Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta en löytänyt muuta palstaa. Siis tilasin yli puolet vuotta sitten ilmalämpöpumpun joka asennuksineen sanottiin maksavan 2100 e. Laskua olen odottanut puoli vuotta. Kannattaako mun pitää olla yhteydessä tähän firmaan ja kysyä laskun perään vai annanko asian olla, koska jos laskua ei kommentteja skaan tule niin saan tän ilimatteeksi
Laskua ei tule
7
407
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pumppu siis asennettu vai ei?
Jep, jos pumppu on asennettu, ja kolmeen vuoteen ei mitään kuulu, niin sait ilmaiseksi. Se kun on velan vanhenemisaika, jos velasta ei muistuteta.
Mutta vähän kurjaa se voi 2,5 vuoden päästä saada lasku asiasta, kun olet asian jo unohtanut, eikä sillä hetkellä nyt olisikaan oikein kahta kiloeuroa ylimääräistä tarjoilla.
Kannattaa siis ehkä kysyä perään tai ainakin laittaa raha sivuun.
Jos pumppuakaan ei puolessa vuodessa ole kuuluunut, kannattaa ehkä ilmoittaa, että tilaus on peruttu, ja vaihtaa toimittajaa.- Anonyymi
Pumppu on asennettu !
- Anonyymi00005
Hyvä ajatus ennen oli 2 vuotta laskutus aika?
5 vuoden laskutamattomuus ja ulosotto/ vedätys infinssa alla tiedot
Yksityis tiet
Vesipuisto jne.
Pakko haku ajatus laskutus viive 5
Tietty ryhmä puhuu tätä ivaa tietyistä ihmisistä kiodit
Kun sanoo en anna jatkaa tätä ihmisoikeus rikotusta sekä kunnian loukata , saa muut naiset Suomessa 2026 puhua omia samanlaisia ongelmia
- Anonyymi
Hohoijaa...miten ihminen voi olla tyhmä. Kai nyt ymmärrät jos ei laskua ala kuulumaan niin tietenkin kysyt että missä lasku ja voitteko laittaa maksutiedot vaikka sähköpostiin. Toki voit odotella ja joku päivä tulee haaste velkomusoikeuteen...nääs velkojalla voi olla vaikka väärä osoite, laskut ja muistutkset on menneet minne liekin, myös perintätoimiston laskut.
En tiedä koskeeko velkojan ilmoittama maksuhäiriö myös tämän tyyppisiä laskuja vai vain kulutusluottoja mutta velkoja voi laittaa asiakastietoon ilmoituksen maksuhäiriöstä jos eräpäivästä on 3kk. ym.- Anonyymi00006
Onhan se nolo ilmaiseksi ottaa.
Soita sinne ja kerro, että et oo saanut laskua. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onhan se nolo ilmaiseksi ottaa.
Soita sinne ja kerro, että et oo saanut laskua.Ei enää kannata. Puolitoista kuukautta, ja aloittaja sai ilmaisen ilpin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei enää kannata. Puolitoista kuukautta, ja aloittaja sai ilmaisen ilpin.
Myönnän nopeasti nolon laskuvirheeni. Vanhaksihan se heilahti jo viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953547Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182358Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91138- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955- 80947