Lenovo M10 tabletti jumittuu vähän väliä ja takkuaa siin maan per.. usteellisesti. Heitänkö sen ikkunasta pihalle vai voiko jostain ladata Androidin ja asentaa sen uudelleen?
Voiko androidin asentaa uudelleen?
14
1072
Vastaukset
Jostain asetuksista löytyy usein "tehdasasetusten palautus" tai jotain tuollaista. Sen pitäisi tehdä suunnilleen sama kuin jos asentaisit Androidin uudestaan, eli siis palauttaa laitteen siihen tilaan kuin se oli ostettaessa.
- Anonyymi
Voi sen prommata uudelleenkin,
Sen suosittelen tekevän huollossa.
Paras tapa päästä eroon haitakkeista. jos se kerran oireilee.- Anonyymi
Vai huollossa suosittelet, just just.
On se hauskaa välillä lukea näitä vitsejä - Anonyymi
Huolto maksaa suhteellisen paljon jos kyseessä parin sadan euron tabletti.
Toiseksi, ne samat viat tahtovat tulla pian takaisin. Ei huollolla ole mitään oikeasti uutta tai puhdasta Android lisenssiä puhuvat jotta saavat rahaa.
- Anonyymi
Hyvä laite noin halpatabletiksi, mutta eihän se nopeudessa vastaa kallimpien luokaa..
Mutta ei ole ikinä jumittunut.- Anonyymi
Surkea laite hintaansa nähden ja kyllä jumittelee..
- Anonyymi
Kannattaa vähän katsoa, mitä siihen asentele....
mm UnblocOrigaaaani on haitake. - Anonyymi
Milloinka ihmiset oppii että halvalla ei saa hyvää varsinkaan tietotekniikassa.. tuokin jo uutena hidas kuin mikäkin..
- Anonyymi
Samaa voisi kykysä Vapuselta, milloin opit jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voisi kykysä Vapuselta, milloin opit jotain
Lentäjät ilmoittivat Santiagon lennonjohtoon, että lentokone oli Curicon kohdalla ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisännyt vuoriston ylittämiseen käytettyä aikaa. Näin kone oli yhä Andien yllä, kun se lähti pohjoiseen ja aloitti laskeutumisensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lentäjät ilmoittivat Santiagon lennonjohtoon, että lentokone oli Curicon kohdalla ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisännyt vuoriston ylittämiseen käytettyä aikaa. Näin kone oli yhä Andien yllä, kun se lähti pohjoiseen ja aloitti laskeutumisensa
Vapusen kyyti on aina epäilyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapusen kyyti on aina epäilyttävää.
a ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisänersfgrws
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
a ja he saivat luvan aloittaa laskeutumisen. Koneen miehistö oli kuitenkin arvioinut sijaintinsa väärin. Koska vuoret olivat pilvien peitossa, he luottivat siihen, kuinka kauan aikaa aikaisempiin ylityksiin oli mennyt, sillä radiomajakoita ei tuolloin vielä ollut käytössä sillä alueella. Voimakas puuskainen länsituuli (vastatuuli Andeja ylittäessä) oli kuitenkin hidastanut lentokonetta merkittävästi ja lisänersfgrws
Onneksi heillä oli läppäri ja tabletti ja GPS.
- Anonyymi
Milloin ihmiset myös oppivat,
vaikka ostat kalleimman tabletin tai television, se tietysti toimii aikansa. Mutta siitä tulee myös vanha , ominaisuuksia puuttuu .
toki jos aika on rahaa, 2 sek odotus maksaa ja pitää ostaa kunnon laitteet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522