Itähelsingissä kuljetaan keskiikäisten sekaseurassa.
Kyse seniori muslimimiehestä ja seniori suominaisesta.
Kyse aidosta sulatuksesta.
Kyse ei ole nuorista ensirakastavaisista.
Kyse on aidosti kypsistä ihmisistä,
jotka rikkoivat kulttuurin, uskonnon, ajan ja paikan estoja.
Samanlainen liitto olisi mahdoton Oulussa, Lieksassa, Vaasassa, Jyväskylässä.
Itä-Helsingissä se on mahdollinen tänään 10.03.2022 klo päiväsaikaan.
Tumma mies ja vaalea nainen kävelivät käsi kädessä yhdessä!!
Mistä se puhuu?
Se sanoo siitä, että mielenkiintoa on suuntaan ja toiseen!
Että liikehdintää on näkyvissä!
Että testataan uutta.
Aika on kehittynyt.
Rakkaus voittaa!
Elämä voittaa!
Suomi voittaa!
Mahdoton on mahdollista
4
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin keskustassa on vain tummempi NATO ja keskiikäisempi suomalainen yhdessä.
He ovat yhdessä poliittisista syistä, rahasta ja asemasta.
Itä-Helsingissä ollaan yhdessä mielenkiinnosta, halusta, tahdosta, himosta, rakkaudesta, mutta ennen kaikkea mahdollisuudesta kokea sellaista siis ajasta, joka sen mahdollisti!
Allah Akhbar Jeesus Ristus - Anonyymi
Muu Suomi katsoo 60 v ensirakastavaisia, suomalaista naista ja muslimi tummaa miestä ja on KATEELLINEN!
Heidän elämänsä valuu hukkaan, koska maahanmuutto ei ole tavoittanut heitä heidän oman elämänsä aikana ja he tuntevat kuolevansa janosta.
Suomen Rakkaus elää Itä-Helsingissä vain ainoastaan.
Miten harmillista, että sitä ei löydä vielä aikaan muualta Suomesta.- Anonyymi
Pötyä!
- Anonyymi
Ihana kirjotus. Minäkin kuljin Suomalaisena naisena 22vuotta. Hän kuoli 1 vuosi sitten. Mutta seurustelimme.Enempää en tahtonut, Riitti suhde, Meidät nähtiin tiedetiin kaikki. Ei ollut salaisuus, Vain suomalaiset ei sitä hyväksyneet. Ei sukuni, terv. Haukkuma nimelläni suoalaiset; Se valkoinen kurdi nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023