Naisten keskipituuteen verrattuna.
Ei mitään asiaa mallimarkkinoille jos sattuis olemaan luonnonkaunis.
Miksi te lesbot olette lyhykäisiä
31
1411
Vastaukset
- Anonyymi
Itse oon 180cm niin tämä ei koske ainakaan mua. :P
- Anonyymi
Toi väite ei perustu mihinkään, ja sitä paitsi - ihan sama.
- Anonyymi
Tää väite on outo... Eikä pidä paikkaansa 🤔
Itse olen 172cm- Anonyymi
Yleensä lespot on lyhkäsiä , lihavia ja oudon näköisiä.
Ja ne vielä lepertelee keskenään. Outoa , ei ihmisten pariin pitäisi heitä päästää!
- Anonyymi
Outo väite.
- Anonyymi
Täälläkin 172 cm, en kutsuisi itseäni lyhyeksi... 😂
- Anonyymi
Et sinä höpsö 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Olipas aloitus, aika montakin mallia tiedän :). Ps. teen myös itse mallin hommia
- Anonyymi
MALLEJA ON JOKA LÄHTÖÖN................
- Anonyymi
Ai lyhyt ei voi olla kaunis? Tiedän monta viehättävää lyhyttä naista.
- Anonyymi
Minäkin... olen rakastunut yhteen sellaiseen 🥰
Ihqu aihe ja viel ihqumpii vastauksii.
Ihanko tosissanne… 🤣- Anonyymi
Mikä sit on lyhyt? 😁
- Anonyymi
Alle 165 cm.
- Anonyymi
Ihan menomestoissa havaittu.
Melkein kääpiöitä suuri osa!- Anonyymi
No jos ne paremmat ihmiset on jo pariutuneet eikä käy enää missään.
- Anonyymi
Sä oot varmaan käynyt minibaarissa, hihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ne paremmat ihmiset on jo pariutuneet eikä käy enää missään.
Syrjivätkö lyhyet toisiaan kuten lihavat.
- Anonyymi
Mitä tätäkin toistellaan vuosikymmenestä toiseen, hohhoijaa. Joka palsta on nykyään yhtä huono.
Pituutta on 168, mutta yhdentekevä mitä näihin vastaa.- Anonyymi
Keskipituus.
- Anonyymi
Vaikkakaan ei pidä paikkaansa, että lesbot olisivat keskimääräistä lyhyempiä, nyt on kysyttävä mitä pituus merkitsee lesbolle? Heteromaailmassa lyhyys ei ole naiselle miinusta millään tavalla, mutta onko se todella sitä lesbolle? Onko lesbojen piireissä todella niin, että pituus = korkea taso? Kliseen mukaan nainen, joka ei kelpaa miehille joutuu alkamaan lesboksi, koska lesbot eivät ole pinnallisia kuten miehet. Vai onko kyse siitä, että halutaan ehdottomasti nainen, josta tietää, ettei sitä kukaan mies minulta nappaa, kun on miehille liian pitkä??
- Anonyymi
Edelleen, ulkonäkö on yksi tekijä parinvalinnassa. Seksuaalisuudesta riippumatta.
- Anonyymi
Olen käynyt bileissä joissa on ollut lesboja.
Keskipituus on totisesti lyhyempi kuin koko nais väestöllä.
- Anonyymi
Kiinnostavampaa on kyllä se miten lesboista kolmannessa persoonassa puhuva henkilö tuntee niin paljon lesboja, että on kykenevä tekemään tällaisen yleistyksen?
- Anonyymi
Baarit ja isommat mestat.
- Anonyymi
LISÄKSI LESBOT AJAVAT HIUKSENSA PALJAAKSI, NENÄSSÄ RENKAITA, JA TYMPEITÄ JA LIHAVIA
- Anonyymi
😂 mahtava aivopieru
- Anonyymi
OKSETTAA VIELÄKIN, KUN TAKSIJONOSSA LESBO KÄVI KIINNI. PYSYKÄÄ OMALLA REVIINILLÄ.KALJUPÄÄT.
- Anonyymi
Ja tässä yhtä ihana toinen 😂 aivopieru
- Anonyymi
Tapasin kaksi lesboparia vähän aika sitten. Molemmat osapuolet sekä lyhyitä että "tätimäisesti" ja androgyynisesti pukeutuvia kolmekymppisiä.
- Anonyymi
Olet kyllä hauska tapaus. Tapasit siis sattumalta neljä lyhyttä ja "tätimäisesti ja androgyynisesti” pukeutuvaa naista. Ehkä lesboja? Jestas, on sullakin huolenaiheet 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006