Suomi voisi päästä Natoon yhdessä yössä"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ed824e0a-4fa4-4664-8dd6-fe334f15f463
Naton entinen pääsihteesi: "Ikkuna on auki nyt
19
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kansan niukka enemmistö on Naton kannalla. Johdon pitää ensin keväämmällä
kuulla mitä mieltä puolue on ja pressa pyörittelee kieltä suussaan. - Anonyymi
Entisen pääsihteerin jorinoille nakkaan pskat.
- Anonyymi
Suomin on tollo. Suomalaisia pidetään varmaan tolloina.
Ei parastaan tajua, vaikka kuinka selitettäisi ja kuka selittäisi.
Niin YYA:ta Suomen poliitikot ovat.- Anonyymi
kyllä ne ovat tolloja
kaikki kuin puulla päähän lyötyjä pöölöjä,
änkyttavat sekavia,
pitää miettiä ja funsitsia
nyt on funstittu jo viimestä sodasta 80 vuotta,
voi vain todeta pöhköä sakkkia ovat,
vaikka virolaiset tuossa naapurissa ovat sukulaiskansa
ei vaan samaa viisaus ja nokkeluus ei suomalaisille ole periytyny,
viro liitty natoon että vilahti vaan, siellä ei paljookaan mietitty,
suomessa
silmät pyöreenä änkyttvät ja inisevt pitääääää miettiä pitäää miettiä ,, ööööööööö,,,, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiii ääääääääääääääää, tuoa noin,
hah
mihinkähän tulokseen ne joskus tulevat
jos nyt ikinä elinaikaan tulevat mihinkää päätökseen, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ne ovat tolloja
kaikki kuin puulla päähän lyötyjä pöölöjä,
änkyttavat sekavia,
pitää miettiä ja funsitsia
nyt on funstittu jo viimestä sodasta 80 vuotta,
voi vain todeta pöhköä sakkkia ovat,
vaikka virolaiset tuossa naapurissa ovat sukulaiskansa
ei vaan samaa viisaus ja nokkeluus ei suomalaisille ole periytyny,
viro liitty natoon että vilahti vaan, siellä ei paljookaan mietitty,
suomessa
silmät pyöreenä änkyttvät ja inisevt pitääääää miettiä pitäää miettiä ,, ööööööööö,,,, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiii ääääääääääääääää, tuoa noin,
hah
mihinkähän tulokseen ne joskus tulevat
jos nyt ikinä elinaikaan tulevat mihinkää päätökseen,Älä muuta virka. Suomella on EU:n pisin maaraja venäjään vastaan ja
päättäjät on kuin huru-ukko-patalajoonasta.
- Anonyymi
Lykkyä tykö ! https://upnorth.eu/wp-content/uploads/2016/06/putinhitler.jpg
- Anonyymi
Venäjä on o d o t t a n u t aikoinaan k u t s u a Natoon.
Ei tullut.
Suomea kutsutaan.
Ei mene.
Pöljä.- Anonyymi
Suomen johto on aina halunnut olla Venäjän puolella.
- Anonyymi
vanhat yya-dementikot duunaritasolla tekevät johto päätöksiä nuollenput ininpreseen
- Anonyymi
YYA-ajan ihmiset on jo eläkkeellä, ei ne mitään päätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YYA-ajan ihmiset on jo eläkkeellä, ei ne mitään päätä.
Osa YYA-ajan ihmisistä on kuolleet.
Mikä vaivaa sen ajan jälkeen tulleita päättäjiä ?
Suomettuminenko edelleen ?
- Anonyymi
Minusta nyt on oikea ja perusteltu hetki liittyä natoon, jos kaaikki natomaat sen hyväksyvät.
Pitäköön Venäjä natomaita sitten etupiirinään.
Ihmismäisyys ja sivistys voittakoon! - Anonyymi
Sota kovenee, ohjuksia putoilee 20km:n päähän Puolan rajasta.
Puola on Nato-maa. Laajeneeko sota ?
https://www.verkkouutiset.fi/volodomyr-zelenskyi-pian-venajan-ohjukset-putoavat-nato-maidenkin-alueille/#f5409ee2Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
Pää-asiahan on että maailma pelastuu!
H.
- Anonyymi
Sulkekaa ikkuna nopeasti, muuten tulee kylmä.
- Anonyymi
Mene r*ssälle lämmittelemään.
- Anonyymi
Selvä pyy, nimittäin vasemmistoliitossa yli 50 prosentin kannatus kuin myös kepulla.
Kokonaiskannatus 62 % tietävät tutkijat.
Eikä mitään kansanäänestyksiä tarvita.
R*säätää saavat seurata katseella sivusta. - Anonyymi
Esim. minulta ei milloinkaan ole kysytty asiasta, ilmeisesti tutkijat kuitenkin tietävät mielipiteeni? Vai voisiko olla että jotkut laulavat sen lauluja joka esittää toiveet sopivista tutkimustuloksista?
- Anonyymi
Ei me ikkunasta mahduta !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602