Minullakaan ei aukea
tämä sivu http://www.pyramus.com/acim/
jos tuo viimeinen kauttaviiva acim:n perästä on pois.
Pääsitkö viimein impulssisivulle?
6
691
Vastaukset
- admata.
Mystinen homma, mutta minä en saa www.pyramus.com sivustoa auki mitenkään päin.
Mitään varsinaista virheilmoitusta ei tule, vaan täysin valkoinen ruutu, joka väittää olevansa valmis.
Sivuston kyllä pitäisi olla ok. Näkyy googlessakin, mutta ei vaan aukene:(- SpedePappa
Luulen että tietokoneesin NAT-reitys sekoittaa liikennettä sen verran ettei pääse, itsellenikään ei auennut kun oli NAT päällä mutta kun otin sen pois niin johan toimii, ja tuo NAT ei liity palomuureihin tms. juuri ollenkaan vaan se on "osotteiden kääntö"
- A. Acimlainen
Siellä olisi paljon aihepiireittäin koottuja sitaatteja ACIM:sta. Alexander joka on tehnyt ne sitaattiosat tuntuu olevan hyvin perillä kirjan sanomasta.
Toivottavasti vielä joskus pääset sivulle. - admata.
SpedePappa kirjoitti:
Luulen että tietokoneesin NAT-reitys sekoittaa liikennettä sen verran ettei pääse, itsellenikään ei auennut kun oli NAT päällä mutta kun otin sen pois niin johan toimii, ja tuo NAT ei liity palomuureihin tms. juuri ollenkaan vaan se on "osotteiden kääntö"
>>
Luulen että tietokoneesin NAT-reitys sekoittaa liikennettä sen verran ettei pääse
>>
Minulla on kaapelimodeemi, jossa on NAT-palomuuri. Nyt olen vielä hukannut salasanankin, jolla pääsisin asetuksia muuttelemaan, mutta sieltä se varmaan kiikastaa että pitäisi ottaa rasti pois ruudusta 'enable nat'
Pitäisi varmaan resetoida laite, jotta pääsisi säätelemään, mutta silloin joutuisin asentamaan uudestaan myös langattoman verkon, jonka varassa toinen koneeni on...
Pitänee joku päivä toteuttaa kunhan kerkeää. - admata.
admata. kirjoitti:
>>
Luulen että tietokoneesin NAT-reitys sekoittaa liikennettä sen verran ettei pääse
>>
Minulla on kaapelimodeemi, jossa on NAT-palomuuri. Nyt olen vielä hukannut salasanankin, jolla pääsisin asetuksia muuttelemaan, mutta sieltä se varmaan kiikastaa että pitäisi ottaa rasti pois ruudusta 'enable nat'
Pitäisi varmaan resetoida laite, jotta pääsisi säätelemään, mutta silloin joutuisin asentamaan uudestaan myös langattoman verkon, jonka varassa toinen koneeni on...
Pitänee joku päivä toteuttaa kunhan kerkeää.Resetoin kaapelimodeemini ja ruksasin enable NAT pois päältä ja johan toimii:)
Olen kuitenkin siinä käsityksessä että NAT olisi "hyvä olla" päällä. Tietääkö SpedePappa asiasta enemmän?
Paljon näyttää tekstiä olevan ja käsitteitä täytyy hieman pohtia, mutta pitänee tutustua ajan kanssa. - SpedePappa
admata. kirjoitti:
Resetoin kaapelimodeemini ja ruksasin enable NAT pois päältä ja johan toimii:)
Olen kuitenkin siinä käsityksessä että NAT olisi "hyvä olla" päällä. Tietääkö SpedePappa asiasta enemmän?
Paljon näyttää tekstiä olevan ja käsitteitä täytyy hieman pohtia, mutta pitänee tutustua ajan kanssa.Jo sulla on XP, niin laita sen oma palomuuri päälle, NAT on hyvä vaan silloin, jos häiriköit vaikkapa täällä paljon niin sinua ei pysty niin helposti jäljittämään, muuten NAT on melko tarpeeton, ainiin jos on monta konetta samassa liittymässä niin voi olla NAT pakollinen et toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274665Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451045Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231014PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120834Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39817- 37784
- 110768
- 137697