitin tuon aloituksen jonkinasteisen kiihtymyksen vallassa. Ehkä olin liian jyrkkä. Nämä palstavahtaajat saa nyt usein ymmärtämään miten olen kuitenkin vielä ihminen ja miten musta saa joku aika rakastavan ja normaalin kumppanin :) Noista härkkijöistä on apua oikeasti matkalla häneen, vaikka ne ei kivoja olekaan.

        Varmasti saa. Uskoisin että joku helmenkalastaja noin kauniin helmen vielä löytää ja tunnistaa.
        Toivottaisin onnea mutta en usko että tarvitset sitä. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vaan. Ehkä omat kuvitelmat on ihan hyvä pitää itsellään. Enemmän tuntuu kiusaantuvan läsnäolostani.

        Itsesääli on sairasta AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vaan. Ehkä omat kuvitelmat on ihan hyvä pitää itsellään. Enemmän tuntuu kiusaantuvan läsnäolostani.

        Jos olet yli 2v antanut hänelle ristiriitaisia signaaleja, niin hän on varmaan jo kyllästynyt leikkiisi ja katsoo ettet tiedä mitä tahdot. Ainoastaan suoraan kysymällä ja juttelemalla saat itsellesi vastauksia jos niitä haluat. Tietenkin aina voi ylläpitää haavekuvaa ja silloin aikanaan hän häviää elämästäsi ja saat jatkaa haaveilua hautaan asti, ellei tule uutta etäistä haaveiltavaa kohdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsesääli on sairasta AP

        Eikä ole. Ihan normaalia mitä kaikki tekee joskus. Älä turhaan ylennä itseäsi naurettavilla fraaseilla.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan mies tyytyisi vanhoihin kumiankkoihin, jos on parempaa tarjolla. Ja jos noin kauan olet yksipuolisesti kaivannut, niin ei kyse ole ainakaan rakkaudesta kuin ehkä sinun puolelta. Ja sanoisin ennemmin pakkomielteestä, kuin rakkaudesta.

      • Anonyymi

        Voi, että sinäkö ihan sukupuolen näit aloituksesta vai onko sinulla kenties pakkomielle kytätä muita naisia jopa silloin kun ei mitään perustetta ole? Hanki raasu elämä. Sivusta ystävän neuvo


      • Anonyymi

        En ole mikään kumiankka. Olen ihan paras minä tällaisena kuin olen. Kaksi vuotta ei ole millään tapaa pitkä aika ihastuneelle. Etkä sinä voi tietää hänen tunteistaan kun et sinä tiedä kuka minä tai hän on, joten pidä vaan suusi kiinni siellä.

        Sinun kommenttisi ei ole muutenkaan terveitä. Sinä pidät tätä palstaa tuon sairautesi vallassa ja vietät täällä kaiken aikasi. Olet niin kateellinen täysin ventovieraillekin. Yöks sanon minä.


      • Anonyymi

        Mutta kiitän sinua. Sinun typerät kommenttisi saa mut aina tajuamaan miten normaali mä sitten loppupeleissä olenkin ja ihan varmasti hyvä vaihtoehto jollekin :)
        Taitaa sen miehen vaivaantuminen olla pelkkä ihastusta sekin. Kiitos. Otan yhteyttä suoraan mieheen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, että sinäkö ihan sukupuolen näit aloituksesta vai onko sinulla kenties pakkomielle kytätä muita naisia jopa silloin kun ei mitään perustetta ole? Hanki raasu elämä. Sivusta ystävän neuvo

        Miehenä sanon, että jotkut voisi olla korjaamatta naamaansa paskaksi ja hoitaa ennemmin niitä päänsisäisiä ongelmia. Silloin voisi lykästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, että sinäkö ihan sukupuolen näit aloituksesta vai onko sinulla kenties pakkomielle kytätä muita naisia jopa silloin kun ei mitään perustetta ole? Hanki raasu elämä. Sivusta ystävän neuvo

        Kyllä se tietää yhtä hyvin kun sinä, hän (tuo kommentoija) itse tai minä (ap), että naisilta nämä on kaikki. Miesten tyyli on ihan toisenlainen. Mies ei tulisi nettipalstalle kutsumaan täysin ventovierasta naista kumiankaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä sanon, että jotkut voisi olla korjaamatta naamaansa paskaksi ja hoitaa ennemmin niitä päänsisäisiä ongelmia. Silloin voisi lykästää.

        Sinä et ole mistä nähnytkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tietää yhtä hyvin kun sinä, hän (tuo kommentoija) itse tai minä (ap), että naisilta nämä on kaikki. Miesten tyyli on ihan toisenlainen. Mies ei tulisi nettipalstalle kutsumaan täysin ventovierasta naista kumiankaksi.

        Sinä olet mies ja kumiankaksi kutsuja harvinaisen heikolla itsetunnolla varustettu nainen joka saa kiksejä toisten naisten kiusaamisesta. Te olette unelmapari


      • Anonyymi

        Miksi sitä pitäisi salailla, että olen nainen ja kirjoitan miehelle. Jokainen sen tietää muutenkin, että naisilta täällä on suurin osa ja miehet kyllä sanoo, jos on mieheltä. Eikä mua haittaa pienet sivallukset :) Oikeastaan ne vaan antaa voimaa ja estää luovuttamasta. Olin vaan nälissäni, pettynyt, surullinen, kaikenlaista. Pidin tuon aloituksen jälkeen ruokatunnin ja jo on parempi mieli taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä pitäisi salailla, että olen nainen ja kirjoitan miehelle. Jokainen sen tietää muutenkin, että naisilta täällä on suurin osa ja miehet kyllä sanoo, jos on mieheltä. Eikä mua haittaa pienet sivallukset :) Oikeastaan ne vaan antaa voimaa ja estää luovuttamasta. Olin vaan nälissäni, pettynyt, surullinen, kaikenlaista. Pidin tuon aloituksen jälkeen ruokatunnin ja jo on parempi mieli taas :)

        Sulla on mies aina ruokatauko menossa ja hyvin geneeriset aiheet muutenkin. Itkettää, väsyttää, itkettää, väsyttää ja uusi kierros samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä sanon, että jotkut voisi olla korjaamatta naamaansa paskaksi ja hoitaa ennemmin niitä päänsisäisiä ongelmia. Silloin voisi lykästää.

        Sinun naamaasi taas ei auttaisi minkäänlainen korjaaminen, ja luonne vielä rumentaa entisestään joten ei kovin hyvin mene, sivusta hahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mies ja kumiankaksi kutsuja harvinaisen heikolla itsetunnolla varustettu nainen joka saa kiksejä toisten naisten kiusaamisesta. Te olette unelmapari

        Minä olen nainen kuten me kaikki 3. Hyväksy se tai ole hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mies ja kumiankaksi kutsuja harvinaisen heikolla itsetunnolla varustettu nainen joka saa kiksejä toisten naisten kiusaamisesta. Te olette unelmapari

        Sulla on pakkomielle tuo mieheksi väittäminen. Tiedät itsekin ettei se ole totta. Teet sen varmuuden vuoksi noin 10 naiselle täällä päivittäin. Oletan, että todellinen syysi on mustasukkaisuus jostain palstamiehestä ja yritys hiljentää muut naiset. Ei tule onnistumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mies aina ruokatauko menossa ja hyvin geneeriset aiheet muutenkin. Itkettää, väsyttää, itkettää, väsyttää ja uusi kierros samaa.

        Kaikki väärin. olen nainen ja töissä taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on pakkomielle tuo mieheksi väittäminen. Tiedät itsekin ettei se ole totta. Teet sen varmuuden vuoksi noin 10 naiselle täällä päivittäin. Oletan, että todellinen syysi on mustasukkaisuus jostain palstamiehestä ja yritys hiljentää muut naiset. Ei tule onnistumaan!

        Tuo on se joka sitä rölliä huhuilee täällä päivät pitkät, äärimmäisen mustasukkainen hänestä vaikka yrittää sen verhota (HUONOSTI) muka naljailuun häntä kohtaan....


        Voin kuvitella mikä karvaperce siellä ruudun takana istuu hiukset rasvaisena täällä räntäten. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on se joka sitä rölliä huhuilee täällä päivät pitkät, äärimmäisen mustasukkainen hänestä vaikka yrittää sen verhota (HUONOSTI) muka naljailuun häntä kohtaan....


        Voin kuvitella mikä karvaperce siellä ruudun takana istuu hiukset rasvaisena täällä räntäten. Sivusta

        Olet huvittava kun vastailet itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on se joka sitä rölliä huhuilee täällä päivät pitkät, äärimmäisen mustasukkainen hänestä vaikka yrittää sen verhota (HUONOSTI) muka naljailuun häntä kohtaan....


        Voin kuvitella mikä karvaperce siellä ruudun takana istuu hiukset rasvaisena täällä räntäten. Sivusta

        Se ei itseasiassa taida olla sama. Se röllin huhuilija inhoaa ei-miaa ja väittää, että tuo mieheksi muita väittävä olisi se ei-mia. Tuo joka nimitteli kumiankaksi voisi olla se röllin huutelija, se vihaa oikeasti muita naisia ja pitää kaikki muita kuin itseään huo*ina meikkipeIIeinä eli kumiankkoina. Mieheksi väittäjä on eri nainen, joku palstalla yhtä pitkään (10-20v) asunut sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huvittava kun vastailet itsellesi.

        Nyt meni väärin, tuo viesti ei ollut multa. Olen sitä mieltä että mieheksi inttäjä ja röllin huutelija ei ole sama hlö. Luepa mitä vastasin tuolle. Huono tuuri vaan kun molemmat "palstan omistajat" osuu palstalle silloin kun mulla oli paha mieli ja kiukuttelin yhdelle :) t. ap


      • Anonyymi

        Oletko koskaan kuullut rakkaudesta?
        Oletko koskaan nähnyt kumimiehiä kumiankkojen kainalossa?
        Ulkonäkö ei aina ratkaise, eikä edes ikä. Mutta tällaisille palstoille tietysti eniten sellaisia kasaantuu, joille ihmissuhteet on sitä pintaa lähinnä.
        Siksi!


      • Anonyymi

        Emakko? Minkä ikäinen olet? 13?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, että sinäkö ihan sukupuolen näit aloituksesta vai onko sinulla kenties pakkomielle kytätä muita naisia jopa silloin kun ei mitään perustetta ole? Hanki raasu elämä. Sivusta ystävän neuvo

        Siusta kommentti;
        - Ei kultä YSTÄVÄN neuvolta vaikuttanut.
        Halusit olla ilkeä.
        Jos ilkeilet, älä neuvo.


      • Anonyymi

        Sivukommentti
        Oletko tyytyväinen nyt kommenttiisi ja itseesi?
        Näetkö mitään loukkaavaa kommentissasi?
        Tunnetko itsesi muita paremmaksi loukatessasi heitä?
        Osaatko katsoa peiliin, noin kuvainnoillisesti?
        Onko sinulla tänään hyvä päivä?
        Oletko onnellinen?


      • Anonyymi

        vanhassa vara parempi,on elämän kokemusta,


    • Anonyymi

      No seurustelisitko itte ihmisen kanssa joka pitää sua kehitysvammaisena?

      • Anonyymi

        En pidä häntä kehitysvammaisena. Mistä moinen ajatus tuli? Minä olen ihan oikeasti ihastunut tuohon ihmiseen. Niin ihastunut, että kirjoittelen Suomen sekopäisimpien ihmisten kanssa nettipalstalla viikottain häntä kaivaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä häntä kehitysvammaisena. Mistä moinen ajatus tuli? Minä olen ihan oikeasti ihastunut tuohon ihmiseen. Niin ihastunut, että kirjoittelen Suomen sekopäisimpien ihmisten kanssa nettipalstalla viikottain häntä kaivaten.

        Silloin saa olla jo aika ihastunut :D
        Ihan vitsinä tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin saa olla jo aika ihastunut :D
        Ihan vitsinä tämä.

        Todellakin :)
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin saa olla jo aika ihastunut :D
        Ihan vitsinä tämä.

        Vitsinä sen itsekin tarkoitin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä häntä kehitysvammaisena. Mistä moinen ajatus tuli? Minä olen ihan oikeasti ihastunut tuohon ihmiseen. Niin ihastunut, että kirjoittelen Suomen sekopäisimpien ihmisten kanssa nettipalstalla viikottain häntä kaivaten.

        Sivusta
        Kerro se hänelle.
        Kerro....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta
        Kerro se hänelle.
        Kerro....

        Kyllä minä yritän..


    • Anonyymi

      Jos noin toivot että hänellä olisi tunteita, niin on turha spekuloida sitä täällä tai edes mielessäsi. Kerro se hänelle, sillä jos hänelläkin on tunteita niin sittenhän voit vain voittaa ja mikäli hänellä ei olisi tunteita, voittaisit siinäkin, että voisit jatkaa elämääsi tietäen ettei siitä koskaan olisi tullut yhtään mitään. Olet sitten avoin uusille tuulille ja suhteille, puhtaalta pöydältä.
      - S -
      Nainen sivusta.

    • Anonyymi

      Mistä tuo kaksi vuotta ja kolme kuukautta on laskettu?

      Siitä kun ekaa kertaa näitte vai?

      • Anonyymi

        Ei vaan jostain muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan jostain muusta.

        Edellisen kerran kun näitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisen kerran kun näitte?

        Ei vaan ihastumisesta laskettu tuo aika.
        Me nähtiin tänään viimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan ihastumisesta laskettu tuo aika.
        Me nähtiin tänään viimeksi.

        Missä näitte


    • Anonyymi

      Jos se oot SINÄ niin puhutaanko suoraan ja IRL

      • Anonyymi

        Jos se oon minä niin tottakai. Säästäkö puhutaan vai muusta?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Asiat selviää puhumalla face to face.

    • Anonyymi

      Jos toinen ei puhu etkä itse jaksa aloittaa likatyötä sadatta kertaa?
      Homma kaatuu siihen.
      Ei jaksa enää.

    • Anonyymi

      Toivottavasti kysyit häneltä kuitenkin suoraan.

    • Jos olet hän ketä luulen/toivon Pitäs varmaan nähäkkin eikä vaan s.postin kautta jutella.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe