Putinille läheinen tutkimuslaitos RISI haluaa palauttaa keisarikunnan vuoden 1914 rajat

Anonyymi

"Putinille läheisessä tutkimuslaitoksessa puhaltavat vaaralliset tuulet",
kirjoittaa IS jo vuonna 2015.
Vielä 2009 RISI oli virallisesti osa SRV:tä (Ulkomaantiedustelupalvelu),
dosentti Bäckman RISIn edustaja Suomessa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000871088.html

22

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dosentti Putinin palkkalistoilla on kaivanut maata Suomen jalkojen alta.

    • Anonyymi
    • Mitä välii hei!
      Sehän on ulko-mailla.
      Yli-kansoitus vähenee.
      Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
      Pää-asiahan on että maailma pelastuu!

      H.

      • Anonyymi

        Maailma pelastuu kun vähintään puolet väestöstä hävitetään ja ei sittenkään pitkällä tähtäyksellä. Loppuhan tulee joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin. Putin yrittää hieman nopeuttaa tulevaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailma pelastuu kun vähintään puolet väestöstä hävitetään ja ei sittenkään pitkällä tähtäyksellä. Loppuhan tulee joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin. Putin yrittää hieman nopeuttaa tulevaa.

        "Anonyymi"

        Oletko varma että Putin pelkästään?
        Meillähän on tämä Coronakin.
        Molemmat pyrkivät "säästämään" eläke-varantoja nuoremmille. :)

        H.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista luettavaa, koska huhut ovat eläneet Neuvostoliiton suuruuden palauttamisesta ja haaveet jopa eisarikunnan Venäjän rajojen palauttamisesta
      ovat Venäjälläkin yleisiä,
      koska jopa duuman edustajat ovat esittäneet tällaisia ajatuksia.

      • Anonyymi

        "Putin toivoi pitkään, että Venäjä kutsuttaisiin Naton jäseneksi.
        Hän odotti Yhdysvalloilta myönnytyksiä ja merkkejä kunnioituksesta.
        Niitä ei kuitenkaan tullut.

        Putinia ärsyttivät Yhdysvaltain suunnitelmat ohjuspuolustusjärjestelmän kehittämiseksi
        Keski-Eurooppaan. Mutta kaikkein pahinta oli se, että Nato näytti pyrkivän laajentumaan itäisen Keski-Euroopan jälkeen entisiin neuvostotasavaltoihin Georgiaan ja Ukrainaan."

        Tilanne on muhinut vuosia. Vuodesta 2007 "uhka" paheni Putinin mielissä.


      • Anonyymi

        Onko duuman edustajilla muuta mahdollisuutta kuin myötäillä Putinia. Harva varmaan haluaa tehdä Navalnyille seuraa, tai vaihtoehtoisesti katsella horsmia juuripuolelta.


    • Anonyymi

      eli se on geeneissä tuo suuruuden hulluus

      • Anonyymi

        Putin oli pieni harmaa KGB-virkamies alunperin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KGB on joukko salamurhaajia ja läntistä maailmaa hajottavaa terrorismin tukija.
        Jo niistä ajoista, kun Putin oli ent. DDR:ssä, Venäjä tuki terrorismia.
        https://docendo.fi/sivu/tuote/putinin-sisapiirissa/3816797

        Yhdysvaltojen vaalien häirintä.
        Ääriliikehdinnän ja terrorismin tukemista Euroopassa/maailmassa.
        Sota Ukrainassa.
        Kuka tämän kaiken orkestroi? Venäjä & Putin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvaltojen vaalien häirintä.
        Ääriliikehdinnän ja terrorismin tukemista Euroopassa/maailmassa.
        Sota Ukrainassa.
        Kuka tämän kaiken orkestroi? Venäjä & Putin.

        "Anonyymi"

        Oletko varma että Putin pelkästään?
        Meillähän on tämä Coronakin.
        Molemmat pyrkivät "säästämään" eläke-varantoja nuoremmille. :)

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvaltojen vaalien häirintä.
        Ääriliikehdinnän ja terrorismin tukemista Euroopassa/maailmassa.
        Sota Ukrainassa.
        Kuka tämän kaiken orkestroi? Venäjä & Putin.

        Bekman apuna :DDD


    • Anonyymi

      Zygarin mukaan protestiaalto katkeroitti Putinin. Hän katsoi keskiluokan pettäneen hänet, vaikka juuri hän oli antanut heille vakauden, hyvinvoinnin ja mahdollisuuden matkustella ulkomailla. Ja mikä pahinta, mielenosoittajat pitivät Medvedeviä parempana presidenttinä kuin häntä.

      ”Putin haluaa, että häntä kunnioitetaan ja rakastetaan”, Zygar sanoo. ”Mutta nyt ihmiset nauroivat hänelle ja tekivät pilkkaa hänen kasvoleikkauksistaan.”

      • Anonyymi

        Putinin piti nostaa Venäjä ja itsensä mahtimaaksi ja mahtimieheksi. Eikö se vieläkään
        ala tajuta, että kävi ihan päinvastoin. Venäjä putosi hylkiövaltioksi ja häntä itseään
        pidetään murhaajana ja pellenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin piti nostaa Venäjä ja itsensä mahtimaaksi ja mahtimieheksi. Eikö se vieläkään
        ala tajuta, että kävi ihan päinvastoin. Venäjä putosi hylkiövaltioksi ja häntä itseään
        pidetään murhaajana ja pellenä.

        Putin on kotimaassaan suositumpi kuin koskaan. Kertomasi kaltaiset asiat ovat omia tulkintojasi, itse asiassa omia toiveuniasi. Niin itsekin toivoisin mutta loogisesti ja realistisesti ajattelevana totean että valitettavasti toiveeni ja käytäntö eivät kohtaa. Varmasti Putinia myös vihataan jam inhotaan mutta ei tarpeeksi monen voimin, kansa ei vallankumousta tee kun ei edes mielenosoituksiin kykene. Poliisi, turvallisuusjoukot, armeija tms. kun ovat hallinnon puolella, muistetaan vain miten ne reilut sata vuotta sitten alkoivat vaihtaa puolta ja sitten asioita tapahtuikin...Tosin silloin vallankumous söi lapsensa, miten kävisi nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on kotimaassaan suositumpi kuin koskaan. Kertomasi kaltaiset asiat ovat omia tulkintojasi, itse asiassa omia toiveuniasi. Niin itsekin toivoisin mutta loogisesti ja realistisesti ajattelevana totean että valitettavasti toiveeni ja käytäntö eivät kohtaa. Varmasti Putinia myös vihataan jam inhotaan mutta ei tarpeeksi monen voimin, kansa ei vallankumousta tee kun ei edes mielenosoituksiin kykene. Poliisi, turvallisuusjoukot, armeija tms. kun ovat hallinnon puolella, muistetaan vain miten ne reilut sata vuotta sitten alkoivat vaihtaa puolta ja sitten asioita tapahtuikin...Tosin silloin vallankumous söi lapsensa, miten kävisi nyt?

        "Putin on kotimaassaan suositumpi kuin koskaan."
        Krimin miehityksen jälkeen Putinin suosio nousi, mutta en olisi varma,
        että suosio on Ukrainan sodan jälkeen enää niin korkealla.

        Entä kun sotilaat palaavat Venäjälle ja jos jotkut uskaltavat kertoa totuuden
        ja totuus alkaa levitä tai edes epäily, että kansalle on valehdeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Putin on kotimaassaan suositumpi kuin koskaan."
        Krimin miehityksen jälkeen Putinin suosio nousi, mutta en olisi varma,
        että suosio on Ukrainan sodan jälkeen enää niin korkealla.

        Entä kun sotilaat palaavat Venäjälle ja jos jotkut uskaltavat kertoa totuuden
        ja totuus alkaa levitä tai edes epäily, että kansalle on valehdeltu.

        Mutta unohdat että en puhu tilanteesta "sodan jälkeen". Se on vielä täysi arvoitus mitä sitten seuraa? Jos Venäjä kykenee syrjäyttämään Ukrainan nykyjohdon, asettamaan oman nukkehallituksensa ja edes joten kuten alistamaan maan valtapiiriinsä, sitä pidetään Venäjän ison kansanosan mielestä Putinin suurena saavutuksena ja uhrauksia ikään kuin asiaan kuuluvina eikä herran suosio silloin ainakaan laske.
        Jos armeija käyttää varsinaisen kantahenkilökunnan lisäksi ns. sopimussotilaita, hehän vain tekevät korvausta vastaan määrättyä työtään ja Putin voi syöttää vaikka kaikki heidät tappotantereelle niin ettei heistä useimmista ylipäätään ole enää myöhemmin kertojiksi. Heidän rippeensä raahautuvat joskus takaisin mahdollisesti sankareina tai sitten täysinä hylkiöinä, aika näyttää.


    • Anonyymi

      11:06
      Outoa on, että ky☆☆än näköinen ukko v 2022 haluaa aikamatkailla yli sata vuotta ja tapatta nuorukaisia.
      Ökkötörö

    • Anonyymi

      Ei lupaavaa rauhanneuvottelujen alla., Putin sanoi:
      Minä pieksän ne!!! (ukrainalaiset)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe