Tein Elisan ohjeiden mukaan generaattorilla htacces.acl ja htpasswd.acl-tiedostot. Tallensin ne salattavaan tiedostoon. Kun sivuille menee niin se kysyy salasanaa. Hurraa..mutta...back-napilla sivuille pääsee taas ilman salasanaa? Pitäiskö sieltä jotenkin kirjautua sit ulos. En nyt ymmärrä yhtään. Tietääkö joku mitä tehä? Tuskin se noinkaan ihan menee.
htaccess ja salaus
Henki menee
2
285
Vastaukset
Ei paniikkia, selaimesi vain muistaa kirjautumisesi ja serveri päästää sinut automaattisesti salasanan takana olevaan paikkaan. Jos salasanaa kysytään uudelleen sen jälkeen kun olet sammuttanut selaimen niin homma toimii ihan normaaliin tapaan.
- henki menee
Saako sitä mitenkään niin, että selain ei palaa sinne ilman tunnareita? Olen kuullut, että PHP:llä voisi tehdä salauksen mutta minulla ei ole tietokantaa ja muutenkin olen tumppu näissä asioissa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574