Naton entinen pääsihteesi: "Ikkuna on auki nyt

Anonyymi

19

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansan niukka enemmistö on Naton kannalla. Johdon pitää ensin keväämmällä
      kuulla mitä mieltä puolue on ja pressa pyörittelee kieltä suussaan.

    • Anonyymi

      Entisen pääsihteerin jorinoille nakkaan pskat.

    • Anonyymi

      Suomin on tollo. Suomalaisia pidetään varmaan tolloina.
      Ei parastaan tajua, vaikka kuinka selitettäisi ja kuka selittäisi.
      Niin YYA:ta Suomen poliitikot ovat.

      • Anonyymi

        kyllä ne ovat tolloja
        kaikki kuin puulla päähän lyötyjä pöölöjä,
        änkyttavat sekavia,
        pitää miettiä ja funsitsia
        nyt on funstittu jo viimestä sodasta 80 vuotta,
        voi vain todeta pöhköä sakkkia ovat,

        vaikka virolaiset tuossa naapurissa ovat sukulaiskansa
        ei vaan samaa viisaus ja nokkeluus ei suomalaisille ole periytyny,
        viro liitty natoon että vilahti vaan, siellä ei paljookaan mietitty,

        suomessa
        silmät pyöreenä änkyttvät ja inisevt pitääääää miettiä pitäää miettiä ,, ööööööööö,,,, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiii ääääääääääääääää, tuoa noin,

        hah
        mihinkähän tulokseen ne joskus tulevat
        jos nyt ikinä elinaikaan tulevat mihinkää päätökseen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ne ovat tolloja
        kaikki kuin puulla päähän lyötyjä pöölöjä,
        änkyttavat sekavia,
        pitää miettiä ja funsitsia
        nyt on funstittu jo viimestä sodasta 80 vuotta,
        voi vain todeta pöhköä sakkkia ovat,

        vaikka virolaiset tuossa naapurissa ovat sukulaiskansa
        ei vaan samaa viisaus ja nokkeluus ei suomalaisille ole periytyny,
        viro liitty natoon että vilahti vaan, siellä ei paljookaan mietitty,

        suomessa
        silmät pyöreenä änkyttvät ja inisevt pitääääää miettiä pitäää miettiä ,, ööööööööö,,,, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiii ääääääääääääääää, tuoa noin,

        hah
        mihinkähän tulokseen ne joskus tulevat
        jos nyt ikinä elinaikaan tulevat mihinkää päätökseen,

        Älä muuta virka. Suomella on EU:n pisin maaraja venäjään vastaan ja
        päättäjät on kuin huru-ukko-patalajoonasta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Venäjä on o d o t t a n u t aikoinaan k u t s u a Natoon.
      Ei tullut.
      Suomea kutsutaan.
      Ei mene.
      Pöljä.

      • Anonyymi

        Suomen johto on aina halunnut olla Venäjän puolella.


    • Anonyymi

      vanhat yya-dementikot duunaritasolla tekevät johto päätöksiä nuollenput ininpreseen

      • Anonyymi

        YYA-ajan ihmiset on jo eläkkeellä, ei ne mitään päätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YYA-ajan ihmiset on jo eläkkeellä, ei ne mitään päätä.

        Osa YYA-ajan ihmisistä on kuolleet.
        Mikä vaivaa sen ajan jälkeen tulleita päättäjiä ?
        Suomettuminenko edelleen ?


    • Anonyymi

      Minusta nyt on oikea ja perusteltu hetki liittyä natoon, jos kaaikki natomaat sen hyväksyvät.
      Pitäköön Venäjä natomaita sitten etupiirinään.
      Ihmismäisyys ja sivistys voittakoon!

    • Anonyymi
      • Mitä välii hei!
        Sehän on ulko-mailla.
        Yli-kansoitus vähenee.
        Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
        Pää-asiahan on että maailma pelastuu!

        H.


    • Anonyymi

      Sulkekaa ikkuna nopeasti, muuten tulee kylmä.

      • Anonyymi

        Mene r*ssälle lämmittelemään.


    • Anonyymi

      Selvä pyy, nimittäin vasemmistoliitossa yli 50 prosentin kannatus kuin myös kepulla.
      Kokonaiskannatus 62 % tietävät tutkijat.
      Eikä mitään kansanäänestyksiä tarvita.
      R*säätää saavat seurata katseella sivusta.

    • Anonyymi

      Esim. minulta ei milloinkaan ole kysytty asiasta, ilmeisesti tutkijat kuitenkin tietävät mielipiteeni? Vai voisiko olla että jotkut laulavat sen lauluja joka esittää toiveet sopivista tutkimustuloksista?

    • Anonyymi

      Ei me ikkunasta mahduta !!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe