Testosteronin hankinta ilman transpolia

Anonyymi

Joo elikkä transpolin jonot ja kaikki kauhutarinat joita oon sieltä kuullut on saanut mut ajatteleen että hormoonien hankinta tavalla tai toisella ilman sinne menoa on mulle paras vaihtoehto. Mun lähete sinne myös evättiin, jostain syystä. En vain täysin tarkkaan tiedä, mitä vaihtoehtoja mulla on. Oon kuullut että suomessakin käytännössä joku yksityinen lääkäri voi määrätä hormoonit ilman diagnoosia, mutta tällaisen lääkärin löytäminen voi olla vaikeaa. Jotkut ovat myös saaneet reseptin virosta. Vaarallisempi tapa olis kai ostaa joltain diileriltä mutta en sitäkään tiedä että mistä sellasen muka löytäis. Tiedän jo testosteronin vaarat ja vaikutukset, ja että suositeltavaa olisi mennä transpolille tutkimuksiin, mutta se ei ole mulle vaihtoehto, en kaipaa asiasta paasausta. Sähköpostilla puhuminen käy myös, mikä vain tieto auttaa jos sitä löytyy

23

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrität uudestaan transpolille. Tai soitat suoraan ja kysyt miksi evättiin/laitettiin jäähylle.

    • Anonyymi

      Googleta gendergp

    • Anonyymi

      Yksi lääkkeitä vapaasti kirjaillut lääkäri sai hiljattain tuomion moisesta. Nyt saattaa olla noilla markkinoilla aika hiljaista

    • Anonyymi

      Jos hormonien saaminen kuulostaa kauhutarinalta ja pelkäät ettet pääsisi läpi, on tuo vähintäänkin epäilyttävän kuuloista. Ei se loppujen lopuksi niin pitkään kestä käydä siellä tutkimuksissa. Jos haluat sooloilla ja katua, niin siitä vaan. Mitäs sitten teet kun on leikkaus edessä? Onko motiivit nyt ihan kohdallaan?

    • Anonyymi

      Onhan tuo kieltämättä hieman lyhytnäköistä, jos tarkoitus on elää miehenä yhteiskunnassa. Testot tekevät yleensä miehen näköiseksi, mutta aikooko henkilö bindata loppuelämänsä? Lähete rintakehäkirurgiaan tulee transpolilta, kuten myös lähete kohdunpoistoon, ja ilman kohdunpoistoa testojen käyttö aiheuttaa pahoja ongelmia aikanaan. Nimen ja henkilötunnuksen vaihto ei myöskään onnistu ilman transpolia.

      • Anonyymi

        Parempi vaan, etteivät ihmiset silvo toimintakelpoisia kehojaan rintoineen ja sukupuolielimineen, vaan pyrkivät hyväksymään itsensä. Pistäkää ne Youtuben tai minkälie tiktokin trans-videot pois ja menkää vaikka lenkille ulkoilmaan. Älkää jahdatko illuusioita, elämä on siihen liian lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi vaan, etteivät ihmiset silvo toimintakelpoisia kehojaan rintoineen ja sukupuolielimineen, vaan pyrkivät hyväksymään itsensä. Pistäkää ne Youtuben tai minkälie tiktokin trans-videot pois ja menkää vaikka lenkille ulkoilmaan. Älkää jahdatko illuusioita, elämä on siihen liian lyhyt.

        Tällä palstalla käy enemmän keski-ikäisiä, toki aina silloin tällöin eksyy nuoriakin, mutta suurin osa ei ole tiktok-sukupolvea. Omana aikanani, kun lähdin prosessiin, sitä ei ollut keksitty vuosikymmeniin. Lenkillä kyllä kävin, se ei sukupuoltani muuttanut :D

        Pointti oli tuossa lähinnä se, että hormonihoidot on parempi aloittaa lääkärin kanssa yhdessä, koska niiden käyttöön liittyy kaikenlaista mitä on hyvä ottaa huomioon ja transmies yleensä tarvitsee ja haluaa myös kirurgiaa. Sen jälkeen alkaa itsensä hyväksymisen prosessi miehenä, joka on hieman erilainen kuin cismiehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi vaan, etteivät ihmiset silvo toimintakelpoisia kehojaan rintoineen ja sukupuolielimineen, vaan pyrkivät hyväksymään itsensä. Pistäkää ne Youtuben tai minkälie tiktokin trans-videot pois ja menkää vaikka lenkille ulkoilmaan. Älkää jahdatko illuusioita, elämä on siihen liian lyhyt.

        Elämä on liian lyhyt ja ainoa tuhlata sinnittelemällä väärän sukupuolen mukaisesti, kun apukin on saatavilla.


      • Anonyymi

        Transihminen ei saa niitä parhaita kortteja elämässä, kyllä me sen tiedämme. Hoidot on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin ilman hoitoja.


      • Anonyymi

        Transtaustaisen elämässä on tietysti omat ongelmansa, mutta sille nyt ei voi mitään. En ole koskaan ymmärtänyt sitä logiikkaa, että hoidot pitäisi jättää käymättä, koska lopputulos ei kuitenkaan ole täydellinen. Mun vaihtoehdot transmiehenä oli tasan tässä:
        Elää elämäni kykenemättä yhdyntään ja saamaan lapsia rakastettuni kanssa ja tulla nähdyksi naisena, vaikka olen sisimmässäni mies/

        Elää elämäni kykenemättä yhdyntään ja saamaan lapsia rakastettuni kanssa ja tulla nähdyksi miehenä, jota myös sisimmässäni olen.

        Ei varmaan yllätä miksi valitsin kuitenkin hoidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transtaustaisen elämässä on tietysti omat ongelmansa, mutta sille nyt ei voi mitään. En ole koskaan ymmärtänyt sitä logiikkaa, että hoidot pitäisi jättää käymättä, koska lopputulos ei kuitenkaan ole täydellinen. Mun vaihtoehdot transmiehenä oli tasan tässä:
        Elää elämäni kykenemättä yhdyntään ja saamaan lapsia rakastettuni kanssa ja tulla nähdyksi naisena, vaikka olen sisimmässäni mies/

        Elää elämäni kykenemättä yhdyntään ja saamaan lapsia rakastettuni kanssa ja tulla nähdyksi miehenä, jota myös sisimmässäni olen.

        Ei varmaan yllätä miksi valitsin kuitenkin hoidot.

        Miehille (siis trans) hoidot tuntuvat toimivan paremmin, testo on sen verran kovaa myrkkyä. Mutta milläs jonkun 190-senttisen isopäisen miehen vartaloon syntyneen muutat naiseksi. Aika groteskia jälkeä tulee, eikä nyt puhuta mistään täydellisyyden tavoittelusta, vaan siitä että näyttäisi edes jotenkin "keskimääräiseltä" eikä joltain hybridiolennolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille (siis trans) hoidot tuntuvat toimivan paremmin, testo on sen verran kovaa myrkkyä. Mutta milläs jonkun 190-senttisen isopäisen miehen vartaloon syntyneen muutat naiseksi. Aika groteskia jälkeä tulee, eikä nyt puhuta mistään täydellisyyden tavoittelusta, vaan siitä että näyttäisi edes jotenkin "keskimääräiseltä" eikä joltain hybridiolennolta.

        Moni jättääkin hoidot väliin tuosta syystä. Heidän takiaan toivoisin, että tutkimusmenetelmät kehittyisivät, koska he hyötyisivät suuresti hoitojen aikaisesta aloituksesta.


      • Anonyymi

        Siihen rintakehäkirurgiaan pääsee kyllä ihan ilman mitään lähetteitä. T. Yksityisellä rinnat poistattanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen rintakehäkirurgiaan pääsee kyllä ihan ilman mitään lähetteitä. T. Yksityisellä rinnat poistattanut

        Jos todella näin on Suomessa, että rinnat poistetaan täysin eikä vain pienennetä, sitten tilanne on muuttunut aiempaan verrattuna.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään nimen voi vaihtaa ilman transpolia
        https://dvv.fi/etunimen-muuttaminen

        Kyllä, mutta henkilötunnuksen, eli virallisen sukupuolimerkinnän voi vaihtaa vain transpolien (molempien) ja hormonipolin lausuntojen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta henkilötunnuksen, eli virallisen sukupuolimerkinnän voi vaihtaa vain transpolien (molempien) ja hormonipolin lausuntojen perusteella.

        www.iltalehti.fi/politiikka/a/4922d0e3-2b40-4ca9-bbe3-5a5570c3423d


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        www.iltalehti.fi/politiikka/a/4922d0e3-2b40-4ca9-bbe3-5a5570c3423d

        Lain muuttumisesta on uutisoitu niin paljon että eiköhän transprosessiin hakeutuvat ole asiasta lukenut tai kuullut.


    • Anonyymi

      Kannattaa hakea ihan transpolin kautta ne hormonit. Ne kun voivat aiheuttaa myös erinäisiä terveyshaittoja toivottujen muutosten lisäksi.

    • Anonyymi

      Onko sulla sähköpostia? Jos siis edelleen ajankohtaista.

    • Ehkä kanmtsii kysyä naisurheilijoilta, heitä on sen näköisiä, että ei sitä rataa kauan kestä, että ilmestyy jo parransänki. Meillä mtf-transsuilla onkin sitten vaikeampaa

    • Anonyymi

      Viesti poistetaan keskellä yötä kun kysyy kokeeko mtf (eli oletettavasti nainen) itsensä transsuksi?

    • Anonyymi

      Ihminen joka kuuntelee kauhutarinoita on aika heikko. Normaalisti sitä otetaan ihhan omat kokemukset itselleen eikä koidemånkin kahjojen juttuja kuuntelemalla. Ei muuta kun vaan lääkäriin ja sitä kautta hoitaa asiaansa .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe