Nyt ainakin aiheesta! Miten on sonyn ennen myyntivaltteihin kuulunut peli tehty niin huonosti.? Odotukset oli todella korkealla kun ps4:lle tuli crash team racing kun muisteli niitä vanhoja mitä oli ps ykösellä ja kakkosella. Nyt etenkin olisi ollut huisin kivaa pelata online matseja mutta vielä mitä! Pelaajia ei tahdo löytyä millään ja usein matsit epäonnistuu ja pelaajat katoaa!
Kyllä oli valtava pettymys täytyy sanoa kun joskus aikoiaan omistin nintendo wiin ja siinä oli mario kart niin nettimatsit oli ihan parasta viihdettä ja kaikki toimi oikein ja radat oli täyttä timanttia missä jyvät erottui akanoista. Pitääkö tässä vielä switch ostaa yhden pelin takia että olisi oikeasti hyvä ja hyvin tehty koukuttava karting peli.?
No ainako pitää valittaa?
Anonyymi
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949