Hei!
Onko kenelläkään kokemusta Kuopiolaisesta kielikursseja järjestävästä Kielikuusta ( www.kielikurssit.fi ), joka tekee yhteistyötä mm. englantilaisen StudyGroupin kanssa?
Kielikuun matkat suuntautuvat mm. USA:han ja Australiaan.
Kiinnostaisi tietää, kun järjestö on pieni, eikä minulla ole omakohtaista kokemusta järjestön toiminnasta.
Kielikuu
anna
4
374
Vastaukset
- Lalla
Ajattelin herättää tämän viestiketjun henkiiin, sillä minäkin haluaisin kuulla kokemuksia Kielikuusta. Onko kellään?
- Kielisuu
Kokemus tänä kesänä kielikurssista Kielikuun kautta. Kaikki sujui ongelmitta ja tyytyväisiä olemme! Kokemuksemme perusteella voimme siis suositella.
- Airi_S
Mä olin Kielikuun kurssilla 2009. Hyvin toimi ja pakettia räätälöitiin aulisti henkilökohtaisten toivomusten mukaan
- mumme
Kielikurssille kannattaa lähteä. Kielitaito on aina arvokasta pääomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4275705Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1911984Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671884- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724