Kertokeehan millaiset kihla-ja vihkisormukset teillä on! Ja tiedetäänhän se ettei sormukset ole tärkeimmät, mutta täällä niitä saa kehua ihan täysin. Itselläni on kihla tavallinen, ohuin mahdollinen puolipyöreä keltakultainen rinkula, ja vihkisormus (jota mies ei anna vielä edes nähdä) on pienillä 10x n.0,03 karaatin timanteilla varustettu ohut, keltakultainen sormus. Molemmat on ihania!
Millainen sormus?
8
2541
Vastaukset
- Minulla
on kihlasormuksena sileä keltakultainen sormus (Diana-sormus) ja vihkisormus on myös keltakultainen ja siinä on upotettuna 5 timanttia. Molemmat sormukset on ohuita.
Tuuli - näin ikään
Meillä molemmilla (miehellä ja minulla) ohut keltakultainen kihlasormus, sileä sellainen. Ja mulla vihkisormuksena perintösormus miehen puolelta, valko-/keltakultainen, jossa yksi iso timantti! =)
Mukavaa kesää jo aviotuneille kanssasisarille sekä vasta hääpäivää odottaville! - Ida
Meillä on ohuet, puolipyöreät valkokultaiset kihlasormukset.
- nämä
Kihla kultaa, 3 timanttia upotettuna. Vihkarissa 0,30 ct ja jokunen pienempi timsu, yhteensä 0,50 ct.
Ne ovat todella kauniita! - hanna
Kihlasormukset ovat molemmilla samanlaiset; ohuet kultaiset sormukset, joissa on kuviointi. Miehen vihkisormus on sileä kultainen ja minulla on muuten samanlainen, mutta siihen on upotettu 5 timanttia.
- on näin
Meillä molemmilla sileät 3mm kihlat ja mulla vihkisormuksena sileä 3mm jossa on 5 timanttia yht.0.10ct tähti-istutuksessa. Sopii hyvin yhteen kun on saman levyiset sileät...
- Karoliina
on molemmilla 4mm kulmikkaat kihlasormukset.
- utelias
Aikaisemmin luin tässä että sormukset hinkatessaan kuluvat. Oletteko te huomanneet että vierekkäin olevat sivut olisivat kuluneet? Jos ette oletteko juottaneet sormukset yhteen? Vai mitä olette tehneet ettei ole kulunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364