Voiko androidin asentaa uudelleen?

Anonyymi

Lenovo M10 tabletti jumittuu vähän väliä ja takkuaa siin maan per.. usteellisesti. Heitänkö sen ikkunasta pihalle vai voiko jostain ladata Androidin ja asentaa sen uudelleen?

14

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostain asetuksista löytyy usein "tehdasasetusten palautus" tai jotain tuollaista. Sen pitäisi tehdä suunnilleen sama kuin jos asentaisit Androidin uudestaan, eli siis palauttaa laitteen siihen tilaan kuin se oli ostettaessa.

    • Anonyymi

      Voi sen prommata uudelleenkin,
      Sen suosittelen tekevän huollossa.
      Paras tapa päästä eroon haitakkeista. jos se kerran oireilee.

      • Anonyymi

        Vai huollossa suosittelet, just just.
        On se hauskaa välillä lukea näitä vitsejä


      • Anonyymi

        Huolto maksaa suhteellisen paljon jos kyseessä parin sadan euron tabletti.
        Toiseksi, ne samat viat tahtovat tulla pian takaisin. Ei huollolla ole mitään oikeasti uutta tai puhdasta Android lisenssiä puhuvat jotta saavat rahaa.


    • Anonyymi

      Hyvä laite noin halpatabletiksi, mutta eihän se nopeudessa vastaa kallimpien luokaa..

      Mutta ei ole ikinä jumittunut.

      • Anonyymi

        Surkea laite hintaansa nähden ja kyllä jumittelee..


    • Anonyymi

      Kannattaa vähän katsoa, mitä siihen asentele....
      mm UnblocOrigaaaani on haitake.

    • Anonyymi

      Milloinka ihmiset oppii että halvalla ei saa hyvää varsinkaan tietotekniikassa.. tuokin jo uutena hidas kuin mikäkin..

      • Anonyymi

        Samaa voisi kykysä Vapuselta, milloin opit jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa voisi kykysä Vapuselta, milloin opit jotain

        Lentäjät ilmoittivat Santiagon lennonjohtoon, että lentokone oli Curicon kohdalla ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisännyt vuoriston ylittämiseen käytettyä aikaa. Näin kone oli yhä Andien yllä, kun se lähti pohjoiseen ja aloitti laskeutumisensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentäjät ilmoittivat Santiagon lennonjohtoon, että lentokone oli Curicon kohdalla ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisännyt vuoriston ylittämiseen käytettyä aikaa. Näin kone oli yhä Andien yllä, kun se lähti pohjoiseen ja aloitti laskeutumisensa

        Vapusen kyyti on aina epäilyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapusen kyyti on aina epäilyttävää.

        a ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisänersfgrws


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        a ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisänersfgrws

        Onneksi heillä oli läppäri ja tabletti ja GPS.


      • Anonyymi

        Milloin ihmiset myös oppivat,
        vaikka ostat kalleimman tabletin tai television, se tietysti toimii aikansa. Mutta siitä tulee myös vanha , ominaisuuksia puuttuu .

        toki jos aika on rahaa, 2 sek odotus maksaa ja pitää ostaa kunnon laitteet.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe