Katkerat köyhät kakarat haluaisivat ostaa oikeita kameroita

Anonyymi

Katkerat kakarat haluaisivat ostaa laadukkaita kameroita, mutta kun heidän vähäiset rahansa eivät niihin riitä.

Kyllähän se köyhän elämä on varmaankin raskasta.

2

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digikameroiden markkinat vuonna 2020 olivat 5,7 miljardia dollaria. Älypuhelimien 378 miljardia, n. 60 kertaiset. Suomessa vuonna 2020 kameramarkkinat (ei objektiiveja) olivat 36 miljoonaa euroa. Älykellot olivat yli 100 miljoonaa.

• Anonyymi

Siitä huolimatta ammattikuvaajat eivätkä muutkaan vakavasti valokuvaukseen suhtautuvat harrastajat eivät kuvaa kännykkä lelukameroilla, jos oikea kamera on saatavilla.

Kännykkä lelukameroita ei ole edes suunniteltu vakavampaan käyttöön, eikä niiden kuvanlaatu tai käytettävyys kykene kilpailemaan oikeiden nykyaikaisten järjestelmien ja laadukkaiden objektiivien kanssa.

Olen huomannut että tiedon taso tällä palstalla on todella matala ja täällä kirjoittaa paljon sellaisia tumpuloita, jotka eivät ymmärrä valokuvauksesta ja kameroista yhtään mitään. Ne raukat kuvittelevat, että lelukameroiden mainospikselit takaisivat ylivoimaisen kuvan teknisen laadun, vaikka niillä ei käytännössä ole mitään merkitystä. Sitäpaitsi kännyköiden kyseessä ollen puhutaan harhaanjohtamisesta. Lelukameroiden tele- ja laajakulma objektiiveilla saadaan yleensä vain 10-12 megapikselin kuvia ja em. objektiivien huono valovoima sekä kännyköiden mitättömän pienet kennot takaavat sen, että vähänkään heikommassa valaistuksessa kuvat ovat lähes käyttökelvottomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6648
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4582
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      56
      2319
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1878
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      7
      1438
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1219
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1214
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1191
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1154
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe